2015-10-01, 22:32
Medlem
microdosings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el9999
Är det någon som testat smörkolorna på 70mg från FS? Funderar på att beställa ett par, förslag på dosering för CB oskulder?

Käkade en på tom mage och blev rejält stukad, fick lätta CEV till lite skön musik och mycket intensiv eufori. Delade en med en brud och fick knappt någon effekt alls en annan gång, men då hade jag ätit någon timme innan. Men var rätt skönt att ha den i magen medan vi vappade så dalarna inte blev så djupa och topparna blev ännu högre!

Lagom dos för en nybörjare är att, på tom mage, äta en halv. Vänta minst 2timmar innan du fyller på med mer om du inte är nöjd, men en halv bör räcka! Räkna också med rejäla munchies, så handla så du klarar dig! Ruset sitter i 4-6h efter intag så avsätt den tiden. Lycka till!
Citera
2015-10-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av microdosing
Förstår inte varför ni ska slarva med det viktigaste steget. Smör eller inte smör spelar mindre roll egentligen, viktiga är att dekarboxylera. Det är inte ens svårt att göra det, sedan kan ni göra precis vad ni vill med gräset, blanda det med smör, shotta det med tequila eller blanda med zoo-apor. Och ni blir höga för hela slanten.

Ja.
Jag röker hellre mitt hasch men jag äter det för att jag tycker att det är gott.
Citera
2015-10-03, 00:00
Medlem
microdosings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Jag röker hellre mitt hasch men jag äter det för att jag tycker att det är gott.

Klart du får lägga hasch i müeslin till frukost om du vill, men hög kommer du ju inte bli om du inte aktiverar THC:et
Citera
2015-10-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av microdosing
Klart du får lägga hasch i müeslin till frukost om du vill, men hög kommer du ju inte bli om du inte aktiverar THC:et

Hur gör man om man vill aktivera det? Vore ju tråkigt om man sumpar gräset för att man inte förberett ordentligt.
Citera
2015-10-03, 19:14
Medlem
microdosings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankie77
Hur gör man om man vill aktivera det? Vore ju tråkigt om man sumpar gräset för att man inte förberett ordentligt.

Ställ ugnen på 110grader, när den är jämnvarm lägg in grindat weed på folie eller på en tallrik. Låt stå i 60min. Nu är ditt weed potent och du kan lägga det på pizzan, shotta det, blanda i oboy eller precis vad du vill med det!

Läs mer här:
http://www.wiki.magiskamolekyler.org..._THCA_till_THC
Citera
2015-10-04, 20:36
Medlem
cirkuspappers avatar
Help me out här alltså. Drack haschoboy vid 18.30 som jag hade gjort på runt 1-1.5g bra brunt.
Nu sitter jag här två timmar senare och känner inget alls förutom lite segare osv. Kommer det slå till tror ni eller har jag slösat allt?

Drack det även på tom mage. Sen så gick det ej att väga den men va en helt okej boll jag hade fått ihop. Hade fått ut minst 3 spliffar av den. Då måste det ju funka?
Citera
2015-10-05, 00:23
Medlem
Transmissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspapper
Help me out här alltså. Drack haschoboy vid 18.30 som jag hade gjort på runt 1-1.5g bra brunt.
Nu sitter jag här två timmar senare och känner inget alls förutom lite segare osv. Kommer det slå till tror ni eller har jag slösat allt?

Drack det även på tom mage. Sen så gick det ej att väga den men va en helt okej boll jag hade fått ihop. Hade fått ut minst 3 spliffar av den. Då måste det ju funka?
doseringen är del nog inget fel på, men tillagningen? för ultimat effekt bör du lösa upp haschet i smält smör under en 20-minutersperiod. smöret ska puttra lite svagt och plattan vara på en lägre temperatur.
Citera
2015-10-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspapper

Jadu. Med den dosen borde du bli väck, Även om du inte löste det i smör.

Smälte 0.5 bra hash i bara mjölk en gång och drack det. Blev lagom go bäng. Rökte var annan dag då ungefär så men den dosen du har borde du få något hur du än laga det
Citera
2015-10-06, 21:08
Medlem
Snakalabamas avatar
Har ni några bra simpla recept till gräs (ABV) som har blivit vaperad(säger man så?)?
Citera
2015-10-06, 21:23
Medlem
fredus avatar
Fungerar det lika bra att lägga hasch/gräs i en sked med lite matolja/smör/margarin och elda under som att baka något i ugn?
Citera
2015-10-06, 21:38
Medlem
hash TE! Fett nice!!

Gjorde igår lite chai med lite bruning,
Säger bara en sak!
Över förväntan! Mkt mkt över!
Men här kommer raporten
Hope you like it o testar samma sak.

----------------

Kokar ihop 25g margarin, 1gram bra!! Hash, och 2 koppar vatten,
Låter storm koka i 35minuter och sedan sjuda med 3 te påsar i 15minutrer, häll i en skvätt fet mjölk eller grädde

--------------
18:50 börjar dricka.

19:07 slut på te o väntar effekt,

19:35 2 snabba 33cl öl med 7,5%alk.

19:45 effekten börjar komma, känner mig lite slö i huvet, (ej pga ölen) så lägger mig i sängen,
Samt att led värk i händer, fötter och nacke känns bättre,
Även axelskadan känns mkt bättre

(Tillägg att en blod förtunnande effekt verkar uppstått då en mindre erektion legat ständigt sedan ca 19:25)

20:20 börjar bli riktigt skev i skallen och kroppen med fast ..
Öm vet fan inte hur ja ska beskriva det?
Värk o allt är borta o känns som om ja e beng nå så förbannat men utan o va så extremt slö i kroppen,

21:10 nu måste ja fan lägga mig ordentligt..
Men snurrar bara när jag blundar,
Fett flummigt, nästan så de skevar för mkt men ändå lugnt o harmoniskt,

--------------

Sen slocknade jag så ingen jättelång o extremt nogran rapport,
Dock ändå testa receptet
Citera
2015-10-06, 21:57
Medlem
Stormkoka??

Har aldrig testat men vad jag har läst på internet så ska man alltid göra det på låg värme..??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in