2014-12-29, 17:14
Medlem
bayharborbutcher1s avatar
hade tänkt att göra lite haschoboy ikväll, och undrar om man kan ställa in den i kylen och dricka nån annan dag? eller bör den drickas färsk?
Citera
2014-12-29, 21:22
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayharborbutcher1
hade tänkt att göra lite haschoboy ikväll, och undrar om man kan ställa in den i kylen och dricka nån annan dag? eller bör den drickas färsk?

Hur har du tänkt gå tillväga?

Sparar du de som smör i kylen så lär de ju hålla ex antal dagar..

Ska du gosa till de på nyår?

Edit: Läste de igen och såg att de gällde hasch..
när jag nämner smör så syfta jag på weed..
Citera
2014-12-29, 22:13
Medlem
Nayyes avatar
Gjorde idag brownies åt en person som inte ville röka (färsking) men jag lät inte smöret och gräset ligga på låg värme så jättelänge utan endast ca 5 minuter.

Tror ni det kommer bli någon effekt ändå eller har jag slängt iväg en massa fint?
Citera
2014-12-29, 23:11
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayye
Gjorde idag brownies åt en person som inte ville röka (färsking) men jag lät inte smöret och gräset ligga på låg värme så jättelänge utan endast ca 5 minuter.

Tror ni det kommer bli någon effekt ändå eller har jag slängt iväg en massa fint?

Tror du slängt iväg det faktiskt. Men han kommer förmodligen inbilla sig något ändå..

finns ju en anledngen till att det ska sjuda länge..
Citera
2014-12-30, 12:37
Medlem
Nayyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillatrillaa
Tror du slängt iväg det faktiskt. Men han kommer förmodligen inbilla sig något ändå..

finns ju en anledngen till att det ska sjuda länge..

Blev ett litet smakprov igår ändå. Dröjde ca 1,5h innan känslan började smyga sig fram (garanterat inte placebo)
Citera
2014-12-30, 13:29
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayye
Blev ett litet smakprov igår ändå. Dröjde ca 1,5h innan känslan började smyga sig fram (garanterat inte placebo)

Ni måste somnat på soffan innan ni hann känna ruset rejält? klockan va ju rätt mycket när du postade inlägget
Citera
2014-12-30, 13:48
Medlem
Nayyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillatrillaa
Ni måste somnat på soffan innan ni hann känna ruset rejält? klockan va ju rätt mycket när du postade inlägget

Sista gången jag kollade runt klockan var runt 03.00 och då var vi ganska rejält flummiga
Citera
2014-12-31, 22:58
Medlem
Tuggade i mig uppskattningsvis 1 gram gräs för 2 timmar sen, med en kopp te och en sked snör samt olja... Allt på tom mage typ.

Borde börja kännas snart va? Kanske timar in raketerna
Citera
2015-01-01, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Tuggade i mig uppskattningsvis 1 gram gräs för 2 timmar sen, med en kopp te och en sked snör samt olja... Allt på tom mage typ.

Beror helt på om gräset värmts upp ordentligt, det är det som spelar roll. Om du lyckats värma det ordentligt och blandat i lite fett borde det lösa aisg :""""""" gott nyytt från en hög medmännsikA!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2015-01-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil

Med den beskrivningen så är det en verklig 1x2 på svaren.

1. Inget rus alls
x. Normalt hög
2. Dunder hög i 12h
Citera
2015-01-01, 02:57
Medlem
infamousbombs avatar
Blanda ihop 10 gram potent gräs i 90% sprit sen drick några shotar.

Då ska ni få se vad som händer! !!!!!

Gör blandningen och låt det stå i 2 dagar. 😕😊😀😀😀😀😀😀😀😀😕😀
Citera
2015-01-01, 09:59
Medlem
Adveloqs avatar
Folk här verkar ha fått för sig att det behövs mer vikt när man bakar än när man äter det, själv har jag, efter mycket trixande med recept, upptäckt helt motsat samband. 0.1-0.2 räcker gott och väl för en person att äta. De två viktigaste faktorerna som missas är decarboxyleringen (121 C i 20 min, eller längre tid vid lägre temp.) samt tillsättning av lecitin i smöret. Lecitin är oftast det som behövs för att få personer som normalt har svårt att bli höga på edibles att trilla över kanten. Det gör att upptaget blir så mycket effektivare = mindre spill via ändtarmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in