Citat:
Ursprungligen postat av
tgv23000
Hej, men det svarar inte ritigt på min fråga, alltså det weed jag får tag på, samt i kombination med låg tolerans hos mej, gör att det räcker med under 0,1g vid rökning fför stt bli lagom bäng, om jag tar samma weed och vill nå samma nivå av bängdhet, men få den längre tiden av bänghet som oralt intag ger, hur mycket mer måste jag äta än röka?
Beror lite på hur potent ditt röka är. Men blir du bäng när du röker 0.1g så borde du bli stekt på ca 0.3-0.5g. Testa att göra varm oboy på rökat, det behövs inte mycket för att du ska känna av det.
1. Mät upp en stor kopp mjölk (2% är att föredra) och häll ner det i en liten kastrull.
2. Sätt på spisen på lägsta värmen (1:an)
3. Klipp ditt gräs i lagom stora bitar, inte grindat till pulver utan små bitar.
4. Ner med mjölken i kastrullen!
5. Ner med rökat i mjölken och rör om i en minut.
6. Låt det sjuda i 15-20 minuter medans du rör om då och då för att det inte ska brännas.
7. Mikra eller smält en bit smör och låt det svalna lite, släng i det i mjölken sedan!
8. Jag brukar slänga i en sockerbit eller två med för smakens skull, tycker det blir mycket godare smak.
9. Sila av mjölken, och försöka att verkligen klämma ut allt från dina små bitar av röka.
10. Ner med 2tsk chokladpulver och rör om.
11. Enjoy.