2014-02-06, 23:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hashbrownies infogad.

/Mod
Citera
2014-02-07, 11:37
Medlem
Scarabeos avatar
Godare frukost än dödsknark-pannkakor är svårslaget!
Citera
2014-02-07, 18:20
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Roligt initiativ! Blev det lyckat?

Jag har vid ett tillfälle gjort en THC-berikad chokladkräm som jag sedan hade i crêpes, men att köra ner röka direkt i pannkakssmeten har jag aldrig ens övervägt.
Citera
2014-02-07, 19:58
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Roligt initiativ! Blev det lyckat?

Jag har vid ett tillfälle gjort en THC-berikad chokladkräm som jag sedan hade i crêpes, men att köra ner röka direkt i pannkakssmeten har jag aldrig ens övervägt.
Jag gjorde haschpannkakor en gång, haschet var i grädden som jag la på efter pannkakorna hade stekts.
Det blir riktigt äckligt då det var fullt med haschbitar som smakade ...... illa
Citera
2014-02-08, 12:34
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
Jag gjorde haschpannkakor en gång, haschet var i grädden som jag la på efter pannkakorna hade stekts.
Det blir riktigt äckligt då det var fullt med haschbitar som smakade ...... illa

Hasch grädde låter ju inte allt för lockande. Ha i det i smeten ist.
Citera
2014-02-13, 21:50
Bannlyst
Ska man smälta smöret på hög eller låg värme? alltså jag har en superinduktionshäll är det ok att köra på steg 16 med turbo läge?
Citera
2014-02-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZLAKOWSKI
Ska man smälta smöret på hög eller låg värme? alltså jag har en superinduktionshäll är det ok att köra på steg 16 med turbo läge?

Jag smälter på typ mittenläge tills jag ser att det börjar bli flyttande smör i kanterna, sen sänker jag till lägsta. Dock så har jag ej häll.
Citera
2014-02-13, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Jag smälter på typ mittenläge tills jag ser att det börjar bli flyttande smör i kanterna, sen sänker jag till lägsta. Dock så har jag ej häll.
och det gör du alltså för att THC int ska försvinna?
Citera
2014-02-14, 19:19
Medlem
Tjena gubbar! Har precis inhandlat en 10a fint brunt. Jag behöver tips på hur jag ska inta skiten för att tjejen inte ska märka något. Kan alltså inte röka det, det kommer lukta för mycket. Frågan är hur jag ska inta det oralt för att det inte ska lukta så mkt i lägenheten? Måste de t.ex puttra med smör i en kvart eller funkar det att smula ner i en kopp varm oboy bara med smällt smör eller grädde i?
Citera
2014-02-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Tjena gubbar! Har precis inhandlat en 10a fint brunt. Jag behöver tips på hur jag ska inta skiten för att tjejen inte ska märka något. Kan alltså inte röka det, det kommer lukta för mycket. Frågan är hur jag ska inta det oralt för att det inte ska lukta så mkt i lägenheten? Måste de t.ex puttra med smör i en kvart eller funkar det att smula ner i en kopp varm oboy bara med smällt smör eller grädde i?

Tuggade i mig en 1.5g nyss, var väldigt kladdigt i munnen, inte alls smuligt och torrt. Svalde skiten med rapsolja och en klicksmör, och en kopp kaffe. Återstå att se om det fungerar, lär nog ta 2 timmar minst isåfall!
Citera
2014-02-14, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Tuggade i mig en 1.5g nyss, var väldigt kladdigt i munnen, inte alls smuligt och torrt. Svalde skiten med rapsolja och en klicksmör, och en kopp kaffe. Återstå att se om det fungerar, lär nog ta 2 timmar minst isåfall!
gör inlägg när du börjar känna av inressant att se eftersom du tog så mycket fett kanske det borde gå snabbare än 2 timmar?
Citera
2014-02-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZLAKOWSKI
gör inlägg när du börjar känna av inressant att se eftersom du tog så mycket fett kanske det borde gå snabbare än 2 timmar?

Har nu gått ca en halvtimme, känner inget så länge. Hoppas tjejen går och lägger sig snart så jag får va ifred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in