2017-10-19, 21:29
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Skämtar du?? Intervjuaren var ju helt dum i huvudet. Martin agerade helt korrekt i denna intervju.

Är du helt retarderad? Det är Pippirull (googla om du inte vet vad det är!),, är du född på 2000-talet. Hela grejen är att dom driver med folk och Timell med 0,4 i IQ fattar inte galoppen,, dvs att dom driver med honom?!
2017-10-19, 21:32
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är det några som ska ha sparken så är det väl Åsa Sjöberg på tv4 och andra
olämpliga chefer som inte tycks kunna signalera värderingar tydligt till sina
anställda

Så du menar på fullaste allvar att det är chefens jobb att se till att personalen inte beter sig som våldtäktsmän? En vuxen människa bör kunna uppföra sig på en arbetsplats utan direktiv från chefen om "värderingar", vilket MT uppenbarligen inte klarar av pga att han är en jävla idiot.
2017-10-19, 21:32
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Detta handlar Inte om tabbar.. Om någon känt dig på pungen/kuken innanför dina kallingar, om du inte fattat tycke för personen ifråga, hade du då bortfärdat det med att hen gjorde några tabbar. Tror inte det..

Var du på plats eller? Du kanske går på hörsägen.MT måste få chans berätta sin del av detta.
2017-10-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryken
Det har hänt mig, brydde mig inte ett skit. En kukklämmning och en "ta min hand köra ner i trosorna-move", brydde mig inte i något av fallen. Den ena började jag hångla med, den andra var dock påstridig och lite störig, men de gick att lösa.

Men som sagt, brydde mig inte i något av fallen.

Betyder det att jag kan klämma din pung när jag vill utan att fråga, kanske till och med trycka in min kuk i dig i en hiss mot väggen.. Du kan ju alltid få en peng för det om du gnäller eferåt.
Senast redigerad av Trollpungen 2017-10-19 kl. 21:40.
2017-10-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon

Det är kränkningar och på sin höjd tafsande. Sånt kan man ju fan inte komma släpandes med 5-15 år efter när man där och då dessutom gick med på en "förlikning". Som man brukar säga, dubbelbestraffning finns inte. Borde vara samma med dubbel belöning.
Verkar vara många kvinnor som plötsligt känner sig kränkta för något som hänt för länge sen eller inte hänt men som de lyckas vrida någon händelse till att det måste varit sexuella trakasserier.
Klart de vill stötta metoo och få sin beskärda del av pk-bekräftelsen.
2017-10-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Var du på plats eller? Du kanske går på hörsägen.MT måste få chans berätta sin del av detta.

Han vill ju inte berätta.. förmodligen inväntan av advokat..😂
2017-10-19, 21:35
Medlem
emma80s avatar
Anklagelser om kränkningar, sexism, rasism m.m. mot kolleger. Tagen ur tjänst av TV4. Jag antar att han spelar "Bom bom - sen blir det svart" med Peps Persson i bostaden ikväll innan han slår sin fru sönder och samman.

Nu jävlar, jag tror jag får fnatt.
När jag får henne fatt...
Bom bom, sen blir det svart.

https://www.youtube.com/watch?v=P7aDaN6KMyY

Apropå det gamla snacket om hustrumisshandel som Timell har fått dras med under många år nu och som aldrig verkar avta.
2017-10-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
Dessa intervjufrågor visar bara att de ville provocera MT. Vem som helst skulle vara förbannad.

Vem som helst med lite stake och självaktning hade blivit förbannad.

Man kan undra varför det är okej att mobba bara för att man lindar in det i ironi. De är inte ett dugg bättre än MT. När de politiska vindarna vänder har de fan ingen rätt att gnälla, jävla barnungar. De skulle ha målstake i sig så långt den är kvistad👯

Roligt hur folk här jublar över att en mobbare är uthängd, samtidigt som de skiter i vad de själva skriver om folk. Hyckleriet anno 2017 har sprängt skitvallen.
2017-10-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64an
Verkar vara många kvinnor som plötsligt känner sig kränkta för något som hänt för länge sen eller inte hänt men som de lyckas vrida någon händelse till att det måste varit sexuella trakasserier.
Klart de vill stötta metoo och få sin beskärda del av pk-bekräftelsen.

Klart att det kan vara som du beskrivit, men det är fortfarande inte ett acceptabelt handlande.
2017-10-19, 21:38
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Någon postade nyss denna, men jag postar den igen:
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4907996

Framgår här tydligt vilket översittarsvin han är. Jävligt rolig lyssning dock!

Pure B.S. från din sida vilket med all tydlighet framgår här:

Källa: https://www.google.se/search?q=bulls...8BDlqflcqPgEM:
2017-10-19, 21:40
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocker77
På Expressen hänger man ut Martin med bild och allt. På Aftonbladet benämns han TV4- profilen. Undra varför det är skillnad mellan tidningarna??

Det beror på att Virtanen jobbar på Aftonbladet... och de vill inte hänga ut Virtanen med bild och allt...

så därför kan de inte hänga ut Timell...
2017-10-19, 21:41
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Pure B.S. från din sida vilket med all tydlighet framgår här:

Källa: https://www.google.se/search?q=bulls...8BDlqflcqPgEM:

Vad är det som är bullshit med det? Har du vax i öronen eller är du bara allmänt förståndshandikappad?
Senast redigerad av populopidus 2017-10-19 kl. 21:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in