2018-09-01, 16:12
Medlem
soundchecks avatar
Jag testar här också. Jag har ett paket snabbnudlar och smör tillgängligt. Hur ska jag tänka? Hur mycket hasch ska jag ha i? Jag har testat att röka några gånger tidigare, men då jag inte kan röka så har det knappt gett effekt.
Citera
2018-09-01, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Jag testar här också. Jag har ett paket snabbnudlar och smör tillgängligt. Hur ska jag tänka? Hur mycket hasch ska jag ha i? Jag har testat att röka några gånger tidigare, men då jag inte kan röka så har det knappt gett effekt.
Du ska äta fem gram - varken mer eller mindre.
Citera
2018-09-01, 19:44
Medlem
soundchecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin

Spontant kan jag tycka att det låter väldigt mycket. Jag har cirka 2,5 g tillgängligt. Det ska vara till två personer.
Citera
2018-09-01, 20:15
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin

Haha vad dryg

Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Spontant kan jag tycka att det låter väldigt mycket. Jag har cirka 2,5 g tillgängligt. Det ska vara till två personer.

Beroende på potensen så får vi väl se hur bäng ni blir
Citera
2018-09-01, 21:09
Medlem
Jag gör det aldrig igen! Sista gången var för typ 10 år sedan. Vi hade kokat smör, vatten och en massa trim och sedan gjort chokladbollar. Efter en halvtimme började jag känna en starkare och starkare obehagskänsla, sedan blev det bara värre i en timme innan jag spydde, sedan träffade jag jesus en stund och så kändes det obehagligt till jag lyckades somna efter många timmar. Tog flera dagar innan jag var mig själv igen. Efter det håller jag mig till att röka eller vaporizer!
Citera
2018-09-02, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sune1221
Jag gör det aldrig igen! Sista gången var för typ 10 år sedan. Vi hade kokat smör, vatten och en massa trim och sedan gjort chokladbollar. Efter en halvtimme började jag känna en starkare och starkare obehagskänsla, sedan blev det bara värre i en timme innan jag spydde, sedan träffade jag jesus en stund och så kändes det obehagligt till jag lyckades somna efter många timmar. Tog flera dagar innan jag var mig själv igen. Efter det håller jag mig till att röka eller vaporizer!
Fy fan vad kul! Det är klart du ska på det igen! Skippa spyan vid kommande tillfälle. Det är bara onödigt och slöseri med hasch.

Psst! - Nästa gång tittar du bakom Jesus vänstra öra. Du kommer förstå vad jag menar!
Citera
2018-09-02, 10:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sune1221

Jag har ätit Cannabis en gång och gör nog aldrig heller om det. På tok för lång rustid och man (jag) blev mkt segare av det
Citera
2018-09-05, 21:11
Medlem
Tjena, behöver lite hjälp med att förstå varför mina brownies inte funkar så bra... Ha testat en gång innan då jag satte ner en 0.4 (riktigt bra hasch) i smör för att sedan göra oboy av det men det funka inte. Idag satte jag ner en 0.7 dunder hasch i smör satte det på 1an på spisen och lät det sjuda i ungefär 35 min sen bakade jag en riktigt äcklig chokladboll som jag tvingade mig i och nu efter 2.5 timmar så känner jag inte så jätte mycket. Rökte en spliff efter 1.5 timme efter intag och känner mig bara lite boostad. Behöver jag kanske mer nästa gång?
Citera
2018-09-06, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåkrusbär
Genom att alternativt äta Cannabis istället för att röka det spar man på lungorna.

Men är det på något sätt skadligt för magen eller på något annat sätt att förtära det oralt?
Javisst det är ju vidrigt att röka. Speciellt när man har slutat med ciggen!
Citera
2018-09-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruttepitt
Javisst det är ju vidrigt att röka. Speciellt när man har slutat med ciggen!

Har alltid tyckt att det är stor skillnad mellan cigg o cannabis.

Söt smak som är behaglig. man behöver inte ta i för kung o fosterland ju
Citera
2018-10-05, 16:54
Medlem
Ligger med en jäkla halsfluss och har ingen möjlighet att röka dom närmsta dagarna.
I alla fall så har jag mkt fint brunt och 100g smör hemma, hur mkt brunt behövs för att få till ett bra smör så man kan klara sig under helgen?
Brukar vanligtvis 1g om dagen.
Jag är så newbie på detta ämne och har inte kraften eller orken just nu att forska genom massa sidor på nätet idag, så jag undrar också vad som är bäst att inta, dryck eller kaka?
Hur ska jag bäst gå till väga så jag får en trevlig kväll och helg?
Tacksam för svar, men ska de drygas så kan ni skippa och svara.
Citera
2018-10-09, 22:24
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Ligger med en jäkla halsfluss och har ingen möjlighet att röka dom närmsta dagarna.
I alla fall så har jag mkt fint brunt och 100g smör hemma, hur mkt brunt behövs för att få till ett bra smör så man kan klara sig under helgen?
Brukar vanligtvis 1g om dagen.
Jag är så newbie på detta ämne och har inte kraften eller orken just nu att forska genom massa sidor på nätet idag, så jag undrar också vad som är bäst att inta, dryck eller kaka?
Hur ska jag bäst gå till väga så jag får en trevlig kväll och helg?
Tacksam för svar, men ska de drygas så kan ni skippa och svara.

Är i samma sits , sjuk och ont i halsen så borde inte röka. Har även gäster hemma så jag kan inte börja smälta hasch på spisen. Svalde 0.6G hasch på tom mage för 1h sedan. Tycker mig bli lite bäng nu, vi får se. Många säger att man måste lösa det i fett för att få effekt medan andra säger att det är ren lögn. We shall see.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in