2016-04-18, 22:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Ni kan i alla fall trösta er med att svenska män har betydligt bättre framgång på datingsidan beautifulpeople än de flesta andra nationaliteter.

http://archive.indianexpress.com/new...ful-br/540195/

http://www.irishtimes.com/life-and-s...world-1.592724
Citera
2016-04-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
ok, då har du inte samma problem som mig, men vad gäller nätdejting så suger det för alla män, utom för de som kanske skriver att de har en extremt hög inkomst.
Inkomst spelar väl inte så stor roll? Jag känner pundare och socialfall som hittar snygga tjejer, däremot ser dom bra ut.
Citera
2016-04-18, 22:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Inkomst spelar väl inte så stor roll? Jag känner pundare och socialfall som hittar snygga tjejer, däremot ser dom bra ut.

Lycka till att få svar om du skriver att du är socialbidragstagare eller pundare på en dejtingsajt.
Citera
2016-04-18, 22:37
Medlem
Citat:
Lycka till att få svar om du skriver att du är socialbidragstagare eller pundare på en dejtingsajt.
Klart dom inte skriver det. Men om dom berättar det efteråt så är det inte säkert att dom drar. Jag har träffat många människor med skulder upp över öronen, pundare och jag vet inte vad som har partner. Jag som aldrig levt på A-kassa eller något bidrag och är en relativt normal svensk kille får inte ens till en endaste dejt under hela mitt liv. Det säger en hel del.
Citera
2016-04-18, 22:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag som aldrig levt på A-kassa eller något bidrag och är en relativt normal svensk kille får inte ens till en endaste dejt under hela mitt liv. Det säger en hel del.

Jo, men det säger ingenting om samhället. Du kanske har för höga krav? Eller inte träffar några kvinnor i en bra miljö?

Jag menar, nördkillar har ju nördtjejer. Den som blir utan är enstöringen.
Citera
2016-04-18, 22:48
Medlem
Citat:
Jo, men det säger ingenting om samhället. Du kanske har för höga krav? Eller inte träffar några kvinnor i en bra miljö?

Jag menar, nördkillar har ju nördtjejer. Den som blir utan är enstöringen.
Höga krav vet jag inte. Det tycker jag inte. Om jag t.ex på internet inte får ett enda svar så har det ju inte med för höga krav att göra. Jag har inte fått en enda chans. Men jag kanske inte träffar tillräckligt med kvinnor faktiskt. Men det spelar nog ingen roll, jag är ointressant hos kvinnor helt enkelt.
Citera
2016-04-18, 23:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Höga krav vet jag inte. Det tycker jag inte. Om jag t.ex på internet inte får ett enda svar så har det ju inte med för höga krav att göra. Jag har inte fått en enda chans. Men jag kanske inte träffar tillräckligt med kvinnor faktiskt. Men det spelar nog ingen roll, jag är ointressant hos kvinnor helt enkelt.

Internetdejting, iaf hp, är värdelös för alla. Ärligt, känner du någon som träffade sin partner där?
Citera
2016-04-19, 09:07
Det fungerar alldeles utmärkt. Men det gäller att lägga upp det hela så det blir intressant med bra bilder kontra givande samtalsämne. Har inte haft några problem.
Citera
2016-04-19, 20:31
Medlem
MissKimJs avatar
Citat:
Internetdejting, iaf hp, är värdelös för alla. Ärligt, känner du någon som träffade sin partner där?

Agree. Ska ni dätdejta och inte bara vill ligga så gör det ordentligt. Finns en rad dejtingsidor, samtliga bättre (och med schysstare utbud) än hp
Citera
2016-04-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissKimJ
Agree. Ska ni dätdejta och inte bara vill ligga så gör det ordentligt. Finns en rad dejtingsidor, samtliga bättre (och med schysstare utbud) än hp
Som tillexempel?
Citera
2016-04-19, 22:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissKimJ

Vilka går med på en dejtingsida för att endast knulla? Inte tjejer iaf, vill de knulla behöver de bara gå in till random bar eller nattklubb utan att behöva skriva presentation och lägga upp bilder.

Knullsajter är 100 % män.

Spraydate var en bättre dejtingsida än hp, vet inte om den finns kvar. Hp lockar till sig attention whores och folk med mentala störningar har jag läst.
Citera
2016-04-19, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Jag har träffat runt 20 pers därifrån som har lett till sex. Är dock inte intresserad av äldre kvinnor. Dessutom svarar jag inte heller på alla tjejer som skriver (de är dock inte djävulskt många). Allt med tjejerna som initiativtagare till att skriva meddelande till mig först.

Förstår inte hur ni killar misslckas? Och nej jag ser inte ut att vara i närheten av en modells utseende.
Om det kommer tjejer som skriver till dig måste du vara väldigt snygg. Sånt händer aldrig mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in