2016-04-18, 19:37
Medlem
jamesdeans avatar
Jag ser ganska alldaglig ut och har gått på en del dejter med tjejer från HP och haft en del ONS och så. Jag kan konstatera att bra bilder är viktigt, och jag kan också konstatera att jag själv är ganska kass på att veta vilka bilder tjejer kommer tycka om. Jag har fått prova mig fram med olika profilbilder och bilder i galleriet för att lära mig vilka bilder som gör att flest tjejer svarar. Det är enorm skillnad på hur många svar man får när man har en snygg profilbild taget i bra ljus där man har ett trevligt ansiktsuttryck och en snygg klädstil jämfört med en bild i dåligt ljus där man ser halvsur ut.

Har tjejen ingen presentation brukar jag bara skicka något standardmejl i stil med "Hej hej, gjort något roligt i helgen?", om hon har en presentation brukar jag försöka ställa någon fråga om något hon har skrivit. Om hon t.ex skriver att hon gillar att kolla serier kanske jag skriver "Hej hej, haft en bra vecka? Ser att du gillar serier, vad brukar du kolla på? Ser själv fram emot nya säsongen av Game of Thrones " Jag får svar på kanske 1/3 eller hälften av sådana mejl.

Sen får man får ju räkna med att inte alla svarar. Hur du än ser ut kommer du inte vara alla tjejers "typ". Det är inget att ta personligt.
Citera
2016-04-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Jag ser ganska alldaglig ut och har gått på en del dejter med tjejer från HP och haft en del ONS och så. Jag kan konstatera att bra bilder är viktigt, och jag kan också konstatera att jag själv är ganska kass på att veta vilka bilder tjejer kommer tycka om. Jag har fått prova mig fram med olika profilbilder och bilder i galleriet för att lära mig vilka bilder som gör att flest tjejer svarar. Det är enorm skillnad på hur många svar man får när man har en snygg profilbild taget i bra ljus där man har ett trevligt ansiktsuttryck och en snygg klädstil jämfört med en bild i dåligt ljus där man ser halvsur ut.
Grattis. Du ser nog bättre ut än dom flesta. Jag har testat alla möjliga bilder och skrivit allt möjligt till tjejerna men likförbannat får man inget svar iallafall. Jag vet inte vad jag ska göra längre.
Citera
2016-04-18, 20:21
Medlem
Xer0s avatar
Har lyckats få till en dejt där inne under de två år som jag varit reggad på sajten.

Det var en tjock arbetslös brud som tillslut nappade när jag tog imovane + sprit och flippade ur totalt i meddelandefältet.

Det gick sedemera i kras pga mitt dåliga självförtroende, mina potensproblem, och sen förståss pga att jag egentligen inte kände mig speciellt attraherad av henne, men jag stod ut för att få uppleva nån slags "vinst" för en gångs skull.

Men vi försökte ju ha sex i alla fall.

Haf reggat en kvinnlig profil där inne, och det bara väller in copypasta från folk som inte ens läst profilen, så jag förstår att tjejerna blir passiva.
Senast redigerad av Xer0 2016-04-18 kl. 20:26.
Citera
2016-04-18, 20:28
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Har lyckats få till en dejt där inne under de två år som jag varit reggad på sajten.

Det var en tjock arbetslös brud som tillslut nappade när jag tog imovane blandar med sprit och flippade ur totalt i meddelandefältet.

Det gick sedemera i kras pga mitt dåliga självförtroende, mina potensproblem, och sen förståss pga att jag egentligen inte kände mig speciellt attraherad av henne, men stog ut för att få uppleva nån slags "vinst" för en gångs skull.

Men vi försökte ju ha sex i alla fall.

Haf reggat en kvinnlig profil där inne, och det bara väller in copypasta från folk som inte ens läst profilen, så jag förstår att tjejerna blir passiva.
Tack för du skrev de så slapp jag...hade hon barn också?
Citera
2016-04-18, 20:32
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Tack för du skrev de så slapp jag...hade hon barn också?

Nej hon ville inte ha barn någonsin.
Hon var även psykiskt sjuk, skar sig själv, gillade blod och ville jobba som obduktionsassistent.

Gillade även att bli dragen i håret medan hon sög av mig, och bli biten villket iof var najs men, jag vet inte om det är så ovanligt egentligen.
Senast redigerad av Xer0 2016-04-18 kl. 20:35.
Citera
2016-04-18, 20:39
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denvildakardem
Jag har ett fakekonto på Happy Pancake med en modellbög ifrån USA, jag har flickvän redan så det är enbart för att roa mig lite med hur många som hör av sig.

Tror jag har på ca 1 vecka 55 mail och massor av flirtar och gillade bilder. Mest ifrån singelmammor och träsktroll.

Det är väl bara utseendet det handlar om egentligen. Jag har inte prövat att skapa nått modellkonto, men kanske borde.

Trots allt det där snacket om "seriöst förhållande" så handlar det bara om utseende i slutet av dagen.

Det värsta är ju att många brudar är skitfula men dissar en ändå typ.
Ju tjockare dom är desto lättare är dom dock. Det är väldigt uppenbart.

Sen är det också så att om jag var tjej så skulle jag vara minst en 5 poängare där inne bara på det faktum att jag inte ser ut som en boll, och skulle säkert ha kunnat ligga mycket mer utan att bry mig om att ta initiativ eller vara trevlig.
Senast redigerad av Xer0 2016-04-18 kl. 20:45.
Citera
2016-04-18, 20:48
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Nej hon ville inte ha barn någonsin.
Hon var även psykiskt sjuk, skar sig själv, gillade blod och ville jobba som obduktionsassistent.

Gillade även att bli dragen i håret medan hon sög av mig, och bli biten villket iof var najs men, jag vet inte om det är så ovanligt egentligen.
Trodde först de va samma brud, men den jag hälsa på låg som en dö fisk istället så de blev inga fyrverkerier där inte.
Citera
2016-04-18, 20:54
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Trodde först de va samma brud, men den jag hälsa på låg som en dö fisk istället så de blev inga fyrverkerier där inte.

Nej var snäll egentligen. Välldigt aktiv och förstående, men hon ville inte ha något jobb och hon ville fortsätta vara tjock. Så fort man antydde att hon hade problem så var det kört. Försökte tillochmed fixa jobb åt henne via familjen.

Jag är en elak jävla borgare dock. Och så är jag sexistisk. Det är säkert sant
Citera
2016-04-18, 22:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean

Har tjejen ingen presentation brukar jag bara skicka något standardmejl i stil med "Hej hej, gjort något roligt i helgen?", om hon har en presentation brukar jag försöka ställa någon fråga om något hon har skrivit. Om hon t.ex skriver att hon gillar att kolla serier kanske jag skriver "Hej hej, haft en bra vecka? Ser att du gillar serier, vad brukar du kolla på? Ser själv fram emot nya säsongen av Game of Thrones " Jag får svar på kanske 1/3 eller hälften av sådana mejl.

Sen får man får ju räkna med att inte alla svarar. Hur du än ser ut kommer du inte vara alla tjejers "typ". Det är inget att ta personligt.

Så bilder där man ser ut som en skurk från Johan Falk är alltså inte att rekommendera?

Inte konstigt att så många unga män är metrosexuella.
Citera
2016-04-18, 22:03
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Grattis. Du ser nog bättre ut än dom flesta. Jag har testat alla möjliga bilder och skrivit allt möjligt till tjejerna men likförbannat får man inget svar iallafall. Jag vet inte vad jag ska göra längre.

Träffa kvinnor på normalt sätt! Ärligt, varför blir man fast på en datingsida? Det måste vara något problem då, till exempel att du inte har någon stor social cirkel.
Citera
2016-04-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Träffa kvinnor på normalt sätt! Ärligt, varför blir man fast på en datingsida? Det måste vara något problem då, till exempel att du inte har någon stor social cirkel.
Jag har försökt att träffa tjejer på alla sätt. Det skadar ju inte med fler möjligheter. Men jag har lagt av med nätdejting nu och kommer aldrig att börja igen. Det suger. Och nej jag har ingen stor social cirkel.
Citera
2016-04-18, 22:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Jag har försökt att träffa tjejer på alla sätt. Det skadar ju inte med fler möjligheter. Men jag har lagt av med nätdejting nu och kommer aldrig att börja igen. Det suger. Och nej jag har ingen stor social cirkel.

ok, då har du inte samma problem som mig, men vad gäller nätdejting så suger det för alla män, utom för de som kanske skriver att de har en extremt hög inkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in