2016-11-24, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag VÄGRAR ligga med en fulare tjej. VÄGRAR. Hon måste vara MINST liksom jag vara normalviktig/tränad och inte ha grova ansiktsdrag (stor näsa osv). Med andra ord, jag söker i min egen liga....jag vägrar sänka min självrespekt!
Jag siktar alltid högre än min utseendeliga, det beror på att jag har många andra fördelar som väldigt få har.
Citera
2016-11-24, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Jag siktar alltid högre än min utseendeliga, det beror på att jag har många andra fördelar som väldigt få har.

Jo då, men man måste även vara realistik. Det är VÄLDIGT få snygga tjejer på HP. Vill man enbart ha yta så tycker jag att Tinder funkar bra mycket bättre. Där har man (om man ser någorlunda bra ut) chans att ligga med UNGA och snygga tjejer.
Citera
2016-11-24, 14:52
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn

De klassiska Flashback attributen, eller vadå?
Citera
2016-11-24, 15:23
Medlem
RobocoprahWinfreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Varit med på HP i 1 1/2 år , nu 43 årig man, bor i Stockholm , skild med halv tids barn
Ser väl ok ut ( trode jag innan ) och har några bilder och ifylld profil

Skriver till många olika kvinnor mellan 32 43

Och jag fattar inte vad jag gör fel, om man skriver till säg 20 st är det väl max 5 som ens går in på profilen ( el ens läser mitt svar ) .. alltså är det jag som ser för jävlig ut typ
Har träffat en , hon visade sig ha ljugit om allt, inkl hennes bild
Sen kik med några andra men aldrig träffat

Fattar inte vad som är fel, för verkar vara omöjligt
Som medelålders man måste du sänka dina krav när du raggar på nätet. Om du på krogen kan haffa kvinnor som är sjuor-åttor på betygsskalan så måste du ner tre-fyra hack online, alltså till fyror-femmor. Så ser det ut för mig i alla fall...och då är det lika bra att skita i det!
Citera
2016-11-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey
Som medelålders man måste du sänka dina krav när du raggar på nätet. Om du på krogen kan haffa kvinnor som är sjuor-åttor på betygsskalan så måste du ner tre-fyra hack online, alltså till fyror-femmor. Så ser det ut för mig i alla fall...och då är det lika bra att skita i det!

Det jag inte skriver till är ja tjokisar ( sorry men vad är meningen , det tänder mig inte ) och några andra men ändå inget svar
På nätet verkar jag vara en svag 2 el va fan det är
Ja jag börjar bli bitter

Du har helt rätt, bättre skippa det .. träffa hö istället
Citera
2016-11-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Det jag inte skriver till är ja tjokisar ( sorry men vad är meningen , det tänder mig inte ) och några andra men ändå inget svar
På nätet verkar jag vara en svag 2 el va fan det är
Ja jag börjar bli bitter

Du har helt rätt, bättre skippa det .. träffa hö istället

Skriver du till yngre eller samma ålder som du själv? Kvinnor i din ålder verkar vara ute efter ung kuk å jag får en massa meddelanden av äldre (är själv under 30)....
Citera
2016-11-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Skriver du till yngre eller samma ålder som du själv? Kvinnor i din ålder verkar vara ute efter ung kuk å jag får en massa meddelanden av äldre (är själv under 30)....

Tror du delvis har rätt, trots att dom flesta skriver att dom söker seriöst så är det yngre och toyboys dom träffar .. finns så klart undantag men många vill bara ha bekräftelse och sex

Vet inte om man får vänta till msn är 50 för att ha chans igen :

Jag skriver till tjejer från 30 till 44
Citera
2016-11-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
De klassiska Flashback attributen, eller vadå?
Ja och ännu fler
Citera
2016-12-20, 15:08
Medlem
Träffade en tjej på 26 år i helgen, sjukt fin, mycket välformad röv, välutbildad. Vi hade sex och hon ställde upp på det mesta. Jag tänkte just då att näää denna tjejen är rätt så hemligtsfull, flummade om saker, ljög som fan. Då kom jag till slutsatsen att nää hon duger bara som KK på grund av att tydligt ljuger och är hemlighetsfull. Skulle träffa henne fredag hos mig och knulla men fick ändrade tankar.

Vad hände? Av ren slump när jag skulle gilla en FB-väns bild, råkade jag trycka på listan på de som redan har like:at bilden. Vad ser jag då? Jag såg denna tjejen på listan och hon använder exakt samma bild på HP som på Facebook. Inte nog med det. Kollar in hennes profil. Vad ser jag? Jo, hon är i förhållande sen 30:e oktober och hon har även bild på henne och hennes kille (som för övrigt tittar ner mot marken) när hon pussar honom på kinden med texten "jaaaaag ääääääääälskar min gulligaaa söta pojkvän som gör alllllllllllllllt för mig"

Fasen vad det är synd om hennes kille....han verkar vara en godhjärtad person som ställer upp mkt. Jag är typ hans totala motsats. Det är inte första gången det händer heller. Typ 3 av 4 jag har träffat därifrån har visat sig vara upptagna är det den sortens tjejer som HP attraherar?

Det här är alltså ingen WT, utan en välutbildad tjej men som sagt utbildning har sällan något med saken att göra. Gör som jag alltid har gjort grabbar och ta ALLA tjejer ni är på G med med en nypa salt så slipper ni bli besvikna, vilket jag alltid i princip har sluppit som tur är.
Senast redigerad av Darkangel. 2016-12-20 kl. 15:11.
Citera
2016-12-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frolmlanst
Ge mig ett enda skäl till att jag skulle avslöja min identitet offentligt här eller för dig? Det finns en regel som säger att jag har rätt att vara anonym här.

Gör det? Om du skriver vad du kallar dig på HP kan vi förgylla din dag genom att skicka kärleksfulla och upp-piggande meddelanden var min tanke. Pepp.
Citera
2016-12-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Varför inte liksom? Mogna och goa.

Pga oaptitligt. Liksom.
Citera
2016-12-30, 19:48
Medlem
Frolmlansts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Gör det? Om du skriver vad du kallar dig på HP kan vi förgylla din dag genom att skicka kärleksfulla och upp-piggande meddelanden var min tanke. Pepp.
Regel 1.06 säger att användarnas anonymitet är en grundbult, därmed får man inte försöka koppla ihop en användare här med enskild person, om du läser den förtydligade versionen av regel 1.06 framgår det att jag alltså inte behöver ange min identitet eller ge ledtrådar som kan ge dig möjlighet att lista ut den.

För den som vill peppa mig finns det en alldeles utmärkt PM-funktion på forumet.

Vidare har jag avslutat samtliga konton som har med dejting att göra, jag har givit upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in