2014-01-26, 16:37
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Då var det ju ungefär som jag skrev tidigare, X5 när man äter det.

Nja, du behöver inte 0.5 för att bli stekt om du tar det oralt. Jag röker 0.3-0.5 spliffar och jag blir riktigt sänkt på 0.5 i en kopp oboy. 0.5 blir du riktigt stekt på, och det varar länge. Men blir du bäng på 0.1 så behöver du inte mer än 0.2-0.3 kanske. Jag hade nog bara känt lite på det, lite go i kroppen bara typ.

Så jag tycker att du ska ha 0.5 i, för att verkligen känna av det. Men att räkna det du röker x5 som regel är inte bra. Hade jag räknat så hade jag fått ta 2,5g om jag ska äta det, och det hade nog blivit lite för mycket.
Citera
2014-01-26, 20:09
Medlem
Hanningas avatar
Jag lånar tråden, och skriver i mitt recept:

1 dl vetemjöl
1 ägg
3 msk vaniljsocker
1 matsked kakao
strösocker
frysta blåbär
120 g smör.

2,5 g Kashmir

Blev tre krämiga muffins... Slog nog på bra!
Citera
2014-01-26, 22:57
Medlem
Dr.Puffs avatar
Kommer ihåg första gången jag käkade cannabis. Jag och mina fyra närmaste vänner hade precis blivit intresserade av braj och hade kanske rökt 2-3 gånger. Vi bakade en kladdkaka och eftersom vi var väldiga noobs på drogen visste vi inte hur mycket man skulle ta, så vi smulade ner en ren femma i smöret. Det är garanterad den mest psykodeliska trippen i hela mitt liv. Har aldrig efter upplevt nåt liknande på cannabis.
Citera
2014-01-26, 23:16
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Puff
Kommer ihåg första gången jag käkade cannabis. Jag och mina fyra närmaste vänner hade precis blivit intresserade av braj och hade kanske rökt 2-3 gånger. Vi bakade en kladdkaka och eftersom vi var väldiga noobs på drogen visste vi inte hur mycket man skulle ta, så vi smulade ner en ren femma i smöret. Det är garanterad den mest psykodeliska trippen i hela mitt liv. Har aldrig efter upplevt nåt liknande på cannabis.

Underbart!
Citera
2014-01-27, 00:12
Medlem
charbells avatar
hade tänkt att göra chokladbollar eller liknande med cannabis i inom en snar framtid, och undrar lite hur mycket det behövs för att göra 4 killar helt utvecklingsstörda. alla har rökt ungefär 15 ggr.

detta kanske är omöjligt att svara på men tänkte om någon varit i liknande situation

fridens
Citera
2014-01-27, 21:05
Medlem
SirMunchalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charbell
hade tänkt att göra chokladbollar eller liknande med cannabis i inom en snar framtid, och undrar lite hur mycket det behövs för att göra 4 killar helt utvecklingsstörda. alla har rökt ungefär 15 ggr.

detta kanske är omöjligt att svara på men tänkte om någon varit i liknande situation

fridens
Beror ju på vad ni hade tänkt baka med. Om ni har bra brunt så bör det räcka med 4-5 gram, då bör ni bli rätt utvecklingsstörda, särskilt då ni är såpass "fräscha" inom ämnet.
Citera
2014-01-27, 22:07
Medlem
charbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirMunchalot
Beror ju på vad ni hade tänkt baka med. Om ni har bra brunt så bör det räcka med 4-5 gram, då bör ni bli rätt utvecklingsstörda, särskilt då ni är såpass "fräscha" inom ämnet.

har kashmir
Citera
2014-01-28, 15:58
Medlem
SirMunchalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charbell
har kashmir
Det är ju inte helt illa det, en femma av det i nå smör så skaru se att de blir lattjolajbans!
Citera
2014-01-28, 16:36
Medlem
charbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirMunchalot
Det är ju inte helt illa det, en femma av det i nå smör så skaru se att de blir lattjolajbans!

aa , vi får ju hoppas
Citera
2014-02-01, 18:03
Medlem
dinmammaforevers avatar
Brukar vara skitlat och bara hälla i dödsknarkssmör i varm chocklad annars. Funkar fint det med, men vill man transportera det så funkar ju inte det...
Citera
2014-02-02, 14:24
Medlem
Monstretsangs avatar
thc är fettlösligt inte vattenlösligt
Citera
2014-02-03, 17:28
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstretsang
thc är fettlösligt inte vattenlösligt