2017-10-20, 19:57
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twocko
Så vi ska döma i en folkdomstol hur folk ser ut och beter sig? Skärp dig för fan, eller är du muslim med tanke på ditt nick?

Vi ska följa lagen i Sverige. Timell har brutit medvetet mot svensk lag i många år, på flera olika plan, och sannolikt medvetet.
Alla ska lika inför lagen i Sverige. Män som kvinnor.
Så vad tycker Timell om att FruStormufti tar och grabbar tag om paketet och håller ett stadigt tag däri inför makan.
Fy fan, Gud förbjude.
2017-10-20, 19:57
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Men ärligt talat, vad är detta?
Jag kanske har missat någonting men är detta verkligen så farligt att han måste tas bort ur alla program och få sparken, hånas, hatas och ses som ett monster?

Det känns som man vill offra någon för sakens skull.

Fredrik Virtanen har med stor sannolikhet gjort betydligt värre saker men nämns inte alls med namn i samma utsträckning.
Sjukt

De gör ett exempel av honom så alla vita män fattar vad som händer med dem om de gör liknande saker.
2017-10-20, 19:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Nu hänger jag inte med. Vad skulle Martin Timell visa för filmer? Vad är det du föreställer dig de skulle visa? Hur Timell mobbas av Rappne och Lulu?

Haha, nä, men att även han kan sitta på material som inte är helt snyggt, jag tänker mest ifrån olika privata fester, inte direkt kopplat till produktion av TV-program.
2017-10-20, 20:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-martin-timell

Citat:
Ursprungligen postat av Lulu Carter
– Han tryckte upp mig mot väggen och tog tag i mina bröst. Och så sa han att ’de här, det här är juveler, de kommer vi få så jävla mycket tittarsiffror på’

Blir bara värre och värre.
2017-10-20, 20:01
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Martin Timell är snart tillbaka i rutan..han har betett sig grabbigt och maktfullkomligt.. men folk kommer att snart glömma det här..

Inte en chans i helvete efter Lulu Carters intervju. Har du ens lyssnat på den?
2017-10-20, 20:01
Medlem
Kände Martin när jag var20-23 då hade vi en helt ok relation,
Träffade honom senare på en 40 årskalas.
Då han ville att vi skulle gå in i ett annat rum
När vi kom dit körde han upp fongrRna mellan mina ben
Jag vart arg
Han bara garvarde
Han är ett svin
2017-10-20, 20:02
Medlem
twockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Varför springer män i tråden kvinnors ärende?
Jag försöker verkligen förstå. Har ni aldrig umgåtts med kvinnor?

Några av mina bästa vänner när jag var yngre var lite av skitstövlar. De var de bästa vänner jag haft och kvinnor fanns alltid i överflöd runt dem. Var inte en mes med kvinnor är väl en slutsats vid umgänge med dem.
2017-10-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
MT är känd för att bli rejält på fyllan, å andra sidan är ju TV4 väldigt alkoholliberala med div vin och sprit provningar flera ggr i veckan.
Karma...

Inte bara alkohol. En narkotika hunds exstas i tv4 huset, eller på deras personalfester, skulle få dom mest fanatiska manshatarna att blekna i jämförelse.

Fast den delen av värdegrundsarbetet är väl inget som är på tapeten i dagar som dessa.

Naturligtvis betydligt viktigare att reda ut var Martin Timell hade en av sina händer i en matkö för elva år sedan.

Nu har jag aldrig haft speciellt mycket till övers för någon av bröderna Timell men i jämförelse med kvinnor som gladeligen fläker upp fittan för att kunna forcera karriärstegen med minimalt antal kliv står dom för en gångs skull något högre. I alla fall om kvinnan är av den sort som när hon har sitt på det torra bryter dealen och vill kapitalisera på fittan en gång till.

Inget ont som inte har något gott med sig nu kanske Anders äntligen kan komma till rätta med sin dåliga självkänsla och sitt lillebrors komplex.
2017-10-20, 20:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Ja, så lätt är det ibland att avslöja anonyma. Så dår kan man ställa sig frågan vAd hon tjänar på att bråka nu. Slår vad om att det har ett annant syfte än att bara anklaga honom. Om hon hackade i sig för många år sen, varför gräva i nåt massa år senare om man inte har nåt att vinna på det.

Jag blir mörkrädd när jag lyssnar på Lulu i Aftonbladets intervju,
där hon säger att Martin är manipulativ.. jo jag tackar,men Lulu
är fan så mycket mer manipulativ.
Det är ju hon som startat upp det hela.
Trams att ingen vågar säga något, om Martin har svårt att läsa av
andra så blir det inte lätt att förstå om alla garvsr med.
Det trams Lulu missar är att alla djävla vuxna är lika ansvariga att säga
ifrån om någon drar opassande skämt.
Här sitter Lulu utan att rodna och avsäger sig ansvar för henne och .
kollegerna.För de var "rädda" för Martin som inte ens var chef.

Vad har Lulu att vinna på det här tjaa, hämnd mot en man som
hon ser som ansvarig för att hon blev sparkad från jobbet.
En man som hon flirtat mycket med,kollegorna har säkerligen
känt av vibbarna...
2017-10-20, 20:05
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Men ärligt talat, vad är detta?
Jag kanske har missat någonting men är detta verkligen så farligt att han måste tas bort ur alla program och få sparken, hånas, hatas och ses som ett monster?

Det känns som man vill offra någon för sakens skull.

Fredrik Virtanen har med stor sannolikhet gjort betydligt värre saker men nämns inte alls med namn i samma utsträckning.
Sjukt
Du får väl ringa upp alla företag och be dom fortsätta sponsra vilket dom inte vill om dom ser Timell i rutan. Nu brukar ju inte heller allt komma fram så det är nog bara toppen på ett isberg. Folk är bra på att förtränga obehaglige saker och speciellt av någon som ser ut som en hund upptill och dvärg nertill samt låter som en bebis.
2017-10-20, 20:08
Medlem
Inte för att jag försvarar slusken Nicotimell, men tänk så här: han har tjänat grova pengar, haft jävligt mycket kul under dom här åren, nypt några läckra kvinns i baken och säkert fått pippa en hel del kändiskåta teeny boppers. Okej, han gör nu en solkig sorti, och det enda han gör fel i nu är att pudla i slaskpressen. Han skulle istället satt upp ett långfinger mot kamerorna och sagt de bevingade orden:

Non, je ne regrette rien.
2017-10-20, 20:11
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Ser du inte hur han gör sig till och försöker se ut som en skamsen hund?
Kollar man hans avtal så förlorar han säkert sina rättigheter och anställning direkt, dvs då han greppade en kollegas nakna muff och vägrade släppa.
Hur sjukt är inte det.
Skamsen och vidrig hund är mer värd än de båda Timellbröderna.
Okey hur sjuk är inte detta då, jag har varit statlig anställd och på en "firmafest" där vi åkte ut i Stockholms skärgård med mat & öl ombord på båten (sån Sandhamnsresa) så Känner jag en kvinnlig kollegas (nja kollega, hon var iallafall på samma myndighet och på samma avdelning) hand på låret för att senare hamna högre upp, alla visste senare om detta och ingen anmälan gjordes, hur som så hamna jag hemma hos henne senare på natten...

Så gnäll inte på killar för tjejer kan va lika goa de med, har själv varit med om "skamgrepp" av kvinnor i vården på festligheter (blåljust fest) och då skall vi inte prata om de som jobbar på hvb hemmen (där har jag INTE varit men lider med "barnen"...

När jag tänker efter så har jag aldrig lidit av kvinnors framfart på olika festligheter...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in