Träffade en tjej på 26 år i helgen, sjukt fin, mycket välformad röv, välutbildad. Vi hade sex och hon ställde upp på det mesta. Jag tänkte just då att näää denna tjejen är rätt så hemligtsfull, flummade om saker, ljög som fan. Då kom jag till slutsatsen att nää hon duger bara som KK på grund av att tydligt ljuger och är hemlighetsfull. Skulle träffa henne fredag hos mig och knulla men fick ändrade tankar.
Vad hände? Av ren slump när jag skulle gilla en FB-väns bild, råkade jag trycka på listan på de som redan har like:at bilden. Vad ser jag då? Jag såg denna tjejen på listan och hon använder exakt samma bild på HP som på Facebook. Inte nog med det. Kollar in hennes profil. Vad ser jag? Jo, hon är i förhållande sen 30:e oktober och hon har även bild på henne och hennes kille (som för övrigt tittar ner mot marken) när hon pussar honom på kinden med texten "jaaaaag ääääääääälskar min gulligaaa söta pojkvän som gör alllllllllllllllt för mig"
Fasen vad det är synd om hennes kille....han verkar vara en godhjärtad person som ställer upp mkt. Jag är typ hans totala motsats. Det är inte första gången det händer heller. Typ 3 av 4 jag har träffat därifrån har visat sig vara upptagna

är det den sortens tjejer som HP attraherar?
Det här är alltså ingen WT, utan en välutbildad tjej men som sagt utbildning har sällan något med saken att göra. Gör som jag alltid har gjort grabbar och ta ALLA tjejer ni är på G med med en nypa salt så slipper ni bli besvikna, vilket jag alltid i princip har sluppit som tur är.