2015-09-28, 19:52
Medlem
Nu bär det snart iväg!

Tjena Gott folk har precis intagit CB oralt och väntar nu spänt.

Jag gjorde så att jag smälte en klick smör i en kastrull på låg värme.(2an på spisen)
Sen smulade jag ner mitt hasch(ca 0.8g) och rörde om.

Detta resulterade i nån slags brun sås som jag sedan hällde ner i ett glas mjölk och svepte.
Smakar inte som ett glas hallonsaft från barndomens goda dagar men det gick ner i alla fall.

Efter att ha hört många historier om oralt intag här på FB förväntar jag mig nu att bli hejdlöst hög och typ komma till världar med höga berg, lasrar och hologram.

Det har nu gått lite över EN timme i skrivande stund och det har inte hänt något ännu.
Återkommer med rapport senare i kväll.
Citera
2015-09-28, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JKrown
Nu bär det snart iväg!

Tjena Gott folk har precis intagit CB oralt och väntar nu spänt.

Jag gjorde så att jag smälte en klick smör i en kastrull på låg värme.(2an på spisen)
Sen smulade jag ner mitt hasch(ca 0.8g) och rörde om.

Detta resulterade i nån slags brun sås som jag sedan hällde ner i ett glas mjölk och svepte.
Smakar inte som ett glas hallonsaft från barndomens goda dagar men det gick ner i alla fall.

Efter att ha hört många historier om oralt intag här på FB förväntar jag mig nu att bli hejdlöst hög och typ komma till världar med höga berg, lasrar och hologram.

Det har nu gått lite över EN timme i skrivande stund och det har inte hänt något ännu.
Återkommer med rapport senare i kväll.

0,8 känns ganska lite.

Jag hade siktat på 1,5-2,5 ungefär iallafall.. Beror på vad för sorts röka det är.

Vad hade du för sort?
Citera
2015-09-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
0,8 känns ganska lite.

Jag hade siktat på 1,5-2,5 ungefär iallafall.. Beror på vad för sorts röka det är.

Vad hade du för sort?
0,8 är INTE lite. antagligen har du gjort fel när du har bakat. killen e säkert helt bäng just nu
Citera
2015-09-28, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mudaki
0,8 är INTE lite. antagligen har du gjort fel när du har bakat. killen e säkert helt bäng just nu

Gjort fel när jag bakar? Jag bakar och äter som jag känner för?

Jag känner ingen som äter under 1,5.

Och man får absolut ingen "resa" som snubben inbillade sig skulle Ske på 0,8

Ska man äta och bli utvecklingsstörd så behöver man/jag mer än 0,8..

Meckar du med 80% tobak?
Citera
2015-09-29, 00:23
Medlem
Unanswereds avatar
Tjo!
Är en van rökare som röker cannabis dagligen i några månader. Har 0.8 G kvar men inge tobak att röka detta med, så tanken blev att äta det. Det enda jag kommer orka göra är något firecracker liknande men har ingen nutella eller jordnötsmör mm.
Så min fråga är kommer jag bli bäng på att äta den summan, är typ två gåsar för mig.
Och vad kan jag använda istället för nutella?
(Vet att bänghet är indiviuellt men på en generalisering)
Citera
2015-09-29, 11:58
Medlem
Rapporten

Intog som sagt 0.8 G Hasch igår oralt.(okej standard röka)

Och efter ca 2 timmar och en kvart började jag känna mig lite småskön och lugn, Absolut inte trippad eller något. Helt okej men ingen stor kick. Imed att det inte slog så hårt tände jag även en joint under tiden och nu slog det på lite bättre och det slutade med att jag däckade senare på kvällen.

Så jag vet inte om jag tog för lite, eller om jag skulle blandat det längre på spisen?
För det var jointen som slog på hårdast.
Citera
2015-09-30, 22:16
Medlem
Fruity Freshs avatar
Den här smörhetsen... Är väl bara att blanda ner i blockchoklad antar jag? Eller är fetthalten för låg?
Citera
2015-09-30, 22:47
Medlem
Måste bara dela med mig av den här: En bit zoo-godis och en liten bit hasch är världens godaste combo! Måste prova att smälta ihop det
Citera
2015-10-01, 12:36
Medlem
Softers avatar
Är det lika viktigt att "dekarboxylera" hasch som det är med gräs?

Sist jag åt gräs åt jag typ 0,6g, jag smälte smör på plattan och lade ner gräset och lät det blandas ihop i typ 5 minuter tills "första bubblan" trängde igenom smöret, då vart jag nojjig och tänkte att jag hade förstört gräset... Så jag drack upp smöret och gräset och kände Ingenting! Hyffsat OK röka, räckte med att röka ca 0,1 för att bli bäng..
Citera
2015-10-01, 19:37
Medlem
microdosings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKrown
Rapporten

Intog som sagt 0.8 G Hasch igår oralt.(okej standard röka)

Så jag vet inte om jag tog för lite, eller om jag skulle blandat det längre på spisen?
För det var jointen som slog på hårdast.

Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Den här smörhetsen... Är väl bara att blanda ner i blockchoklad antar jag? Eller är fetthalten för låg?

Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Måste bara dela med mig av den här: En bit zoo-godis och en liten bit hasch är världens godaste combo! Måste prova att smälta ihop det

Förstår inte varför ni ska slarva med det viktigaste steget. Smör eller inte smör spelar mindre roll egentligen, viktiga är att dekarboxylera. Det är inte ens svårt att göra det, sedan kan ni göra precis vad ni vill med gräset, blanda det med smör, shotta det med tequila eller blanda med zoo-apor. Och ni blir höga för hela slanten.

Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Är det lika viktigt att "dekarboxylera" hasch som det är med gräs?
Ja.
Citera
2015-10-01, 19:57
Medlem
Är det någon som testat smörkolorna på 70mg från FS? Funderar på att beställa ett par, förslag på dosering för CB oskulder?
Citera
2015-10-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av el9999
Är det någon som testat smörkolorna på 70mg från FS? Funderar på att beställa ett par, förslag på dosering för CB oskulder?

Har sneglat på dem men inte köpt. Är även sugen på kokosbollarna, hade ju varit gött att sätta sig med en kopp kaffe och en kokosboll framför någon härlig mastodontfilm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in