Citat:
Ursprungligen postat av
Jugosloven
2-2
Jag blir hög av mitt gräs när jag röker det, ett av stockholms bästa, min vän jag är ingen unge, har rökt gräs över 10 år nu och är över 30-år gammal. Runt 17-20 joints för 5g, inte dåligt tycker jag.
Efter man har rökt i tio år så blir man sugen på att prova sin drog på olika sätt, precis som skillnaden på att dricka sig full på öl, vin eller whisky, olika fyllor. Så jag gjorde enligt receptet och jag blir inte bäng. Jag kan erkänna att högheten håller sig längre (eftersom jag röker en joint eller två medans jag har ätit kakan) en timma eller så. Men inte att man blir stekt eller går på månen i sex timmar.
Och tanken slog dig aldrig att du förmodligen besitter en ordentlig tolerans?
Höj dosen markant.
Är du sugen på att ta din drog oralt så får du ta och läsa på mer tycker jag.
För det första så behöver du betydligt högre doser oralt än vid rökning.
Röker du 1g för att bli brutalt häck ska du nog ha åtminstone 3x den dosen beroende på recept och tillvägagångssätt.
För det andra(detta gäller ALLA i tråden som misslyckats eller lyckats halvt med recepten)
Vill ni resa till månen och besitter en någorlunda hög tolerans är det superviktigt att ni följer alla steg i DEL 1 ur detta recept.
http://forum.grasscity.com/incredibl...cipe-pics.html
Dekarboxyleringen är A&O här!
Oavsett vilket recept ni använder så dekarboxylera ALLTID innan ni tillsätter gräset i fettet.
Följ sedan övriga instruktioner i recepten.
OBS! Måtten för gräs i det receptet är väldigt låga så kör åtminstone på 1gram.
Besitter ni tolerans och vill nå månen och nästan trippa så 5g i en omgång ger er resan ni söker. (Absolut ingenting jag rekommenderar för den som inte rökt ett bra tag, en sån resa kan bli väldigt intensivt och nackdelen är att till skillnad från rökning så kan detta pågå i uppåt 8h)
Än en gång så kom ihåg att det ska vara betydligt större doser vid oralt intag.
Det räcker inte att kasta med en 0,5 extra.