2017-10-19, 18:06
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det blir svårt för dem att ha en skrattande Timell på bästa sändningstid när den ena efter den andra grejen dyker upp kring honom.

Det blir omöjligt för dem. Majoriteten av tv-tittarna förstår inte att hela säsongen är färdiginspelad, utan de tror att programmet spelas in nästintill "live".

Att ha en skrattande, småmysig, fittpullande våldtäktsman i rutan på bästa sändningstid kan de inte ha.
Frågan är bara vad de kommer visa för program i stället?
Kanske nåt amerikanskt "best home videos"?
2017-10-19, 18:07
Medlem
Min mamma berättade för mig om hur MT trängde sig före henne i en kö då hon skulle köpa korv på en mässa. Tydligen har han så stort ego att att han tror han kan göra vad som helst.
2017-10-19, 18:08
Medlem
Sveriges Cosby... Kommer ihåg hur jag kollade på honom redan som liten i "Det kommer mera".

Och alla andra program, och hur bra och familjär man tyckte han var.

Jävla svin. Inte klokt.
2017-10-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Lite tråkigt att MT är sånt svin...det trodde jag faktiskt inte🙄
Jag upplever snarare skadeglädje
2017-10-19, 18:11
Medlem
NeutronStars avatar
Har Timell gjort något utöver det som varje normal Flashbackare skulle gjort (om han bara fick chansen)? Klart han stöter på kvinnorna, de flesta särar ju gärna på benen för en "kändis"...

Men nu verkar det vara slut med divalaterna för Martins del.
Senast redigerad av NeutronStar 2017-10-19 kl. 18:13.
2017-10-19, 18:12
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Henrik‏ @HenrikBastin 2 minför 2 minuter sedan
Mer
Glöm nu inte att @TV4 & Meter Film betalade 250.000 kr till en praktikant som Martin Timell gav sig på sexuellt. Detta vet jag personligen.
https://twitter.com/HenrikBastin/sta...57630382088197

Tunga saker som nu kommer fram i ljuset om både Timell och Virtanen. Inga saker som kommer kunna sopas under mattan så enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
https://www.dn.se/kultur-noje/kvinna...programledare/

DN nu.
Jag var 24 år då. Under en sommarfest strax innan midsommar badade vi i en vedeldad badtunna på programledarens lantställe i skärgården. Jag hade rest mig upp och när jag skulle sätta mig igen kände jag att han stoppade in sin hand under mina bikinitrosor och förde upp fingrar i mitt underliv. Han höll fast mig med den andra handen, men till slut lyckades jag slita mig loss. Flera personer såg vad som hände och det blev väldigt orolig stämning.
Kan jag tänka mig.
Dagen efter händelsen, berättar kvinnan, sökte programledaren upp henne på inspelningsplatsen.

– Han sa att jag skulle tänka mig för om jag ville ha en fortsatt karriär inom tv-branschen.
Varför tror du att TV4 inte tog anklagelserna på större allvar?

– Programmets varumärke står och faller med hans medverkan. Pengar är viktigare än något annat, så tolkar jag det.

I mars förra året sökte Anna Rastner, programchef på TV4, upp kvinnan som anklagat programledaren för övergreppet i badtunnan.

Mötet pågick i två timmar. Den före detta produktionsassistenten säger att hon fick en positiv känsla efter mötet. Hon trodde att TV4 skulle ta tag i saken.

– Jag skickade själv ett sms till slut. Tio dagar senare fick jag ett kort svar där det stod att det fanns en plan framåt som skulle bidra till positiva förändringar. Det var allt.
Det är ju så himla BEKVÄMT för TV4/METER att de trodde produktionsassistenten inte vill göra ngn stor sak av det det ofrivilliga pullandet och att de får behålla storstjärnan... Det är så enormt sunkigt.
”Det är länge sedan, nästan 10 år, men mitt minne har varit att vi agerade utefter medarbetarens önskan och behov i situationen. Har situationen uppfattats av medarbetaren på ett annat sätt så är det ju den känslan personen bär med sig, vilket är djupt olyckligt. Jag är uppriktigt ledsen att vi inte lyckats stödja och hjälpa henne. Fanns det minsta tvivel om önskemål om professionellt stöd borde vi självklart agerat och erbjudit det.”

Detta verkar vara samma fall, samma händelse. Det är många olika chefer inblandade som ser till att allt flyter runt tevestjärnan.

Långköraren Äntligen hemma är ett produktplaceringsprogram. Arbetsetiken kanske blir helt perverterad av sitt system uppbyggt på sponsring, gratisprodukter, förtäckta gåvor och ersättningar. Martin Timell misslyckades i år med att trolla bort en fyrhjulig motorcykel och flera båtar han fått.
Senast redigerad av Schlesien 2017-10-19 kl. 18:16.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Det blir omöjligt för dem. Majoriteten av tv-tittarna förstår inte att hela säsongen är färdiginspelad, utan de tror att programmet spelas in nästintill "live".

Att ha en skrattande, småmysig, fittpullande våldtäktsman i rutan på bästa sändningstid kan de inte ha.
Frågan är bara vad de kommer visa för program i stället?
Kanske nåt amerikanskt "best home videos"?

Att nu visa Timell i TV är ungefär som att sända repriser av Cosbys showprogram. Jag tror inte att det skulle falla i god jord hos den stora massan. Jag tror dock inte att ledningen för TV4 skulle göra något så idiotiskt fast vem vet?
Medlem
Anders Timell gör ju på radio varenda morgon en grej av vilket svin och vilken tjejtjusare han van var som ung. Han har väl lärt sig av den åtta år äldre brorsan (som ser yngre ut...) Skulle inte förvåna mig om AT åker med av bara farten när det kommer fram hur han har behandlat nyanställda tjejer på Riche eller nåt liknande...
2017-10-19, 18:14
Medlem
AussieRedMans avatar
Det bästa med senaste tidens outningar är att trollsvansen o annat högerpatrask har fått sig en tankeställare vilka som begår dessa brott. Förut lät det, våldtäkt = invandrare 😡
Har tidigare påpekat att svennar är minst lika djävliga.
2017-10-19, 18:16
Medlem
Hur var det nu med hans Kuk då? Jävla stor eller?
2017-10-19, 18:16
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Anders Timell gör ju på radio varenda morgon en grej av vilket svin och vilken tjejtjusare han van var som ung. Han har väl lärt sig av den åtta år äldre brorsan (som ser yngre ut...) Skulle inte förvåna mig om AT åker med av bara farten när det kommer fram hur han har behandlat nyanställda tjejer på Riche eller nåt liknande...

Han har ett rykte om sig att inte kunna hålla händerna i styr. Båda bröderna är omtalade bland Stockholms servitriser. Tar dem på röven och slänger ur sig kommentarer om dricks i natura osv.
2017-10-19, 18:19
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Det bästa med senaste tidens outningar är att trollsvansen o annat högerpatrask har fått sig en tankeställare vilka som begår dessa brott. Förut lät det, våldtäkt = invandrare 😡
Har tidigare påpekat att svennar är minst lika djävliga.

Det är skillnad på att ta en kvinna på muffen mot att totalt misshandla kvinnan. Enda Svensken som gjort detta var väl Hagamannen sedan är det tyvärr dina invandrar kompisar som står för riktigt brutala våldtäkter. Dom hittade säd från över 10 karlar i en kvinna. huga huga. Vanligaste våldtäkten var för när kvinnan lovade för mycket och när dom låg i sängen så ville hon inte.

https://www.expressen.se/nyheter/de-slog-och-slog/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in