2018-10-10, 10:20
Medlem
Lekbarns avatar
Det funkade hur bra som helst, fick full effekt efter 2 timmar ungefär. Helt stenad med röda ögon och mega munchies. I call bullshit på sagan om att man måste smälta hasch i fett för att få någon effekt.
Citera
2018-10-10, 20:08
Medlem
Lekbarns avatar
Svalde en runt en 0.6 ikväll med, är riktigt schysst att inte behöva oroa sig för snuten när jag sitter och puffar i parken. Att röka med gäster hemma är inte ett alternativ och snuten är sjukt aktiva på nätterna runt mitt kvarter och i parken här. I förorten vågar dem sig inte men att trakassera stackars mig när jag försöker röka en godnatt holk det kan dem...
Citera
2018-10-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Svalde en runt en 0.6 ikväll med, är riktigt schysst att inte behöva oroa sig för snuten när jag sitter och puffar i parken. Att röka med gäster hemma är inte ett alternativ och snuten är sjukt aktiva på nätterna runt mitt kvarter och i parken här. I förorten vågar dem sig inte men att trakassera stackars mig när jag försöker röka en godnatt holk det kan dem...
Då bord det fan funka att jag stoppade ner nästan 1G Av fint kletigt hasch i kaffet som jag blandade med mellangrädde och margarin för att få i lite fett! Smakade inte så jävla gott men det funkade

Är bara nervös att jag precis slösat bort 1gram fint brunt.. Hoppas de slår om några timmar!
Citera
2018-10-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Det funkade hur bra som helst, fick full effekt efter 2 timmar ungefär. Helt stenad med röda ögon och mega munchies. I call bullshit på sagan om att man måste smälta hasch i fett för att få någon effekt.
Det fungerar men är extremt slösaktigt, dekarboxylera åtminstone det du ska äta så fungerar det mycket bättre.
Citera
2018-10-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Det fungerar men är extremt slösaktigt, dekarboxylera åtminstone det du ska äta så fungerar det mycket bättre.
Funkade så bra iallafall att jag gör samma idag med lite mindre hasch i! Men jag vet själv de blir mycket mer potent när man har orken att göra det rätt, jag vet för jag åkte på en haschpsykos den gången ^^
Citera
2018-10-14, 19:21
Medlem
Lekbarns avatar
Smälte ner 0.5g i smör och gjorde varm choklad. Helt klart starkare och piggare rus, så jag instämmer med övriga, man blir bäng på att äta hasch rätt upp och ner men det är mindre effektivt än att smälta ner det i fett först.
Citera
2018-10-18, 11:01
Medlem
JustZlatans avatar
Kan man göra te av cannabis?
Citera
2018-10-18, 15:22
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Sätt på 2-3 koppar vatten på spisen, tillsätt 1 tesked osaltat smör / kokosolja
Låt det smälta ner i vattnet, lägg sen i typ 1g grindat cannabis i vattnet
Låt det puttra i typ 15-20, sila och drick
Citera
2018-11-12, 23:28
Medlem
Bara ät hasch som det är . Åt drygt 1g för ett tag sedan. Kände inget på nästan 2 timmar men sen när de väl kom blev ja sjukt beng, varade säkert i 4-5 timmar minst.
Citera
2018-11-19, 12:34
Medlem
Godrikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Oj, hade redan fått svar ^
Citera
2018-11-21, 21:24
Medlem
Rufoss avatar
Halloj alla gräsätare!

Nu tänker jag göra cannabisolja. Vill inte använda oljan till matlagning, utan vill bara ta mig en tesked olja ibland och bli redigt stukad i 4 - 5 timmar.

Nu undrar jag vilken olja som smakar sämst. Vill ha så lite smak som möjligt.
Citera
2018-11-25, 18:52
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polskelefant
Bara ät hasch som det är . Åt drygt 1g för ett tag sedan. Kände inget på nästan 2 timmar men sen när de väl kom blev ja sjukt beng, varade säkert i 4-5 timmar minst.
Bara svälja biten rakt av? Någon som har testat att värma upp det, smula sönder och sedan svälja med lite vatten? Borde funka bäst på fastande mage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in