Citat:
Ursprungligen postat av
Frolmlanst
Det jag har lyckats träffa där är osjälvständiga och ganska trasiga individer... Så du har kanske en poäng.
Ja, hehe det blir lustigt när man inser det!
Nu säger jag inte att ALLA som hänger där är det, men en majoritet är osäkra unga killar och tjejer som letar efter lyckan hur den nu än må se ut.
Det man gör är att man gör sig själv lycklig först, sen letar sig alla till en själv som flugor till honung.
Det är ju liksom det dom är ute efter, att bli lyckliga, om jag då är lycklig eller iaf verkar lycklig så kan dom inte hålla sig.
Det är sjukt att det ens funkar så, men det är vad jag personligen tror och har märkt i mitt eget liv.
Så det är allmänna tipset till de som är ensamma, men inte vill vara det, lär dig leva med din ensamhet och då menar jag inte att blockera den, utan jag menar att vara bekväm att vara ensam, liksom, jag tänker inte på att jag är ensam när jag är själv, det är mest skönt, då får jag tid att göra det jag själv verkligen vill.
Och i det här fallet är det att skriva i en tråd om nätdejting kl 8 en fredagskväll, tyckte jag var lite kul att få dela med mig.
Nu blir det en jolle! Kram!