Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Du måste inte egentligen baka det, fast du får mer utav det du har om du bakar. Om du inte vill baka så skär det i små bitar och svälj det bara, din kropp absorberar fortfarande till viss del de aktiva ämnena i haschet, jag själv käkade 2-3 gram rå marijuana vid ett tillfälle och blev redigt sänkt (dock så tog det över 4 timmar innan det slog, konstig nog).
Men om du har vodka eller någon stark alkohol så kan du lägga ned hasch i pulverform och låta det stå i 24 timmar. Annars ät din haschbit med riktigt mycket smör och hoppas på att det blandas i din magsäck.
Jag garanterar inte effekt dock.. bäst att baka det. det går ju utan som sagt jag har gjort det själv men vågar ändå inte garantera att det kommer att funka som det gjorde för mig

jag har bara provat äta rå cannabis en gång men tänkte kanske göra det igen för att testa igen bara
Har ätit det några gånge med följande formula.
1) Hasch i 80% margarin i smådelar som blir kokade på lägsta värmen tills det är upplöst.
2) Oboy, mjölk och svälj.
3) Vänta länge!
Det har slagit, men det jag är nyfiken på är just att baka med det, då jag aldrig gjort det, och att det har varit ett par posts som säger att man får ut mer av att baka än att bara äta som i hach oboy.
Kanske har fel, men får jag inget svar innan 20 imorgon så blir det lite oboy igen.
Kan lägga till att 100g marabou som man åt fort som satan inte var någon höjdare, ja jag blev stekt, men fan vad jag mådde illa av att äta 100g på 2 minuter.