2019-05-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Tja... gillar man inte smaken av hasch blir det ju lite knepigt - smaken är inte jättelätt att få att harmoniera med andra, och svår att dölja.
Men ärligt - det är ju inga stora mängder direkt. Svälj och håll för näsan då!

ÄH! Röker det hellre!
Citera
2019-05-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
ÄH! Röker det hellre!
Instämmer!
Citera
2019-05-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Med facit i hand hade nog kanske den dubbla mängden avb varit mer lämpligt för att skicka ut mig i rymden, jag blev stekt och länge men kom aldrig riktigt upp dit jag ville komma.

Milkshake metoden var dock både snabb och effektiv.

Låter som du hade en bättre upplevelse, jag har haft liknande så jag vet hur löjligt jävla väck man faktiskt kan bli av en överdrivet stor mängd oralt upptag.
Testade 6+g AVB häromdagen/kvällen/natten/morgonen... Det var en resa... Tjejen vet inte att jag använder cannabis, så jag tänkte jag skulle safe’a och trycka i mig det vid 11 när jag visste att hon inte skulle vara hemma förrän vid 20. Problemet var att jag inte riktigt kunde formulera förståeliga meningar förrän dagen efter 😂 Allt var dock perfekt, tror jag hittat min sweet spot även om setting behöver vara bättre.
Citera
2019-05-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N B Goode
Testade 6+g AVB häromdagen/kvällen/natten/morgonen... Det var en resa... Tjejen vet inte att jag använder cannabis, så jag tänkte jag skulle safe’a och trycka i mig det vid 11 när jag visste att hon inte skulle vara hemma förrän vid 20. Problemet var att jag inte riktigt kunde formulera förståeliga meningar förrän dagen efter 😂 Allt var dock perfekt, tror jag hittat min sweet spot även om setting behöver vara bättre.
låter som du uppnådde mitt mål

Mycket cannabis oralt kan få den tuffaste av oss att blekna, denna form utav administrering har tom fått stjärnor som Snoop Dogg och Seth Rogen på fall.

""I was talking to Snoop Dogg about edibles," Rogen added. "And I was like, 'You fuck with edibles, man?' And he was like, 'I don't fuck with edibles because they ain't got no off button.'"

https://www.google.com/amp/s/www.civ...ibles/amp.html
Citera
2019-06-02, 13:03
Medlem
Hej! Jag är på besök hos mor och far och kan inte röka utan att oroa mig för lukt och jag kan inte laga något i köket heller. Finns det något sätt man kan äta hasch på som är diskret och som get effekt? Går det att svälja tillsammans med en klick smör?
Citera
2019-06-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Hej! Jag är på besök hos mor och far och kan inte röka utan att oroa mig för lukt och jag kan inte laga något i köket heller. Finns det något sätt man kan äta hasch på som är diskret och som get effekt? Går det att svälja tillsammans med en klick smör?
Nej du måste ”aktivera” thc,t i haschet med hjälp av värme om du skall äta/dricka det. Gör du inte det kommer haschet vara verkningslöst.
Citera
2019-06-03, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Nej du måste ”aktivera” thc,t i haschet med hjälp av värme om du skall äta/dricka det. Gör du inte det kommer haschet vara verkningslöst.

Nu kan jag berätta att jag svalde 1 gram hasch tillsammans med 1 dl kall vispgrädde igår och jag blev bäng. Kanske inte lika bäng som om jag hade värmt det men jag blev väldigt påverkad.
Citera
2019-06-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
låter som du uppnådde mitt mål

Mycket cannabis oralt kan få den tuffaste av oss att blekna, denna form utav administrering har tom fått stjärnor som Snoop Dogg och Seth Rogen på fall.

""I was talking to Snoop Dogg about edibles," Rogen added. "And I was like, 'You fuck with edibles, man?' And he was like, 'I don't fuck with edibles because they ain't got no off button.'"

https://www.google.com/amp/s/www.civ...ibles/amp.html
Ja det var faktiskt underbart! Kunde spela väldigt krävande bullet hell spel på ganska normalt pårökt nivå (vilket konstigt nog visat sig vara runt 15% bättre än nykter).
Musikupplevelsen var outstanding, önskar jag hade plockat fram guran och testat också.
Hade noll munchies, vilket jag i normala fall får åtminstone ett tag (klarar jag första 30min utan socker så går alltid min munchies över)
Enda problemet var just att formulera meningar och att tala 😂

Edibles är något för mig, tar mig till en nivå närmare LSD och Cubensis än vad att ångan kan göra. Uppskattar dock ångan, så håller nog mitt ätande till AVB tills vidare 😁
Skulle dock vilja börja odla igen, och blir det en realitet kommer jag testa att göra alkoholextrakt på decarbat grönt. Tycker att det hela borde vara trevligare med några droppar tinktur isf en konstig sörja med fett, socker och brunt grönt 😂
Citera
2019-06-07, 13:01
Medlem
En 0,5:a gräs av mycket fin kvalitet, nersmält i rikligt med smör för att sedan avnjutas i en kopp med Proviva mango, var till min förvåning väldigt lättdrucket.
Jag blir i vanliga fall dunderbäng på att röka runt 0,15 av detta gräset så förhoppningsvis slår det på ordentligt.
Citera
2019-06-07, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelmissbrukaren93
En 0,5:a gräs av mycket fin kvalitet, nersmält i rikligt med smör för att sedan avnjutas i en kopp med Proviva mango, var till min förvåning väldigt lättdrucket.
Jag blir i vanliga fall dunderbäng på att röka runt 0,15 av detta gräset så förhoppningsvis slår det på ordentligt.
Låter bra! Har du koll på vilken strain det är?
Citera
2019-06-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Låter bra! Har du koll på vilken strain det är?

Purple Kush.
Citera
2019-06-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelmissbrukaren93
Purple Kush.
Då lär du bli redigt sänkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto