2017-10-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Så då är du också 59 år precis som Martin Timell, eller? Lite märkligt hur ni då kan vara i ungefär samma ålder men du hänger liksom ändå på Tinder, snackar om fuckboiiis och hur man ska gå till gymmet för att få brudar och du behöver be om hjälp till högskoleprovet? Sen ska du enligt egen utsago även vara stormrik och ha mer pengar än 95% av alla i Sverige.

Nej, du gick inte i samma klass som Martin Timell, men däremot har du problem med någon form av bekräftelsebehov och av att vilja synas på nätet som en attentionwhore. Det är sjukligt och någonting du borde ta itu med. Sök hjälp.

Så du menar att bara för att man är i 60 års åldern kan man inte hänga på tinder eller göra högskoleprovet? Låter som du är avundsjuk bara för att jag och Timell gick i samma klass min unga man.
2017-10-17, 20:14
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja. Se nedan.

Precis.

Och ringer någon Timell och påstår saker så har han all anledning att freda sig.
Jag tycker inte om folk som sprider falska rykten om någon kändis bara för att de finner den kända personen osympatisk.

Fast. Det var ju inte Albin som ringde Timell utan tvärtom
2017-10-17, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Så du menar att bara för att man är i 60 års åldern kan man inte hänga på tinder eller göra högskoleprovet? Låter som du är avundsjuk bara för att jag och Timell gick i samma klass min unga man.

Om det där skulle föreställa någon slags förklaring eller bara damage control gick det inte så bra för dig. Men det kände du väl själv i samma ögonblick som du skickade svaret? Dra upp byxorna igen nu och försök uppföra dig här på Flashback.
2017-10-17, 20:40
Medlem
Kalle81s avatar
jag ville egentligen inte förstöra era illusioner, men någon måtta får det vara.

jag känner Martin sedan många år, och trevligare peson får man leta efter. Enligt mig, ja emot mig, och mina vänner, så har han alltid framstått ungefär som i tv-rutan. Skämten lika torra, men det är bra driv i han. Han levererar det han lova helt enkelt, han är rak ärlig, och lätt att ha att göra med.
2017-10-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz

Lite märklig verkar du allt vara för din påstådda ålder. I en annan tråd frågar du om rätten till A-kassa eftersom du sagt upp dig. Borde inte vara ett problem eftersom du är i tredje tråd påstår att du är rik som ett troll. Ja, fast du använde väl inte ordet troll. Men det är precis vad du är, ett troll!
2017-10-17, 21:13
Moderator
Dr Kings avatar
Nu pågår säsongspremiären av Äntligen Hemma. Svårt att titta på det utan att tänka på att Martin satt på samtliga kvinnliga programledare och deras döttrar samt lite annat folk i produktionen.
2017-10-17, 21:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
jag ville egentligen inte förstöra era illusioner, men någon måtta får det vara.

jag känner Martin sedan många år, och trevligare peson får man leta efter. Enligt mig, ja emot mig, och mina vänner, så har han alltid framstått ungefär som i tv-rutan. Skämten lika torra, men det är bra driv i han. Han levererar det han lova helt enkelt, han är rak ärlig, och lätt att ha att göra med.
Lite som virtanen ?
2017-10-17, 21:24
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Jag känner också Martin personligen och kan bekräfta att han är helylle, han skulle aldrig göra nånting sånt här det är låååångt under hans värdighet. Antagligen är det avundsjuka som ligger bakom alla rykten så det ska ni inte lyssna på. Har ni problem med Martin så ska ni ta upp det face to face med honom inte sprida rykten.
Den trevlige danske ubåtskillens kompisar beskrev Madsen på precis samma sätt som du beskriver herr Timell. Med tanke på det och att den händige herrn har tillgång till så mycket vassa verktyg så kan man fundera på vad mer det finns som vi inte vet.
2017-10-17, 22:38
Medlem
en som jobbat med Martin flera säsonger Äntligen Hemma

http://forumbilder.se/G9SSQ/capture2.PNG
2017-10-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chatroulette
en som jobbat med Martin flera säsonger Äntligen Hemma

http://forumbilder.se/G9SSQ/capture2.PNG

Vem är det som skrivit och hur vet man att det är sant? Han var ju polare med den där cissi så man vet ju aldrig. White knight.
2017-10-17, 23:18
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Jag känner också Martin personligen och kan bekräfta att han är helylle, han skulle aldrig göra nånting sånt här det är låååångt under hans värdighet. Antagligen är det avundsjuka som ligger bakom alla rykten så det ska ni inte lyssna på. Har ni problem med Martin så ska ni ta upp det face to face med honom inte sprida rykten.

Har inte läst hela tråden men åh såååå förvånad jag blir att det första jag ser här är att någon anklagar en utsatt tjej för avundsjuka och intygar att en man (med kuk och makt) faktisk är ”helylle” och åh så himla bra man och uppmanar folk att inte lyssna ”ryktet” om att han antagligen är ett svin

Helt ny vinkel....eller inte
Senast redigerad av Svepps 2017-10-17 kl. 23:29.
2017-10-18, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Har inte läst hela tråden men åh såååå förvånad jag blir att det första jag ser här är att någon anklagar en utsatt tjej för avundsjuka och intygar att en man (med kuk och makt) faktisk är ”helylle” och åh så himla bra man och uppmanar folk att inte lyssna ”ryktet” om att han antagligen är ett svin

Helt ny vinkel....eller inte
Sorry det var ett ironiskt skämt jag vet att det är dåligt och inte framgår så bra i text men jag tänkte skitsamma

han har lite speciell utstrålning i tv rutan som helylle och pålitlig kille, kombinera det med att han är extremt lättkränkt så blir det ganska komiskt men jag har full förståelse som sagt att man inte uppfattar humorn eller referenserna i det om man inte har hängt med i Timells karriär sen han var programledare på bullen.

har för övrigt samma uppfattning som nån annan skrev tidigare i tråden, dvs han är otrevlig och osympatisk men jag tror knappast han är nån våldtäktsman, jag tror för den delen inte på att han slår sin fru heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in