2014-09-14, 18:22
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
En till fråga.. Googlade men hittade inte om ja köper hämtpizza kan jag då när jag kommer hem strö på gräs över den eller en del av den å sen he in den i ugnen en stund? För att bli bäng såklart.

Isåfall hur länge och vilken temperatur?
Preparera gräset i smör och ha det över pizzan innan du drar in den i ugnen, eller når du tar ut den. Ner med fint smulat gräs och smör i en kastrull och värm upp tills det puttrar och blir en sörja, sen är det bara att ha det på pizzan och köra
Citera
2014-09-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Preparera gräset i smör och ha det över pizzan innan du drar in den i ugnen, eller når du tar ut den. Ner med fint smulat gräs och smör i en kastrull och värm upp tills det puttrar och blir en sörja, sen är det bara att ha det på pizzan och köra

Ska prova det, tack
=)
Citera
2014-09-14, 22:43
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Hur skulle det där fungera med hash?

Fungerar utmärkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
1-2g för en portion lät inte effektivt.. Simpelt är nog rätt.

Wow, glömde självklart att ändra till 0,2.
Citera
2014-09-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Oboy är det simplaste, effektivaste och imo godaste sättet att göra det på.
Ett recept jag ofta går efter: http://www.theweedblog.com/how-to-ma...hot-chocolate/

Funderar på att testa detta. Tänkte dock istället smälta smöret -> smula i ~0.5 bruning -> låta det gosa till sig och lösas upp -> i med smöret i varm mjölk -> i med pulvret

Detta bör funka, eller?
Citera
2014-09-15, 21:25
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hohi
Funderar på att testa detta. Tänkte dock istället smälta smöret -> smula i ~0.5 bruning -> låta det gosa till sig och lösas upp -> i med smöret i varm mjölk -> i med pulvret

Detta bör funka, eller?

Absolut!
Citera
2014-09-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Absolut!

Gött, återkommer med ris/ros
Citera
2014-09-16, 19:49
Medlem
Brukar ta ca 0.5-1 g brunt av olika sort. Afghan har jag bäst erfarenhet av. Jag brukar bara svälja biten och äta något med hög fetthalt direkt efter. Fungerar jättebra 7/10 gånger. Dock har det ibland hänt att effekten kommit efter 4-6 timmar, vilket har blivit lite knas eftersom jag då redan har accepterat att det blev en "blindgångare" och börjat göra något som jag absolut inte kan göra stenad. Effekten brukar sitta i mycket längre och har en längre peak. Dock tycker jag att det är väldigt opålitligt med tanke på den varierande tid det tar för att få effekt och att det ibland inte händer alls mycket.
Citera
2014-09-16, 19:54
Medlem
Kan tillägga att det hände mig en julafton. Jag käkade haschet vi tolv med planeringen att det skulle slå runt 15 vid kalle anka. Det slog till riktigt ordentligt vid middagen kl 5 och det var hos min sambos familj vi firade. Jag fick säga att jag inte mådde bra för jag började tappa greppet om samtalen och svarade på diskussionen som varit 5 min tidigare. Det var min intensivaste cb upplevelse och jag önskar jag tagit den i lugn och ro
Citera
2014-09-16, 22:40
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusp123
Brukar ta ca 0.5-1 g brunt av olika sort. Afghan har jag bäst erfarenhet av. Jag brukar bara svälja biten och äta något med hög fetthalt direkt efter. Fungerar jättebra 7/10 gånger. Dock har det ibland hänt att effekten kommit efter 4-6 timmar, vilket har blivit lite knas eftersom jag då redan har accepterat att det blev en "blindgångare" och börjat göra något som jag absolut inte kan göra stenad. Effekten brukar sitta i mycket längre och har en längre peak. Dock tycker jag att det är väldigt opålitligt med tanke på den varierande tid det tar för att få effekt och att det ibland inte händer alls mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av marcusp123
Kan tillägga att det hände mig en julafton. Jag käkade haschet vi tolv med planeringen att det skulle slå runt 15 vid kalle anka. Det slog till riktigt ordentligt vid middagen kl 5 och det var hos min sambos familj vi firade. Jag fick säga att jag inte mådde bra för jag började tappa greppet om samtalen och svarade på diskussionen som varit 5 min tidigare. Det var min intensivaste cb upplevelse och jag önskar jag tagit den i lugn och ro

Hur såg ditt intag av mat ut under dagen INNAN du åt ditt röka? Då du inte låter thc't blandas ut i fettet (Som i Oboy, bakverk, smör etc) då thc är fett lösligt, så lär det ta ett längre tag innan du känner någon effekt. Har du då ätit lite innan och din bit ligger uppe på ett lass med mat så har du ju 1-2 timmes fördröjd effekt bara där.

Måste varit väldigt mycket mer potent röka du använde på julafton, då du annars brukar ta 0,5 utan några större bekymmer om jag förstod dig rätt? Eller så kanske det kändes mer intensivt då du inte räknade med en peak mitt under Kalle anka och på så sätt blev lite illa till mods!
Citera
2014-09-17, 12:14
Medlem
AgustSeris avatar
Recept på cannaoil någon? Hade tänkt att göra det med smak och doft fri kokosolja.
Senast redigerad av AgustSeri 2014-09-17 kl. 12:19.
Citera
2014-09-17, 19:16
Medlem
Någon som vet ifall:
Koka vatten.
I med honung.
I med hasch i kokande vatten.

Drick.

funkar?
Citera
2014-09-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hohi
Gött, återkommer med ris/ros

Drack min goda dryck vid 3~, kände av det en halvtimme efter, efter jag druckit hela då. kl 5 blev jag stukad, nu (18:35) är jag helt fuckad, sjukt nice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in