2016-12-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frolmlanst
Regel 1.06 säger att användarnas anonymitet är en grundbult, därmed får man inte försöka koppla ihop en användare här med enskild person, om du läser den förtydligade versionen av regel 1.06 framgår det att jag alltså inte behöver ange min identitet eller ge ledtrådar som kan ge dig möjlighet att lista ut den.

För den som vill peppa mig finns det en alldeles utmärkt PM-funktion på forumet.

Vidare har jag avslutat samtliga konton som har med dejting att göra, jag har givit upp.

Du är en sund människa trots allt!
Citera
2016-12-30, 20:00
Medlem
Frolmlansts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Du är en sund människa trots allt!
Med risk för både varningar och att eventuellt bli kränkt så undrar jag om du kan utveckla det där?
Citera
2016-12-30, 20:01
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Regel 1.06 säger att användarnas anonymitet är en grundbult, därmed får man inte försöka koppla ihop en användare här med enskild person, om du läser den förtydligade versionen av regel 1.06 framgår det att jag alltså inte behöver ange min identitet eller ge ledtrådar som kan ge dig möjlighet att lista ut den.

För den som vill peppa mig finns det en alldeles utmärkt PM-funktion på forumet.

Vidare har jag avslutat samtliga konton som har med dejting att göra, jag har givit upp.

Vissa av oss fungerar inte online!

Tro mig, jag ser bra ut, kan snacka och skriva, har försökt online länge, men det man måste inse är att det är "en viss typ" av människor som hänger där.

Inte normala människor tyvärr! Dom hittar man ute i livet. Så mitt enda tips är som jag själv gjorde, skit i dom där brudarna online med sina fejkbilder och tråkiga liv.

Man blir bara deppig av skiten!

Jag gjorde som så att jag satte upp en regel, fråga DIREKT om de vill ses, vågar de inte så blir det inget mer snack heller utan bara papperskorgen.

Fungerar klockrent för mig iaf, de tjejer som vågar träffas har ofta varit roliga och sköna.

Resten vet man ju är fegisar, dom hänger på en dejtingapp, men vågar inte träffa nån som frågar efter dejt, tydligt tecken på att nått är fel.

För att förtydliga så har jag snackat med hundratals kvinnor/tjejer online och det enda genomgående temat är att dom alla är så otroligt osäkra på sig själv och omgivningen.
Senast redigerad av Custom_made 2016-12-30 kl. 20:10.
Citera
2016-12-30, 20:08
Medlem
Frolmlansts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Vissa av oss fungerar inte online!

Tro mig, jag ser bra ut, har försökt online länge, men det man måste inse är att det är "en viss typ" av människor som hänger där.

Inte normala människor tyvärr! Dom hittar man ute i livet. Så mitt enda tips är som jag själv gjorde skit i dom där brudarna online med sina fejkbilder och tråkiga liv.
Det jag har lyckats träffa där är osjälvständiga och ganska trasiga individer... Så du har kanske en poäng.
Citera
2016-12-30, 20:18
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Det jag har lyckats träffa där är osjälvständiga och ganska trasiga individer... Så du har kanske en poäng.

Ja, hehe det blir lustigt när man inser det!

Nu säger jag inte att ALLA som hänger där är det, men en majoritet är osäkra unga killar och tjejer som letar efter lyckan hur den nu än må se ut.

Det man gör är att man gör sig själv lycklig först, sen letar sig alla till en själv som flugor till honung.

Det är ju liksom det dom är ute efter, att bli lyckliga, om jag då är lycklig eller iaf verkar lycklig så kan dom inte hålla sig.

Det är sjukt att det ens funkar så, men det är vad jag personligen tror och har märkt i mitt eget liv.

Så det är allmänna tipset till de som är ensamma, men inte vill vara det, lär dig leva med din ensamhet och då menar jag inte att blockera den, utan jag menar att vara bekväm att vara ensam, liksom, jag tänker inte på att jag är ensam när jag är själv, det är mest skönt, då får jag tid att göra det jag själv verkligen vill.

Och i det här fallet är det att skriva i en tråd om nätdejting kl 8 en fredagskväll, tyckte jag var lite kul att få dela med mig.

Nu blir det en jolle! Kram!
Citera
2016-12-30, 20:26
Medlem
Citat:
Med risk för både varningar och att eventuellt bli kränkt så undrar jag om du kan utveckla det där?

Nä men jag menar bara exakt det jag skrev.
Citera
2017-02-19, 19:57
Medlem
Disko-Bosses avatar
Måste bara få dela med mig av mitt mörka lyckorus ang. HP.

En tjej som jag skrev till för ngt/några år sedan var smal och snygg (för att vara HP) och dissade mig. Inget konstig med det egentligen och inte blev jag bitter inte, men du vet när någon har fått sitt ego uppumpat bortom all kontroll så personen tror att denne är hetare än hetast men egentligen ingenting man normalt skulle vända sig om efter på stan.

Hur som! Nu, äldre, tjockare (!!) och inget speciellt alls.. gissa vem som tar kontakt med mig och gillar allt jag har haha. Är 100% på att hon inte ens kommer ihåg mig.

"revenge is a dish best served cold"
Citera
2017-02-20, 09:38
Problemet med HP ar foljande 80% i min uppskattning ar tjejer med fejkprofiler, arbetslosa, extrema feminister, sjukskrivna, de som bara vill ha bekraftelse. Blir mycket att rensa innan man hittar ett guldkorn.
Citera
2017-02-20, 10:07
Medlem
citymormors avatar
HP är en jävla bluffsida.

Tinder är det enda som fungerar, men bor du illa till så är Tinder svårt det med.
Citera
2017-02-20, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
HP är en jävla bluffsida.

Tinder är det enda som fungerar, men bor du illa till så är Tinder svårt det med.

Tinder ar val bara till for att hitta sexpartners? Har svart att se hur man anvander Tinder for att hitta sin framtida fru.
Citera
2017-02-20, 10:09
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Problemet med HP ar foljande 80% i min uppskattning ar tjejer med fejkprofiler, arbetslosa, extrema feminister, sjukskrivna, de som bara vill ha bekraftelse. Blir mycket att rensa innan man hittar ett guldkorn.

Instämmer. Dessa sajter är även hunting grounds för personer med diverse diagnoser då de inte fungerar så väl i sociala sammanhang. Pratade för många år sedan med fyra tjejer på rad (fokuserar oftast på en person åt gången) och var de inte bipolära så var det ngn annan diagnos som man så fint fick reda på efter lite 1-1 i sänghalmen.. härligt "pillow talk"
Citera
2017-02-20, 10:11
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Tinder ar val bara till for att hitta sexpartners? Har svart att se hur man anvander Tinder for att hitta sin framtida fru.

Vad skulle skillnaden vara?

Tinder har bilder samt profilbeskrivning (om du vill), många damer skriver att dom är inte där för casual sex.
Riktiga profiler samt matchningen indikerar ett visst mått av intresse från båda parter.

Men du har en poäng om framtida fru, den gäller dock all online dating. Framtida fru träffar man inte online lämpligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in