2017-10-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Mycket skitsnack och smutskastning i tråden. Jag känner både Martin och Anders personligen då vi har landställe i närheten av varandra. Det är lågt av Lulu Carter att försöka vinna publicitet på det här. Vem här näst hängs ut i samband med antivåldtäktskampanjer och får för evigt sitt namn nedkletat med våldtäkt? Kanske Arne Weise var i farten för 30 år sedan? Kanske Edward Blom har lagt handen på axeln på någon kvinnlig medarbetare?

Uppgifterna som lämnas går inte att verifiera eller falsifiera så den marxistiska pöbeln sväljer kvinnornas fabler och hakar gärna på. Det här är en minst sagt obehaglig utveckling, inte minst för Martin själv.

Så bara för att du har lantställe i närheten och "känner" dem så är har inte detta hänt och Timell är 100% reko? Jag skulle skämmas över att ha ett lantställe i närheten av karln.
2017-10-18, 20:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Det förklaras bl a såhär:
Björn Christiernsson sa upp sig från "Äntligen hemma" redan förra hösten (...)
– Man tillämpar management by fear och jag har för länge sen tappat räkningen på hur många som fått sparken under åren jag jobbat där, säger han 2015.

Också 2015:
Lulu Carter och Bosse Rappne berättar om en ständigt överhängande rädsla för att bli av med jobbet.
– Vi visste allihop att i slutändan var det Martin som bestämde det mesta. Ut med den, in med den, bort med den. Det var obehagligt när någon plötsligt försvann, säger Lulu Carter.

Lulu blev ju sparkad 2013, 2 år innan hon går ut i medierna.
http://www.expressen.se/noje/lulu-ca...ntligen-hemma/
Hon verkar ta varje chans att slå tillbaka mot Martin, 2015 var hon
främst framme också och drev på.
Väntar fortfarande på den stora skrällen.
Det där avslöjandet om att Martin tvingat en 17 årig praktikant till sex
vilket hon säger nej till.
Sist läste jag att väsktjejen skulle få stöd av tv4 för att han petade
henne i rumpan för 10 år sen..
Känns lite väl uppblåst och fortfarande är det Tv4 som
har ett arbetsmiljöansvar.
Att jobba på tv4 ger ingen bra hälsa...
Senast redigerad av cece123 2017-10-18 kl. 20:37.
2017-10-18, 20:42
Medlem
-97 el -98 (minns inte exakt) var jag med jobbet i Åre. Vi gick till Diplomat på kvällen och där var Timell, Uggla, Ledin, Strömstedt mfl och festade. Uggla raggade helt öppet på en kollega till mig, la händerna på hennes höfter och försökte dra henne till sig. Och Timell stod lite avsides (men helt synligt om man gick förbi) i ett hörn och hånglade med en UNG tjej, såg ut som max 18 år. Jag och mina kollegor förvånades över hur oförsiktigt och helt öppet de höll på med det motsatta könet, de var alla gifta.. Jag är helt övertygad om att Timell är en otrogen typ efter att ha sett honom den där ggn i Åre. Huruvida han tafsat och sextrakasserat kvinnor har jag dock ingen aning om.
2017-10-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Mycket skitsnack och smutskastning i tråden. Jag känner både Martin och Anders personligen då vi har landställe i närheten av varandra. Det är lågt av Lulu Carter att försöka vinna publicitet på det här. Vem här näst hängs ut i samband med antivåldtäktskampanjer och får för evigt sitt namn nedkletat med våldtäkt? Kanske Arne Weise var i farten för 30 år sedan? Kanske Edward Blom har lagt handen på axeln på någon kvinnlig medarbetare?

Uppgifterna som lämnas går inte att verifiera eller falsifiera så den marxistiska pöbeln sväljer kvinnornas fabler och hakar gärna på. Det här är en minst sagt obehaglig utveckling, inte minst för Martin själv.

Spelar väl för fan ingen roll om ni har ett lantställe i närheten av varandra? Totalt oväsentligt.

Det enda som är obehagligt är Martins beteende mot andra kollegor. Allt för ofta så är det dem som verkar trevliga utåt sätt som är de riktiga svinen bakom kulisserna.
2017-10-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Det är ju helt sjukt att Martin Timell hängs ut offentligt för att han dragit skämt på sin arbetsplats.
Om de som jobbar med honom finner det olämpligt är det något som de får ta ett samtal om på arbetsplatsen.
Dessutom fegt att komma med det flera år efter att de jobbat med honom.
Och du tror att allt detta handlar om några enstaka skämt ?
2017-10-18, 21:06
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen1224
-97 el -98 (minns inte exakt) var jag med jobbet i Åre. Vi gick till Diplomat på kvällen och där var Timell, Uggla, Ledin, Strömstedt mfl och festade. Uggla raggade helt öppet på en kollega till mig, la händerna på hennes höfter och försökte dra henne till sig. Och Timell stod lite avsides (men helt synligt om man gick förbi) i ett hörn och hånglade med en UNG tjej, såg ut som max 18 år. Jag och mina kollegor förvånades över hur oförsiktigt och helt öppet de höll på med det motsatta könet, de var alla gifta.. Jag är helt övertygad om att Timell är en otrogen typ efter att ha sett honom den där ggn i Åre. Huruvida han tafsat och sextrakasserat kvinnor har jag dock ingen aning om.
Men att flörta och vara otrogen är väl ändå inte olagligt (ännu)?
Vad har det med sextrakasserier och våldtäkter att göra? Va d två consenting adults gör ska väl ändå resten av världen skita i?
(att det kan sabba personen förhållande är ju helt en sak de två emellan, som resten av världen också ska skita i).

Kort sagt, närmast ett OT-inlägg, krogflört /= sextrakassserier
2017-10-18, 21:10
Medlem
svartenQQQs avatar
Räcker om 5% är sant ,,ett äckel alltså
2017-10-18, 21:35
Medlem
Ber om ursäkt om detta redan har avhandlats i denna digra tråd. Men visst är det märkligt att kvällstidningarna (åtminstone Expressen) hänger ut Martin Timell med namn och bild men inte journalisten på Afonbladet, som är en minst lika stor snackis och har grövre anklagelser riktade mot sig än Timell.
Jag kan de pressetiska reglerna och får inte ihop hur utgivarna resonerar här.
2017-10-18, 21:39
Medlem
Karriären är över
2017-10-18, 21:41
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Och du tror att allt detta handlar om några enstaka skämt ?

Vad spelar det för roll? Det är fortfarande inte något som gör att han ska hängas ut på nätet. Det är något som får redas ut på hans arbetsplats. Det här är den nya tidens stupstock.
2017-10-18, 21:43
Medlem
Han är en obehaglig aggressiv jävel helt enkelt. Och ja, jag har träffat honom många gånger. Hans patetiske svårt gubbsjuka bror är förmodligen inte ett dugg bättre, det kanske kommer ut något om honom också.
2017-10-18, 21:49
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Ber om ursäkt om detta redan har avhandlats i denna digra tråd. Men visst är det märkligt att kvällstidningarna (åtminstone Expressen) hänger ut Martin Timell med namn och bild men inte journalisten på Afonbladet, som är en minst lika stor snackis och har grövre anklagelser riktade mot sig än Timell.
Jag kan de pressetiska reglerna och får inte ihop hur utgivarna resonerar här.

Det är nog inte svårare än att personer i ledande positioner på dom stora tidningarna har hållhakarna ARNE på varandra.
Hänger man ut en, kan man räkna med att ens egen smutsiga byk kommer i offentlighetens ljus.
Därav tystnaden om Virtanen.
Senast redigerad av chilly_c_cane 2017-10-18 kl. 21:50. Anledning: Bättre ordval

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in