2014-11-30, 15:05
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kverty
Men anonyma användare på FB ska vi tro på...
Precis. Är missbrukarna på FB mer trovärdiga?
2014-11-30, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Tjena Mannen!
Tror du jag själv har en tokig kärring hemma som efter att ha sett Timell tror att man renoverar ett hus på 45 minuter?
Hehehehehe! Det tog henne 40 TIMMAR att måla trappen och sedan dess så har hon en liten lägre profil angående hur lätt och snabbt man renoverar.

Martin Timell, kolla för djävulen hur mycket med verktyg de lastar ut. De Waltgrejor för 500 000 SEK. Det är lite mer än min skitsåg ifrån Bauhaus för 59 spänn.

Att han spöar sin kärring vill jag inte tro på men allt kan hända.
Att han och brorsan är extrema "attention whores" har väl ingen missat? Om det beror på någon defekt eller dåligt självförtroende som skapar andra friktioner i livet är väl inte omöjligt, eller?
Men,,,just det där med att han är en "attention whores" är just det som är det kusliga i kråksången....

När han inte får 110% uppmärksamhet,så svartnar det för ögonen,och,vips så smäller det....
2014-11-30, 15:32
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10806305.ab

Vad då för rykten?
– De säger att jag har slagit min fru. Min fru ska vid flertal tillfällen ha åkt in på akuten för att hon blivit misshandlad av mig. Det är ren, hemsk lögn, naturligtvis. Det värsta är att det sitter en massa människor där ute som tror att det är sant. Men i samma sekund jag reagerar på det, så eskalerar det bara. Så jävligt är det.

Vilka sprider ryktena, tror du?
– Folk som sitter hemma och inte har nåt att göra. Vandringssägner uppstår blixtsnabbt på internet. Lars-Johan Jarnheimer (vd Tele2, reds anm) fick en fråga i London en gång om det stämde att han, jag och Magnus Uggla brukade åka en vecka till Bangkok varje år för att ligga med prostituerade. Det är så grovt kränkande.

Ni har varit gifta i över 20 år. Vad är hemligheten?
– Att slå sin fru.

Sorry, kunde inte hålla mig.

hade varit kul om någon kunde bekräfta alla dessa ryktena, känns ju konstigt att alla folk skulle sitta och hitta på samma sak
2014-11-30, 15:44
Medlem
Min mamma känner Catta (hans fru) sedan flera år och detta är absolut inte sant. De har till och med så att de har funderat på att hon ska träda fram i typ aftonbladet och slå hål på hela grejen bara för att detta börjar bli så jobbigt.
2014-11-30, 15:53
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Men,,,just det där med att han är en "attention whores" är just det som är det kusliga i kråksången....

När han inte får 110% uppmärksamhet,så svartnar det för ögonen,och,vips så smäller det....
Hur vet du att det är så?
2014-11-30, 16:00
Medlem
Alltså: Martin TYimell, vad gör du med oss? Höll just på att dö"skrattdöden" när "Allways..." berättade om hur "bättre hälften" på riktigt trodde att det gick att renovera huset på tre kvart, hehehe..HAHAHA!
Senast redigerad av KIBy 2014-11-30 kl. 16:06.
2014-11-30, 16:07
Medlem
Martin Timell ska det stå naturligtvis! Sorry.
2014-11-30, 16:24
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Martin Timell ska det stå naturligtvis! Sorry.

Du menar han som klappar på sin fru vid minsta motgång? Ja det stämmer tyvärr enligt uppgifterna jag har fått mig tilldelade.
2014-11-30, 16:36
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Har du kontaker på SVT kanske? Allt förhandlas långt innan.

Martin är kontrakterad av TV4 och kan ALDRIG bli Jul värd på SVT...och vad är bevisen för att han skulle vara en hustrumisshandlare???
2014-11-30, 16:41
Medlem
Hej Rockandrolla, det är fanimig hemskt om det ligger nån som helst sanning i dessa rykten.
Hemskt för dem som det gäller att läsa det härinne, skulle jag tycka iaf.!
Om jag vore kändis så skulle jag "eliminera" alla dumma rykten medetsamma! (Omedelbart)
Om ryktena talar sanning: Sök akut hjälp, M-T! Innan du har ihjäl nån...
2014-11-30, 17:04
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hej Rockandrolla, det är fanimig hemskt om det ligger nån som helst sanning i dessa rykten.
Hemskt för dem som det gäller att läsa det härinne, skulle jag tycka iaf.!
Om jag vore kändis så skulle jag "eliminera" alla dumma rykten medetsamma! (Omedelbart)
Om ryktena talar sanning: Sök akut hjälp, M-T! Innan du har ihjäl nån...

Va ska han göra? Gå ut i media och att han inte alls slår sin fru och hans fru får instämma? Hur vet vi att det är sanning?

Och nej, jag tror inte han slår sin fru.
2014-11-30, 17:14
Medlem
Om jag vore Martin och visste att allt detta är helt jävla fel så skulle jag riva upp himmel och jord för att klarlägga ALLT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in