Citat:
Ursprungligen postat av
SwingThrough
Buffy är feminist så jag misstänker att hon shittestar för mycket. Inte konstigt det skiter sig. Inte nog bara happypancake killarna bakom skärmen som tänker: vad är det som inte stämmer?
(Bokstavligt talat-)Trash ändrar åsikter hela tiden så hon är för vimsig om hon nu beter sig såhär på datingsiterna med.
Vad menar du med att ändra åsikter hela tiden? Stämmer inte alls. Däremot är jag dum nog att försöka utveckla vad jag menar.
Enda åsikten jag ändrat är att jag idag föredrar att gå in i en relation med mer löst satta ramar, dvs att inte ta det på för stort allvar även om jag anser att man bara träffar en åt gången samt visar respekt och hänsyn med bekräftelse för den andra. Däremot kanske man inte behöver flytta ihop på en vecka. Har heller inte något socialt intresse av allt och alla runt någon jag eventuellt träffar.
Jag är inte vimsig, det är ni killar som skiter i att försöka sätta er in i vad jag menar. Jag är heller inte den som lätt ger upp mina meningar. Såvida de inte är hållbara i längden, jag är envis men inte idiot.
Men tack för dina "iakttagelser" gällande mig, du är lite av en förklaring till varför jag ratar män och inte nöjer mig med vad jag får.
På dejtingsidor tröttnar jag snarare än vimsar. Typiskt nedsättande ord om kvinnor dessutom.