Om man ska tro på den senaste tidnisintervjun så erkände ju han att han ringer till sin fru många gånger under dagen pga att han "älskar henne så mycket att han måste få höra henne röst". För mig så tyder det på ett kontrollbehov utöver det vanliga och då är inte knytnäven långt borta.
Ja, han och Hagamannen verkar ha samma kontrollbehov, nu fattas det bara att karln spårar ur och börjar våldta tjejer han också
Jag spelade en match i hockey mot Martin Timells son. Brinken hette ishockeylaget. Jag drämde till pojken med en tackling in i sarjen(hur stavas det?) rakt framför Timell, han såg inte så glad ut fick jag höra.
En stor applåd! Den ungen kan vara så otroligt irriterande.
Mannen, myten, programledaren (även potentiellt as): Martin Timell
Här kan det skvallras om den utmålade händiga, trevliga karln med lätt till skratt. Verkar som om det finns en hel del historier att berätta. Kan börja med detta som jag finner riktigt kul.
Är det någon som kommer ihåg denna tragiska reklam herr Timmel
gjorde när han troligtvis var pank för nickotintuggummin
når nicko timell blev martin timell eller hur nu det var
något värre får man nog leta efter...
Jag spelade en match i hockey mot Martin Timells son. Brinken hette ishockeylaget. Jag drämde till pojken med en tackling in i sarjen(hur stavas det?) rakt framför Timell, han såg inte så glad ut fick jag höra.
Martin (jagesåjävlabravillståicentrumföralltingenfårvarar oligareänjag) Timells son fick ett ofrivilligt dopp hemma i stadsparkens fontän,när kompisens minsta grabb vippade i honom i spat.Det är några år sedan och grabbarna var väl jämn gamla tror jag.Martin kom rusande som ett ilsket bi och gormade.Martin var konfrencier på våran festival som arrangeras varje år i hamnområdet.Såg ett inte själv,men hade gärna gjort det.
Ingen som vet något om Martin Timells och Tomas Ledins fastighetsaffärer?
Vad jag vet så har de inrett en råvind på Tjärhovsgatan(vilket ledde till en del rabbalder) och gjort om ett dagis på narvavägen till lägenheter.
Ingen som vet något mer om hur dessa herrar hör ihop?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!