Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-04, 21:16
Medlem
Galoschens avatar
Har en haschoboy i kylen som är färdig att avnjutas. Kan jag värma upp den lite så jag slipper den vidriga smaken när den är kall?

Lät den svalna innan jag ställde den i kylen.

Citera
2010-01-05, 19:12
Medlem
Svensson910221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galoschen
Har en haschoboy i kylen som är färdig att avnjutas. Kan jag värma upp den lite så jag slipper den vidriga smaken när den är kall?

Lät den svalna innan jag ställde den i kylen.

ja det e lungt, men inte för hög värme bara
Citera
2010-01-08, 00:18
Medlem
har lite svart afghan hur mkt tror ni behövs om man ska göra lite haschoboy?
Har redan rökt lite innan.
Citera
2010-01-08, 14:33
Medlem
hundkalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laval
hej, tänkte göra lite haschte.. har aldrig gjort 'ett förr.. ska man bara koka upp vattnet o sedan släppa ner biten i te't?

är du osäker på att det fungerar med att bara lösa biten i vatten, ta margarin smält i en kastrull, lägg i din dos av hashet, smält. och häll i teet. Då kommer det fungera .
Citera
2010-01-08, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
har lite svart afghan hur mkt tror ni behövs om man ska göra lite haschoboy?
Har redan rökt lite innan.

Slösa för i helvete in SA genom att ÄTA det? gör en FET spliff för fan!

Ska själv dra i mig lite haschoboy strax!

PS. ni som inte kan receptet, såhär gör man oboy rent naturellt utan hasch.

2 skopor sockor, 1 skopa oboy á glas/mugg.
Haschmängden är upp till er att bestämma
Citera
2010-01-14, 02:09
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Åt 0.7g kolsvart afgan nerstrött i bregott och choklad för tre timmar sedan. Ögonen surrar och hjärtat känns som det darrar, all musik och är bra också vidare, blir aldrig så här påverkad av att röka en jolle.
Citera
2010-01-20, 14:17
Medlem
Är det inte så att thc:n bryts ner när det blir för varmt? jag tänkte på om man exempelvis skulle göra en hasch-brownie. först så smälter man ihop haschet med smöret som man sedan blandar med det resterande och sen ska ju smeten in i ugnen i runt 15-20 min. är det någon chans att det försvinner thc då?
Citera
2010-01-26, 22:01
Medlem
CB4lifes avatar
Är det någon som har några drickbara alternativ när man har grönt?
Citera
2010-01-26, 22:12
Medlem
Fertedoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Detta är vad jag tror:
Du har slösat på riktigt fin röka och fått en feting Placebo.
Har väldigt svårt att tro på att du blev just stångad av THC eftersom du ej kan ha löst upp det eller aktiverat det.
Men nej det är inte placebo! jag dricker thé asofta och blir stukad varje gång. Man får ju i sig THCet hur som helst även om det löser upp sig i fett så blir man stekt. Det löser inte upp sig men man får i sig THCt ändå med andra ord... mindre THC kanske men defentivt att det funkar!
Glöm dock inte att om vattnet kokar när haschet läggs i sabbas hela grejjen!
Senast redigerad av Fertedos 2010-01-26 kl. 22:15.
Citera
2010-01-27, 17:58
Medlem
Lesras avatar
Ska för första gången baka "special-brownies" och har just nu bara standard-hasch, kanske lite bättre än standard... Vill vara stukad från morgon till kväll men undrar hur mycket det kan behövas.. Vad tror ni?
Mvh arsel.
Citera
2010-02-20, 01:49
Blir lite lack när ja ser alla som skriver att det inte skulle funka att äta cannabis utan att först lösa i fett. Man har alltid lite fett kvar i magen som de kommer lösa sig med när de väl kommer ner.
Jag har själv käkat hasch rent, stoppade in kanske 0,7g i käften o tuggade sönder de till små smulor som jag sedan svalde, det funkade utmärkt, blev riktigt bäng i många timmar
Citera
2010-02-20, 17:25
Medlem
MrPrezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Ska för första gången baka "special-brownies" och har just nu bara standard-hasch, kanske lite bättre än standard... Vill vara stukad från morgon till kväll men undrar hur mycket det kan behövas.. Vad tror ni?
Mvh arsel.

På Standard + brukar jag använda mig av cirka 1 g. Sen efter 2 timmar så bongar du lite, sen är du bäng i cirka 6 timmar, sen gör du om samma procedur, tar en till kaka och bongar lite. Man blir så sjukt mycket goare bäng på att baka!

Om du tar i för mkt hasch blir det bara jobbigt, har jag gjort en gång. Låg i min säng i typ 5 timmar och kunde inte röra mig, allt var för jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in