Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Vad jag menade i mitt tidigare inlägg var att man inte behövde speciellt mycket röka för att det skall märkas om man löser upp det rätt. Ursäkta att det inte framgick

Det må vara individuellt men jag har alltid löst upp det korrekt det kan jag intyga. Men några mindre mängder slog aldrig bra, utan tröskeln för mig är cirka 10 gånger i förhållande till rökdos. Jag vet att de flesta vana rökare även kör liknande mängder och det av en anledning. För jag kan garantera dig att 0.4 gram inte kommer göra speciellt mycket oralt så vida vi inte snackar Ice/Bubblehash eller potentare då.
Nu får vi dock inte glömma att vi alla är olika och påverkas samt "absorberar" droger väldigt individuellt och det kan skilja rejält i dos och upplevelse från person till person. Även om jag skulle anse att en "normal" brukare inte skulle känna särskilt mycket på 0.1-1 gram oavsett hur mycket du löser upp det.
Edit: Kan ju tillägga att det går jävligt fort att lösa upp hasch/gräs i 40-50 gradigt smör om man finfördelar det tillräckligt och att låta det ligga och dra speciellt länge inte kommer att göra några underverk på potensen.