Citat:
Ursprungligen postat av Egentligen
Det är du som är experten här

har läst de du skrivit. Jag la ungefär 0,8g grönt av ganska bra kvalite, högre än standard iaf. Hur mycket tycker du jag ska äta av de för att få skön kick, vill inte snea. är inte erfaren om de spelar roll.
Oh, komplimanger är det inte ofta man får här, uppskattas.
Det är nästintill omöjligt för mig att avgöra hur mycket du kommer bli påverkad, det är för många faktorer som spelar roll. Potens på materialet, tillberedningen, kroppsvikt, ämnesomsättning, resistans osv.
Jag hade rekommenderat att du går ut lågt om du är relativ oerfaren, har låg resistans och liten kroppshydda. Prova en 0,2:a, dvs 1/4 av din slutprodukt om du vill vara försiktig, 0,4:a om du vill försäkra dig om ett tydligt rus.
Kan tillägga att jag bjudit mycket folk på motsvarande 0,3-0,4brunt, av dessa har två av ovan nämnda kategori blivit mycket påverkade, den ena blev kraftigt hög i över 12 timmar och fick gå på släktmiddag fortfarande stukad och den andra fick OEV:s och kunde inte föra sig som en normal människa i flera timmar. Sistnämda har dock en sjujävlar ämnesomsättning. Så bättre att börja lågt och öka.
Se till att ta det på relativt fastande mage, har du släng i dig mycket fett eller socker innan så kommer kroppen ta upp THC-fettet betydligt sämre. En liten mängd socker i samband med intaget främjar dock upptaget av fetter, därför är små bakverk väldigt lämpliga.