2007-04-30, 20:55
Medlem
Herr Åbbels avatar
jag brukar smula i lite brunt eller grönt i kaffet, funkar jätte bra. Slår efter en halv till en timme
Citera
2007-05-01, 15:08
Bannlyst
Varma mackor i ugnen med ca 1 G grönt eller svart, ost, smör, senap och skinka slår ALLT
Citera
2007-05-01, 22:38
Medlem
Herr Åbbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpliffenNr1
Varma mackor i ugnen med ca 1 G grönt eller svart, ost, smör, senap och skinka slår ALLT
låter riktigt nice måste jag säga
Citera
2007-05-08, 07:46
Medlem
Nu är det så att min flickvän ska ha fest på lördag och jag har begränsade möjligheter att röka på denna fest. Dock så har jag typ 2 g weed och en 25a Laphroaig 10-årig single malt. Hade det varit schysst att smula weedet, lägga ner det, skaka om så in i helvete, låta stå några dagar(fram till lördag), och sedan sila av alla växtdelar?

Någon som kan hjälpa en förbudsbesudlad själ?

Peace, buds
Citera
2007-05-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Någon som kan hjälpa en förbudsbesudlad själ?

Om jag vore dig skulle jag ta en liten 35 ml flaska, hälla i sprit och hasch/marijuana och låta det dra ett tag.. sen hälla i lite schysst grön karamellfärg och sätta ett hampabladsklistermärke på flaskan! Du kan ju bara säga att det är absinthe med cannabissmak om någon frågar.. sen ser ju flaskan lite roligare ut också!

EDIT: Du slipper också dricka så mycket alkohol!
Citera
2007-05-08, 16:31
Medlem
spekkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
THC är fettlösligt, inte vattenlösligt

shit asså, jag tror inte att alla här har fått placebo efekt av att äta rent. så tydligen går det att bli bäng på att bara äta, jag har då blivit det.

Ps visst är det kanske slöseri men nog funkar det
HEJ
Citera
2007-05-09, 01:27
Medlem
elinuss avatar
av mina erfarenheter så går det ofta åt mer vid förtäring än inhalering.
Citera
2007-05-10, 16:45
Medlem
TellusGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinus
av mina erfarenheter så går det ofta åt mer vid förtäring än inhalering.

jo, men jag tycker nästan att det är ett skönare rus... det smyger sig liksom på en. Gjorde marijuanabrownies förra veckan... fett gött.
Citera
2007-05-10, 17:49
Medlem
dr_phils avatar
har bara ätit en gång.. tog och la 1g sky veiw i en sked med sånt rinnande smör och kokade det med en tändare under. (jag var full), sen bredde jag allt på en macka. vilken jävla kännsla det blev av att äta det.. känndes som att väggarna sög in mig med nån varmluft.. sjukt skönt iaf
Citera
2008-02-01, 16:47
Medlem
sudoks avatar
Lästa att nån sa att det luktade hasch när han gjorde te. Tänkte nämligen prova mig på att göra lite haschoboy men frågan är luktar det om jag ställer mig vid spisen och gör det. Med tanke på att jag bor hemma så kanske det inte vore så smart
Citera
2008-02-01, 17:17
Medlem
WalkItOuts avatar
Många i den här tråden verkar vara helt retarderade. Man behöver inte 1.5 kilo smör att smälta i. Oftast så har man så det räcker i magsäcken.
Citera
2008-02-01, 17:37
Medlem
sudoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkItOut
Många i den här tråden verkar vara helt retarderade. Man behöver inte 1.5 kilo smör att smälta i. Oftast så har man så det räcker i magsäcken.

Ok men har tagit sådan jävla tid så jag tänkte smälta ihop det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in