2014-06-03, 13:38
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.doingitbig
Fan jag råkade somna. Visst var det ett annat typ av rus? vissa gillar det andra inte.

Rätt intensivt va?

Det blev väldigt intensivt runt tolv. Har inte sovit ännu. Är fortfarande bäng.
Citera
2014-06-03, 20:14
Medlem
jagboffades avatar
Nybörjar bakare här!

Har rökt regelbundet i ca 2 år, Men aldrig fått mig tiden att baka/göra te/blabla

Har 2.5g hemma liggandes i en påsa, Indica dominant strain som heter Enemy of the state, äkta varan. Så det är helt bra röka, över medel (Alltså inget bush weed)

Jag tänkte överdriva och köra allt i en oboy blandning.
Går jag tillvägavis rätt om jag gör på detta sätt?

Grinda ner mitt gröna otroligt mycket, alltså inprincip smulor.

Smälta ca 200g Svenskt smör (På ettan vid plattan)
Efter smöret smält ner totalt häller jag ner mitt gröna i det, rör om sakta och försiktigt.
Låta det ligga på Ettan i smöret cirka 60 minuter(Under denna tiden röker jag en joint)
Sedan Hälla ner det i mitt oboy glass med min mängd önskad oboypulver samt rödmjölk.
Dricka upp?

Jag söker alltså att bli megabäng, detta kommer tas efter fastande mage på 20 timmar runt 07:00 tiden då jag har ett plan att passa runt 08:30
Låter det bra? Bara att köra antar jag?
Citera
2014-06-03, 20:50
Medlem
Orkar du så kan du ju skölja gräset innan för att få godare smak, annars är det bara att köra. Egentligen tror jag inte du behöver så mycket som 200 gram smör, men det skadar ju inte. Var ska du flyga? Lång resa antar jag?
Citera
2014-06-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagboffade
Nybörjar bakare här!

Har rökt regelbundet i ca 2 år, Men aldrig fått mig tiden att baka/göra te/blabla

Har 2.5g hemma liggandes i en påsa, Indica dominant strain som heter Enemy of the state, äkta varan. Så det är helt bra röka, över medel (Alltså inget bush weed)

Jag tänkte överdriva och köra allt i en oboy blandning.
Går jag tillvägavis rätt om jag gör på detta sätt?

Grinda ner mitt gröna otroligt mycket, alltså inprincip smulor.

Smälta ca 200g Svenskt smör (På ettan vid plattan)
Efter smöret smält ner totalt häller jag ner mitt gröna i det, rör om sakta och försiktigt.
Låta det ligga på Ettan i smöret cirka 60 minuter(Under denna tiden röker jag en joint)
Sedan Hälla ner det i mitt oboy glass med min mängd önskad oboypulver samt rödmjölk.
Dricka upp?

Jag söker alltså att bli megabäng, detta kommer tas efter fastande mage på 20 timmar runt 07:00 tiden då jag har ett plan att passa runt 08:30
Låter det bra? Bara att köra antar jag?

200 gram smör!!!! Alldeles för mycket!! 25 gram räcker.
2.5 gram bra röka, shit du är alltså ute efter att vara bäng.... Mega bäng....
Citera
2014-06-08, 00:11
Medlem
Citat:

När man har bakat på 3g bra hasch.... då har man nått höjden.. när man är så bäng att man orkar fan bara ligga ner haha.. ringer la pizza express impulsivt och beställer pizza (detta tar dubbelt så lång tid) och pratar som om man gick igenom en sandstorm en solig dag i Saharas, skittrött och glad XD Fan det skulle kunna va hur mycke tkaos runtomkring en som hels tdå asså man bryr sig inte och bara chillar haha.

Gör detta då tolerans är i botten också.... DÅ JÄVLAR!
Citera
2014-06-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Det blev väldigt intensivt runt tolv. Har inte sovit ännu. Är fortfarande bäng.

Nån effekt på synen? Sprakande färger? En gång började saker och ting smällta ör mig.. likt början av en lsd trip.
Citera
2014-06-08, 16:41
Medlem
jagboffades avatar
Citat:

Tog 40 gram smör för att vara säker.

Jo satt i sig över 9 timmar.... grymt bäng... men inte faaaan somnade jag på flygplanet jag var alldeles för tom i skallen...

"vad ska jag tänka på idag hjärnan?"
"vet inte"
detta loopade sig i säkert över 1 timme.... försökte hitta nånting att tänka på men jag kunde inte tänka, alls Men det var värt det helt klart.
Citera
2014-06-09, 00:00
Medlem
Citat:

Jo satt i sig över 9 timmar.... grymt bäng... men inte faaaan somnade jag på flygplanet jag var alldeles för tom i skallen...

"vet inte"
detta loopade sig i säkert över 1 timme.... försökte hitta nånting att tänka på men jag kunde inte tänka, alls Men det var värt det helt klart.

Hehehe hur va det att gå förbi vakterna?
Citera
2014-06-09, 03:25
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Du kommer inte få någon effekt av att äta det helt vanligt, lägg ner det i smör och låt det puttra så kan du baka kakor med det eller hälla i en kapsel

Skitsnack.
Effekt nås om än en bra bit ifrån om man använder smör/fett.
Går absolut att äta som det är med andra ord.
Citera
2014-06-09, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Nån effekt på synen? Sprakande färger? En gång började saker och ting smällta ör mig.. likt början av en lsd trip.

Jag tycker ofta det händer när man bakar på hasch, speciellt över 1,5 gram per person.

Tunnelseende, sprakar på sidorna, för min del var det som myrornas krig på båda sidor av synfältet.
Citera
2014-06-09, 14:53
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZumZ
Hehehe hur va det att gå förbi vakterna?

Hehe inte så farligt... är/var inte mycket poliser/vakter omkring när jag gick in på flygplatsen (säve) och har nästan ALDRIG varit det när jag varit där, både landning och avgång.. känns som att det skulle vara den mest perfekta flygplatsen för att smuggla på om man ska göra det, faktist. (Nu smugglade jag ju dock inte utan var bara grymt hög)

Det jag tänkte på där inne var isåfall om jag skulle stöta på en äkta knarkhund, då jag ej borstade tänderna innan och de sägs ju ha en fenomenal doftmekanism i sin näsa, undra hur det hade gått?
Citera
2014-06-09, 16:23
Medlem
makduis avatar
Citat:

"vet inte"

Haha bakade på typ 4-5g hasch var hos en polare förut och det satt i typ 24 timmar haha vi kunde inte röra oss. Vi bara låg och halvsov.. åt.. halvsov..åt.. och bodyloaden var nice som fan.

Började bli nyktrare nästan dag vid samma tidpunkt som vi tog det och undrade hur det plötsligt kunde bli nästa dag vid samma tid igen haha.. tog ju dock typ 3 timmar tills det verkligen slog och sen stegrades det i 10 timmar bara blev mer och mer långsamt. Att vi blandade i.. hmm iaf ca 150g smör var det kan ha blivit så att thc:et togs upp långsammare under en bredare period.. tar nog längre tid för magen att smällta ner tripppelt så mycket som folk föreslår hehe.
Senast redigerad av makdui 2014-06-09 kl. 16:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in