Citat:
Ursprungligen postat av
Quinn93
Ja absolut har man inga problem med åldern så gör det ju inget, men jag personligen tycker inte det är så nice av en 45årig gubbe att skriva till en 27åring som dessutom har sitt åldersspann på 27-39, men tror ingen tittar på det.
Haha blev lite provocerad av dina inlägg så ska svara lite. Jag närmar mig 40 strecket och dejtar nästan bara yngre, har en flickvän på 26 år. Frågat henne varför hon vill dejta någon som är plus tio år , hon sa att det är mer spännande och tryggare.
Det är mer "synd" om alla killar som varken får svar eller bara blir ignorerade, du får åtminstone komplimanger och blir utbjuden om och om igen. Det är totalt omöjligt nästan att bjuda ut tjejer på nätet, just för att ni är så kräsna och får kanske 40-100 meddelande i veckan. medan en snubbe får vara glad för ett.
Inte ens när ni klickat i "intresserad" så räcker det för att få skriva till er utan det kan bli "ignore" direkt ändå, utan att man skickat ett enda meddelande.
Det är betydligt större chans att bjuda ut någon snygg tjej på gymmet efter jag tränat och min svett droppar om mina muskler än att jag ska sitta och tigga om en dejt på nätet.
Det är dock bra att du dissar alla som pudlar för dig. Män som skriver komplimanger hela tiden på nätet föder ert ego och gör det svårare för oss alla män. Så de ska bara ha skit tillbaka.
vet inte vilka män du dejtar om det är bara är osäkra 18 åringar. Jag har inga problem med att hålla låda i timmar om tjejen "bjuder upp" och inte bara sitter tyst.
En dag är du 40 plus också, då kanske alla killar skriver om vilken jobbig tant som ska tjata på dem