2017-10-20, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Har du inte läst tråden?

Absolut. Och alla nyhetssidor jag kan hitta säger samma sak;
- Han ska ha kört ner handen i hennes bikinitrosor när de skulle bada badtunna. Står inget om "han körde upp fingrarna i fittan på henne".
- Hon ska därefter velat gå därifrån med sin dåvarande sambo, varpå Martin kommer och säger "vad synd att du inte har din fina bikini på dig längre" och hennes dåvarande sambo ska då "nästan ha flugit på Timell". Det var ju en filmad (men "blurrad") intervju med kvinnan där hon själv berättar. Sägs återigen inget om "han körde upp sina fingrar" blaha blaha... vesäntlig skillnad, om jag får säga det själv, även om jag är med på att hans beteende är jävligt märkligt!
2017-10-20, 13:11
Medlem
Surfcruisers avatar
Apropå Timell, ingen som missat Pippirulls intervju med herr MT för några år sedan då Äntligen hemma med denna inte var så gammalt?
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4907996
2017-10-20, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Går att se här:
https://www.expressen.se/noje/timell...nterna-filmen/

Bland det löjligaste jag sett om det här ska bevisa att han är en rutten människa. Han blir förbannad vid en konflikt på sin arbetsplats. Vem kan inte relatera till det? Han går dessutom inte över gränsen.
Grejen är väl att det är lite trist att jobba med nån som blir förbannad och otrevlig varje gång han inte får som han vill, han är ju medveten om att de flesta som inte har samma personlighetsstörning som han backar i den situationen. Det tror jag ganska många kan relatera till också, det är ju manipulativt på så sätt att han spelar ut hela registret därför att han vet att en normal person inte svarar med samma mynt.
Senast redigerad av MaricaHase 2017-10-20 kl. 13:23.
2017-10-20, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Absolut. Och alla nyhetssidor jag kan hitta säger samma sak;
- Han ska ha kört ner handen i hennes bikinitrosor när de skulle bada badtunna. Står inget om "han körde upp fingrarna i fittan på henne".
- Hon ska därefter velat gå därifrån med sin dåvarande sambo, varpå Martin kommer och säger "vad synd att du inte har din fina bikini på dig längre" och hennes dåvarande sambo ska då "nästan ha flugit på Timell". Det var ju en filmad (men "blurrad") intervju med kvinnan där hon själv berättar. Sägs återigen inget om "han körde upp sina fingrar" blaha blaha... vesäntlig skillnad, om jag får säga det själv, även om jag är med på att hans beteende är jävligt märkligt!
Jag läste det på någons Twitter.
Minns inte vems, men någon annan i tråden kan säkert länka till just det uppkörda fingret.
2017-10-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Grejen är väl att det är lite trist att jobba med nån som blir förbannad och otrevlig varje gång han inte får som han vill

Typ... välkommen till verkligheten på varje svenskt jävla företag, med dryga jävla chefer som alltid vill göra som de själva vill p.g.a. sin jävla prestige!
2017-10-20, 13:15
Medlem
Citat:
Minns inte vems, men någon annan i tråden kan säkert länka till just det uppkörda fingret.

Jag prenumererar och hänger med i tråden och väntar på den länken med spänning!
2017-10-20, 13:17
Medlem
twockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Du blandar ihop några olika saker. Självfallet ska domar utdelas av domstolar och inga andra. Det är där eventuella brott och gärningsman ska prövas och dömas efter att bevis presenterats. Men det innebär inte att det räcker. Domstolen är golvet och inte taket.

Det finns mängder med beteenden som är felaktiga och olämpliga utan att vara olagliga. Att bete sig som folk på en arbetsplats är grundläggande att ge fan i att trakassera kollegor och underlydande är självklart. Att ge fan i att mobba är fundamentalt. Om man inte kan bete sig som folk ska man skiljas från arbetsplatsen och Meter och TV4 borde lyft ut TM för många år sedan. Inte för att han eventuellt gjort något olaglig utan för att han är en olämplig person för de arbetsuppgifter han har

Vad är att bete sig som folk? Om man är högljudd, rak på sak och drar lite icke PK skämt gör det någon olämplig? Nu befinner jag mig inte i Stockholm eller däromkring, men personligen har jag hellre en högljudd otrevlig buffel till chef än en vek lismande och dolkstötande dito.
2017-10-20, 13:17
Medlem
Oj va mycket pengar sekten TV4 kommer gå miste om nu, skäms TV4 och Timell.
2017-10-20, 13:20
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Grejen är väl att det är lite trist att jobba med nån som blir förbannad och otrevlig varje gång han inte får som han vill, han är ju medveten om att de flesta som inte har samma personlighetsstörning som han backar i den situationen. Det tror jag ganska många kan relatera till också, det är ju manipulativt på så sätt att han spelar hela registret därför att han vet att en normal person inte svarar med samma mynt.

Omöjligt att säga från den korta filmsnutten.
2017-10-20, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Man undrar verkligen vad som mer ligger Martin Timell i fatet. För om det är det jag såg på expressen där han besviken och frustrerad sa vad han tyckte om producenten så är det verkligen illa ställt i feministiska politiskt korrekta Sverige. Han skällde ju inte ens, han var bara uppgiven över någon slags uppkommen situation (som vi dessutom inte vet orsaken till). Han kan ju mycket väl ha helt rätt i det han sa !!!
.
Jag tänkte faktiskt precis detsamma! Det som syns i klippet kan lika gärna vara MT på en dålig dag.
Det som stör mig dock är att det har rapporterats från olika håll att detta är så gott som vardag i produktionen att MT skäller, gormar och kör med härskartekniker. Att det händer lite för ofta så att säga och då blir det en helt annan sak.
Jag vet inte när jag hörde första gången att MT är ett praktsvin off camera men det är rätt många år sen nu. Jag har svårt att se att det skulle vara rök utan eld här.
2017-10-20, 13:22
Medlem
Expressen vilken jävla pajastidning det är. Visar klipp på en liten kontrovers på en arbetsplats, vilket fan är helt normalt. Skulle detta visa att han ör en dålig människa!? Jävla skittidning.
2017-10-20, 13:27
Medlem
TantLinns avatar
Citat:
Hennes egen Twitter eller insta va det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in