2017-10-13, 20:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ingen rök utan eld.

Nej precis, menade inte att försvara Timell.
2017-10-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Ingen rök utan eld, har jag hört.
Sen blåser han ju igång glöden igen. Jag ser din poäng.
Nu trodde väl inte Herr Timell att samtalen skulle spridas?

Men han ger ju komikern extra skjuts in i rampljuset.
All PR är PR.

Jag har rätt så säkra källor på att han faktiskt slår sin fru.
2017-10-13, 23:12
Moderator
Dr Kings avatar
Är ju många som tidigare beskrivit skräckväldet som råder på Äntligen Hemma. Kan bli en intressant fortsättning på detta. Nu hoppas man bara att någon av kvällblaskorna hänger på denna Instafejd och kastar lite eld på brasan.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...cle21781568.ab

https://www.expressen.se/noje/kolleg...pp-mot-timell/
2017-10-14, 00:22
Medlem
supremanics avatar
Att Martin är en obehaglig typ syns ju tydligt på hans galna uppsyn. Har även hört att han är opålitlig när det gäller att betala för sig när han handlat på kredit...
Undra vem han utsatt för sexuella trakasserier. Skulle inte bli förvånad om han varit på den där hipster-fikusen med hatt och glasögon som planterar blommor och sånt
Lulu har jag svårt att tänka mig att han skulle röra. För vem fan skulle ta i en sån äcklig gammal kola-torsk.
2017-10-14, 09:02
Medlem
emma80s avatar
Det där med några olika medarbetares/anställdas kritik mot Timell och Äntligen Hemma gällande arbetsmiljön, osund arbetsplats, management by fear o.s.v. är det jag mest känner till, samt alla rykten som surrat om att Timell skulle ha misshandlat sin fru.

Nu när Lulu Carter hänger ut Timell som en Harvey Weinstein, då borde rimligtvis betydligt mer och värre saker ligga till grund för detta. Inte bara misshandel, arbetsmiljö och liknande. Annars jämför man inte någon med en utpekad och uthängd våldtäktsman, sexförbrytare och sextrakasserande person som sägs ha härjat loss i Hollywood under flera årtionden. Samt att hon borde ha ordentligt på fötterna.
2017-10-14, 11:09
Medlem
MADs avatar
Fler måste komma ut offentligt och intyga övergrepp för att detta ska ta fart. Med endast med Lulu Carter kommer detta snart vara glömt.
Det har ju länge gått rykten om att han beter sig som en gris mot kvinnor, samt att han slår sin fru.
Men det blir ju enbart löst skvaller om ingen kan bekräfta det offentligt.
2017-10-14, 11:53
Medlem
Teleslingas avatar
Skulle inte förvåna mig om hans damp-brorsa åter får apspel i sin iver att ta storebror i försvar. Riktigt obehagliga typer båda två.
2017-10-14, 13:41
Medlem
mittenskittens avatar
lulu kommenterade under sin bild på instagram och sa att hon pratat med pressen om detta också, det skrev hon igår. jag har fortf inte sett nån artikel, detta borde ju blåsas upp stort i media?! inte ens lowlife StoppaPressarna har skrivit ett ord om det. men det kanske kommer? kanske vill de höra martins version av allt först och det är det som tar tid? hans brorsa har hittills inte nämnt något heller om det på sina sociala medier.
2017-10-14, 15:59
Medlem
cece123s avatar
Jag tror knappast att Martin har jagat tjejer nakna och runkat inför kvinnor.Lulu är bitter och använder en liknelse i förhoppning att man ska återuppta kritiken mot Martins personlighet och att han ska förlora sitt jobb och anseende.
Dessvärre tror jag att Lulu förlorar mest på sitt inlägg.
Att bringa andra missaktning,är förtal.Hon insinuerar att Martin skulle vara av samma
kaliber som H.W (Harvey Weinstein)
Martin är ingen maktmogul som äger tv4 och som våldtar.
Hon borde vara argast på tv4 som är Martins arbetsplats
Även om hon kommer med förklaringar att hennes liknelse handlar om maktmissbruk,
så är det inte det de flesta tänker på först när det gäller H.W.
Det märks på inläggen då många undrar om Martin våldtagit.
Lulu är verkligen lullig i huvudet.
Senast redigerad av cece123 2017-10-14 kl. 16:01.
2017-10-14, 22:27
Medlem
Med tanke på Lulus inlägg på instagram så är jag övertygad om att detta kommer explodera, jämförelsen med Weinstein är ju grov så hon har nog fan på fötterna i detta sammanhanget. Att rykten florerat gällande Timells tyrrani är ju sen gammalt, nu tror jag det kommer nystas upp offentligt.
2017-10-14, 22:52
Medlem
patajavels avatar
Det verkar lite tokigt i hela tv4-huset. Kärringa- Book med hennes galenskaper. Martin Timell och hans bror med hur de är.
Vad skulle man helst välja:
Att vara Anna Book, Martin Timell med bror eller tv4:s omdöme?
2017-10-15, 00:12
Medlem
Firewaias avatar
Skulle ingen backa Lulu i detta så skulle det nog vara PR-smart av Martin att anmäla för förtal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in