2016-07-08, 23:41
Medlem
Fawfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Det är självnämnt om det säger något

i syfte att provocera gissar jag på
Citera
2016-07-08, 23:43
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Absolut. Men jag och barnens far betslar för barnen. Min tidigare önskan om en partner har på intet sätt handlat om att hitta en extrapappa. Det är självklart upp till var och en, jag förstår om MAn drar sig för någon med barn.

Om det nu skall fungera så vill man ju inte ha den andra snubben där. I alla fall inte i någon större utsträckning, och ja, då blir man väl extrapappa i alla fall.

Jag skulle kunna tänka mig sådant om jag själv haft barn tidigare, men att gå från att ha varit singelman i 10+ år till småbarnsförälder utan att passera gå, det känns konstigt.

Men jag vet folk som gjort detta. En snubbe på mitt jobb bland annat. Såklart skall han ju ha egna barn med henne också nu, så han har köpt ny minibuss för att kunna transportera de tilltänkta barnen plus mamman.

Han hade tydligen inte heller sett röken av den förra snubben hon varit involverad med.
Senast redigerad av bithax 2016-07-08 kl. 23:48.
Citera
2016-07-08, 23:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Givetvis inget shittest om du inte ens har skrivit något till just denna mannen... gäsp. Däremot en socialt klumpig alt. charmlös kille.

Typiskt feminister att ta en liten bit från hela bilden och det är tillräckligt för en "godkänd sanning".
Det där är inte ett unikt exempel. Skulle jag rada upp grejerna folk skrivit till mig så skulle det bli en jävligt lång lista. Har liksom fått kukbilder på Facebook.
Och då är jag en vanlig kvinna 30+.
Citera
2016-07-08, 23:49
Medlem
Citat:
Det där är inte ett unikt exempel. Skulle jag rada upp grejerna folk skrivit till mig så skulle det bli en jävligt lång lista. Har liksom fått kukbilder på Facebook.
Man kan ju undra varför?
Citera
2016-07-08, 23:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biktfar
Man kan ju undra varför?
Kanske för att det finns individer som tar sig rätten.
Citera
2016-07-08, 23:52
Bannlyst
Citat:
Drar du ned på sexiga bilder drar du även ned på idiotbeteendet(från männen då) men du är ju lite weird så ni tror ni kan flasha som givetvis är en inbjudan till ligg och sedan leker ni "offer" för ni tänker jag har en "sexualitet" som alla ska åskåda. Ibland tror jag vissa kvinnor(femnister) gör så för de vill protestera mot att det finns män som skriver "hora" och tror på något fucked up sätt i bakhuvudet att det ska funka.
Citera
2016-07-08, 23:53
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biktfar
Man kan ju undra varför?

Jag tycker det blir uppenbart när man umgås med kvinnor i offentliga sammanhang. Nu gör jag väldigt sällan det, men det är alltid någon idiot som skall komma fram och börja snacka. Även tjocka brudar som man tycker ingen borde bry sig om råkar ut för detta. Förmodligen för att de ses som lätta byten.

Man har lust att slå dem på käften.
Speciellt när de ser att hon redan har sällskap, så skall de ändå utmana för att de vet att jag inget kan göra så länge de håller sig inom det som anses "socialt acceptabelt".

"Men vadå, jag är ju bara trevlig".
Dra åt helvete, hon är upptagen!
Senast redigerad av bithax 2016-07-08 kl. 23:57.
Citera
2016-07-08, 23:56
Medlem
johannespauluss avatar
De som påstår sig skicka flera hundra meddelanden utan svar måste göra något fel. Inte en chans att det är så med en hyfsad bild och text.

Registrerade mig precis och skickade iväg kanske 10 meddelanden, hade 5 bra konversationer igång direkt. Jag är verkligen inget extra, väldigt genomsnittlig person.
Citera
2016-07-08, 23:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Drar du ned på sexiga bilder drar du även ned på idiotbeteendet men du är ju lite weird så ni tror ni kan flasha som givetvis är en inbjudan till ligg och sedan leker ni "offer" för ni tänker jag har en "sexualitet" som alla ska åskåda. Ibland tror jag vissa kvinnor(femnister) gör så för de vill protestera mot att det finns män som skriver "hora" och tror på något fucked up sätt i bakhuvudet att det ska funka.
Jag har varit singel länge och testat olika varianter. Resultatet är liksom inte bundet till det. Tydligen har jag "kåta ögon". Vafan liksom. Nej jag är inget offer. Men jag är liksom inte unik i det här sammanhanget. Det är väl för i helvete klart att jag har en sexualitet, men de flesta människor är nyanserade varelser.
Nu har jag lagt ner den här aktiviteten och det är skönt. Jag är på intet sätt ett kap. Men vill ändå bli behandlad med lite respekt.
Citera
2016-07-08, 23:57
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Buffy är feminist så jag misstänker att hon shittestar för mycket. Inte konstigt det skiter sig. Inte nog bara happypancake killarna bakom skärmen som tänker: vad är det som inte stämmer?

(Bokstavligt talat-)Trash ändrar åsikter hela tiden så hon är för vimsig om hon nu beter sig såhär på datingsiterna med.
Vad menar du med att ändra åsikter hela tiden? Stämmer inte alls. Däremot är jag dum nog att försöka utveckla vad jag menar.

Enda åsikten jag ändrat är att jag idag föredrar att gå in i en relation med mer löst satta ramar, dvs att inte ta det på för stort allvar även om jag anser att man bara träffar en åt gången samt visar respekt och hänsyn med bekräftelse för den andra. Däremot kanske man inte behöver flytta ihop på en vecka. Har heller inte något socialt intresse av allt och alla runt någon jag eventuellt träffar.

Jag är inte vimsig, det är ni killar som skiter i att försöka sätta er in i vad jag menar. Jag är heller inte den som lätt ger upp mina meningar. Såvida de inte är hållbara i längden, jag är envis men inte idiot.

Men tack för dina "iakttagelser" gällande mig, du är lite av en förklaring till varför jag ratar män och inte nöjer mig med vad jag får.

På dejtingsidor tröttnar jag snarare än vimsar. Typiskt nedsättande ord om kvinnor dessutom.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-07-09 kl. 00:07.
Citera
2016-07-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag tycker det blir uppenbart när man umgås med kvinnor i offentliga sammanhang. Nu gör jag väldigt sällan det, men det är alltid någon idiot som skall komma fram och börja snacka. Även tjocka brudar som man tycker ingen borde bry sig om råkar ut för detta. Förmodligen för att de ses som lätta byten.

Man har lust att slå dem på käften.
Speciellt när de ser att hon redan har sällskap, så skall de ändå utmana för att de vet att jag inget kan göra så länge de håller sig inom det som anses "socialt acceptabelt".

"Men vadå, jag är ju bara trevlig".
Dra åt helvete, hon är upptagen!

Jag har aldrig varit med om att någon har stött på en tjej som uppenbarligen är ute med mig.
Citera
2016-07-09, 00:05
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
De som påstår sig skicka flera hundra meddelanden utan svar måste göra något fel. Inte en chans att det är så med en hyfsad bild och text.

Registrerade mig precis och skickade iväg kanske 10 meddelanden, hade 5 bra konversationer igång direkt. Jag är verkligen inget extra, väldigt genomsnittlig person.
Det är åtminstone naturligt för mig att svara trevliga killar. Att varenda kontakt inte är drömprinsen förstår man ju men klart att man kan skriva lite med någon och se vem det är.

Känns som hyfsat friska vuxna människor inte uppträder som om de är i högstadiet. Jag har krav på dittan och dattan eller vad jag tror innan tilltalar mig mest. Däremot är jag öppen för att vidga mina vyer och iaf lära känna någon lite grann. Människor skulle ta det på mindre allvar och skriva med flera. Fler av oss skulle kunna hitta någon på så vis lite lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in