Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
tafsade Timell på Lulu? Jag trodde att Timell gillade unga tjejer typ 15-16-17 år och tafsade kanske på 25-åringar, jag skulle inte bli förvånad om Timell hade tafsat på Lulus 13-åriga dotter (om hon har en) , men denna Lulu är väl 40+ , uppåt 50 ?
för mig låter Lulu som ett artistnamn från porrbranschen
Nja, jag tror inte kåt-Martin tafsat kroppsligt på Lulu så mycket. Max ett (fyll)knull med överåriga Carter.
Inte tonåringar, inte i den åldern i alla fall, i så fall 18-19.
Lulu är det ju tantvarning på. Faktiskt förvånad över att han försökt limma på henne...
Citat:
Hon har gjort diverse plastikoperationer, läppar, brösten, rynkor, fettsugning och de syns på henne att hon levt ett hårt liv, mycket supande, troligen även droger, så jag blev mäkta förvånad att Timell stötte just på henne, troligen var det en makt grej, då Timell är jo en psykopat, han ville knäcka henne mentalt, men å andra sidan så reagerar hon som om hon vore en 18 årig nunna som aldrig fått kuk,. så kränkt, hon har väl fått i sig en massa kukar, varför så känslig och så lättkränkt och känslig som en 15-17 årig flicka, hon ser ut som en erfaren bitch, den djävulske Timell lekte mentor med henne, hjälpte henne och sedan kränkte henne inför andra, förlöjligade henne, kan det vara så att hon en gång knullat med Timell för att få jobbet och sedan blivit efterklok och vägrat vilket har gjort Timell rasande,
hans glada kvittrande passar inte ihop med ett maskulint yrke som snickare, han passar mer som förskolelärare, nördig scoutledare i korta byxor eller kanske fritidsledare.
Kan ha varit så att det skett nån form av knullande EN gång. Till och med så att Lulu hade visst eget ansvar i detta, där och då..., varför hon dragit ut på det hela med att berätta? Och på samma gång har kåte Martin försökt hänga in
den fler gånger i
jag vill vara snyggare än jag är (framför allt för min ålder)-Carter. När han gått på pumpen (inte fått göka) har han fortsatt med det dylika sex-ofredandet...och accepterat att får köra runkgubbe-spåret med henne i stället (dvs han skickar sexfilmslänkar......för att ensam på kammaren hälsa på Fröken Höger..).. Stackars Martin...
Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
vad ska han göra framöver? gå på A-kassa? Jag tror inte det räcker med time out i hans fall,
kanske startar han en egen skickarfirma?
Blir att ta till flaskan. Timell kommer borsta ganska hårt ett bra tag framöver. Mediala jobb är uteslutet. Snickare.... Nä, inte det heller. Stålar har han väl, och kommer få viss tid från TV4 även om han är avställd därifrån for ever...
Han kanske kommer behöva lite deg också - med tanke på vissa ekonomiska anspråk från en och annna tjej, kvinna som anser att...
Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
Jag kan väl säga att det som förvånade mig mest denna historia är att Timell sextrakasserade just Lulu Carter, en 40+ bitch, hon är väl närmare 50? , med silkonbröst, botox, förstorade läppar, rent spontant skulle jag tycka att hon borde vara glad att nån vill sextrakassera henne,
Se på mej-Lulu är snart närmare
60.
Martins agerande mot bakgrund av att Carter är rätt ålderstigen är svårt att haja, jag kan hålla med. Sexig är hon ju inte.
Citat:
okej, den mesige Timell med sin kvittrande pipiga pojkaktiga röst var inte hennes typ,
men
hon har ridit hundratals olika kukar och sänt sexuella signaler till män för att uppnå sina syften och plötsligt när Timell tafsar på hennes bröst så inträffar en regression, Lulu blir 15-17 år igen och Timell förvandlas till hennes styvpappa?
Teoretiskt är detta intressant...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lydholm
Önskar att Lulus version granskas och ifrågasätts mer istället att på förhand döma MT. Det är väl allmänt känt att många kvinnor knullar sig fram i karriären. Inget nytt alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lydholm
/.../...varför lita blint på att Lulus version av händelseförloppet är helt sann? Lite källkritik vore på sin plats här. Det finns mycket som inte stämmer med historien om badtunnan, det kan du väl inte förneka?