2017-10-17, 10:31
Medlem
LillaNymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Nähe, vad menade hon med jämförelsen med weinstein då? tell me more.

Hon har dementerat att hon skulle ha påstått att Timell är en våldtäktsman. Det är en maktfråga för Lulu.
2017-10-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaNymo
Hon har dementerat att hon skulle ha påstått att Timell är en våldtäktsman. Det är en maktfråga för Lulu.

Hon kanske också fått 250 000 av produktionsbolaget Meter för att hålla käften?

Ironin är att Björn Persson, nu vd på Meter, en gång var producent för något av Timells skitprogram och skrev på den där Elitlistan att MT var det vidrigaste kräk han någonsin träffat...

Nu lättar Björn på lädret för köpa ut våldtagna medarbetare.
2017-10-17, 12:57
Medlem
En vän sedan typ 30 år till familjen har ett bygg- och målarbolag med typ 15-20 anställda. Han berättade att han och ett par anställda jobbat med MT. Nu kanske MT spelade för galleriet, men enligt honom var han tydligen väldigt trevlig och otroligt kompetent på att snickra.

Detta utesluter såklart inte att han kanske ändrats med åren eller att han i vanliga fall är ett rövhål... detta utspelade sig nog för ca 15 år sedan.
2017-10-17, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supyo
En vän sedan typ 30 år till familjen har ett bygg- och målarbolag med typ 15-20 anställda. Han berättade att han och ett par anställda jobbat med MT. Nu kanske MT spelade för galleriet, men enligt honom var han tydligen väldigt trevlig och otroligt kompetent på att snickra.

Detta utesluter såklart inte att han kanske ändrats med åren eller att han i vanliga fall är ett rövhål... detta utspelade sig nog för ca 15 år sedan.

Ser inget konstigt i att han är trevlig mot människor han faktiskt respekterar och tjänar på att vara trevlig mot.

Det ligger helt i linje med narcissistisk manipulerande personlighetsstörning att alltid sparka nedåt men kunna charma de han ser som sina jämlikar.
2017-10-17, 16:04
Medlem
Goodinbeds avatar
[quote=andreasmm|62076196]Folk talar som att det vore absoluta sanningar nu och går i masspsykos och ska vräka alla sina oförrätter om Martin Timell. Någon taxichaufför ska dessutom lipa över att han bara fick 12 kr i dricks av honom för flera år sedan.

Jag har kört taxi i tio år i Stockholm och haft honom i bilen ett antal gånger och han var alltid väldigt trevlig och på bra humor. Om han gav dricks eller inte kommer jag inte ihåg, men jag dömer inte folk efter det...
2017-10-17, 16:05
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Gick samma klass som Martin på Gymnasiet, riktig lirare. Kommer ihåg att han en gång drog en lina på skolans toalett, riktigt kul. Kommer också ihåg hur han satt och rökte på lektionerna haha.

Så då är du också 59 år precis som Martin Timell, eller? Lite märkligt hur ni då kan vara i ungefär samma ålder men du hänger liksom ändå på Tinder, snackar om fuckboiiis och hur man ska gå till gymmet för att få brudar och du behöver be om hjälp till högskoleprovet? Sen ska du enligt egen utsago även vara stormrik och ha mer pengar än 95% av alla i Sverige.

Nej, du gick inte i samma klass som Martin Timell, men däremot har du problem med någon form av bekräftelsebehov och av att vilja synas på nätet som en attentionwhore. Det är sjukligt och någonting du borde ta itu med. Sök hjälp.
2017-10-17, 16:07
Medlem
crawlys avatar
Har personligen sett honom surna till och bete sig som en skitstövel vid ett tillfälle, men i ärlighetens namn är han långt ifrån ensam om den sortens beteende. Jag tror han är ganska impulsiv och en "doer", och ibland brinner det i skallen på sådana när omgivningen krånglar till det.
2017-10-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Jag vill egentligen inte vara den som spär på med lösa rykten och spekulationer om MT. Men även jag har hört att han var ett svin redan i mitten av 90-talet när han jobbade med underhållnings-TV på SVT. Där lär han ha tvingat stackars Arne Hegerfors att öppna sin boi pussy och vid varje juck lär MT ha vrålat "Det kommer mera!". Det var efter den incidenten som Anders Lundin fick ta över som programledare.

Sanning eller ej, svårt att säga men med tanke på allt annat man kan läsa om honom i tråden så är det nog sant.

Detta inlägg består av så mycket skitsnack,så man undrar vad fan det finns för folk på detta forum.
2017-10-17, 17:07
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.instagram.com/p/BaMdfsMB...lucartersweden

Verkar mer vara ett fall av "reductio ad weinsteinum". https://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

Ja, för det är väl det där inlägget som satt igång det hela? Jag ser bara en bild utan förklaring. Har instagrammaren utvecklat?
2017-10-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supervarparn
Detta inlägg består av så mycket skitsnack,så man undrar vad fan det finns för folk på detta forum.

Såvida du inte är Martin Timell själv då kan du inte avgöra det.
2017-10-17, 19:10
Medlem
used66s avatar
jag och dåvarande flickvän/sambo var på hotell i Örebro. runt 2004-2005. jag kom ned i hotellobbyn någon minut senare än min tjej, och det var ett jävla liv där en man stod och gapade på hotellpersonalen. jag frågade min tjej vad det var frågan om, då sa hon "ser du inte vem det är"?

killen vände sig om och då såg jag att det var martin timell. sällan sett någon så förbannad. vad det hela handlade om fick vi ingen klarhet i men helt klart var timell inte nöjd med servicen. är inte helt säker men tror det var Scandic hotell.
2017-10-17, 19:37
Medlem
Jag känner också Martin personligen och kan bekräfta att han är helylle, han skulle aldrig göra nånting sånt här det är låååångt under hans värdighet. Antagligen är det avundsjuka som ligger bakom alla rykten så det ska ni inte lyssna på. Har ni problem med Martin så ska ni ta upp det face to face med honom inte sprida rykten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in