2016-07-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag har varit singel länge och testat olika varianter. Resultatet är liksom inte bundet till det. Tydligen har jag "kåta ögon". Vafan liksom. Nej jag är inget offer. Men jag är liksom inte unik i det här sammanhanget. Det är väl för i helvete klart att jag har en sexualitet, men de flesta människor är nyanserade varelser.
Nu har jag lagt ner den här aktiviteten och det är skönt. Jag är på intet sätt ett kap. Men vill ändå bli behandlad med lite respekt.
Ingen vettig människa tror på dig. Uppmärksamhet är liksom din livsluft, varför annars dessa utläggningar om "kåta" ögon osv.
Citera
2016-07-09, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biktfar
Jag har aldrig varit med om att någon har stött på en tjej som uppenbarligen är ute med mig.
Jag misstänker att det är män med sociopatiska eller antisociala personlighetsdrag. Eller svin som lyckas ibland så de fortsätter på den banan och vägrar ge sig.
Citera
2016-07-09, 00:09
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Jag har aldrig varit med om att någon har stött på en tjej som uppenbarligen är ute med mig.

Hände mig senast i helgen. Eller så var det bara något fel på den personen, att han typ ville forcera social kontakt med någon. För det var verkligen bara henne han pratade med, vad jag en sa ignorerades tills jag blev sur och började ge ironiska kommentarer. Då gav han upp.

Jag har även varit med om att folk kastat arga blickar när jag varit ute med min kusin som är typ 7/10. En gång var det en taxichafför som började härma hennes röst.

Är man ute med tjocka brudar så kan man ibland få nedlåtande kommentarer av lodisar som att de ropar "Vilket kap du gjort!". I USA fick jag en gång höra "Lovers do what lovers do" och så förståss killen i kassan som frågade "Is that your boyfriend?" som att han hade något med det att göra.

Upplever att folk attackerar en så fort man är ute med en tjej.
Citera
2016-07-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Hände mig senast i helgen. Eller så var det bara något fel på den personen, att han typ ville forcera social kontakt med någon. För det var verkligen bara henne han pratade med, vad jag en sa ignorerades tills jag blev sur och började ge ironiska kommentarer. Då gav han upp.

Jag har även varit med om att folk kastat arga blickar när jag varit ute med min kusin som är typ 7/10. En gång var det en taxichafför som började härma hennes röst.

Är man ute med tjocka brudar så kan man ibland få nedlåtande kommentarer av lodisar som att de ropar "Vilket kap du gjort!". I USA fick jag en gång höra "Lovers do what lovers do" och så förståss killen i kassan som frågade "Is that your boyfriend?" som att han hade något med det att göra.

Upplever att folk attackerar en så fort man är ute med en tjej.
Hade varit kul att veta vart du befinner dig när sådant händer. Jag tror dig för övrigt.
Citera
2016-07-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Jag misstänker att det är män med sociopatiska eller antisociala personlighetsdrag. Eller svin som lyckas ibland så de fortsätter på den banan och vägrar ge sig.

Jag tror det är ruskigt ovanligt, däremot har jag märkt att jag får mer uppmärksamhet från andra kvinnor när jag har kvinnligt sällskap på dejt.
Citera
2016-07-09, 00:15
Bannlyst
Citat:
Jag tror det är ruskigt ovanligt, däremot har jag märkt att jag får mer uppmärksamhet från andra kvinnor när jag har sällskap.
Javisst då jag tror dessa typer ser man nog bara om man är väldigt observant av sig och har ett intresse för psykologi såsom beteende. Du är inte den första att märka att man får mer intresse när man har en tjej för man "signalerar" annorlunda utåt till omgivningen och sådant märker tjejer.
Citera
2016-07-09, 00:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ingen vettig människa tror på dig. Uppmärksamhet är liksom din livsluft, varför annars dessa utläggningar om "kåta" ögon osv.
Du behöver självfallet inte tro på mig. Har testat olika bilder. Enbart ansiktsbilder exempelvis. Och som jag skrev tidigare, jag är en medelmåtta. Har pratat med andra kvinnor som också fått liknande grejer, och de har typ haft bilder på sig själva i skidkläder
Citera
2016-07-09, 00:16
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Hade varit kul att veta vart du befinner dig när sådant händer. Jag tror dig för övrigt.

Har hänt vid typ, sergels torg.

Jag tänker att det kanske bara är så det är att vara tjej, det kommer en massa folk och håller på hela tiden.
Citera
2016-07-09, 00:16
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Givetvis inget shittest om du inte ens har skrivit något till just denna mannen... gäsp. Däremot en socialt klumpig alt. charmlös kille.

Typiskt feminister att ta en liten bit från hela bilden och det är tillräckligt för en "godkänd sanning".
Har du prövat att vara kvinna? Otroligt att vissa män lägger så mycket tid på att skuldbelägga kvinnor som har negativa erfarenheter. Vad de än gör är det deras fel. Självfallet våldtar män okända kvinnor varav en kvinna som slår följe med någon hon inte känner får skylla sig själv. Om kvinnan har en egen sexlust är hon smusig och skamlig medan män är heroiska. Det är jättekonstigt att vi vill attrahera en man som vi själva skulle finna attraktiv och naturligtvis får en kvinna som inte är heltäckt skylla sig själv om hon väcker lust hos andra. Hon har givetvis inte rätten att själv välja vem hennes egen lust och åtrå ska tillägnas, hon är ett objekt som ska behaga och inte behagas.

Sedan är alla kvinnor som säger emot feminister, oftast feminazis. Mannen har fullt tolkningsföreträde... Rätt att avgöra vad som är sanning. För att han är en grym jävel med kuk, en särskild uppsatt position. Sedan är det konstigt att vissa kvinnor då får dicpics? Ja jag har"bara" fått en. Jag är tydligen en sådan tjej man främst frågar först och det tackar jag för men det gör inte det ok att andra kan få sådana på rutin.
Citera
2016-07-09, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Har hänt vid typ, sergels torg.

Jag tänker att det kanske bara är så det är att vara tjej, det kommer en massa folk och håller på hela tiden.
Eller så lägger tjejerna du har varit med inte märke till det. Svårt då att reagera "som man bör göra".
Citera
2016-07-09, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Har du prövat att vara kvinna? Otroligt att vissa män lägger så mycket tid på att skuldbelägga kvinnor som har negativa erfarenheter. Vad de än gör är det deras fel. Självfallet våldtar män okända kvinnor varav en kvinna som slår följe med någon hon inte känner får skylla sig själv. Om kvinnan har en egen sexlust är hon smusig och skamlig medan män är heroiska. Det är jättekonstigt att vi vill attrahera en man som vi själva skulle finna attraktiv och naturligtvis får en kvinna som inte är heltäckt skylla sig själv om hon väcker lust hos andra. Hon har givetvis inte rätten att själv välja vem hennes egen lust och åtrå ska tillägnas, hon är ett objekt som ska behaga och inte behagas.

Sedan är alla kvinnor som säger emot feminister, oftast feminazis. Mannen har fullt tolkningsföreträde... Rätt att avgöra vad som är sanning. För att han är en grym jävel med kuk, en särskild uppsatt position. Sedan är det konstigt att vissa kvinnor då får dicpics? Ja jag har"bara" fått en. Jag är tydligen en sådan tjej man främst frågar först och det tackar jag för men det gör inte det ok att andra kan få sådana på rutin.
Jag slutade läsa efter två meningar. Jag ville inte på något sätt skuldbelägga utan ville bara påpeka att det oftast krävs två som felar i ett problem typ. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men fuck it!
Citera
2016-07-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Du behöver självfallet inte tro på mig. Har testat olika bilder. Enbart ansiktsbilder exempelvis. Och som jag skrev tidigare, jag är en medelmåtta. Har pratat med andra kvinnor som också fått liknande grejer, och de har typ haft bilder på sig själva i skidkläder

Jag tvivlar inte en sekund på att du testat vilka bilder som ger mest uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in