2017-10-18, 00:22
Medlem
Pugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vi har väl alla synder i bagaget? Han har lyckats bra på tv, är omtyckt av många och tjänar duktigt med stålar så jag tro att det som vanligt är svensk avundsjuka som gör folk klagningsbenägna på honom.

Förresten, finns det byggfirmor som INTE fuskar alltså????

Det är väl ganska välkänt inom mediasvängen att Martin Timell är en otrevlig typ att jobba med, känd för diverse härskartekniker och mobbing? Känns inte alls orimligt att en sån man även kan ha gjort sig skyldig till sexbrott.

En producent på produktionsbolaget Meter skriver bl.a. idag på Twitter om att TV4/Meter betalade en praktikant 250 000 kr för att hålla tyst om sextrakasserier från Timell för ett antal år sedan. Känns som att det är väldigt mycket att riskera att komma med en sådan falsk anklagelse.
2017-10-18, 00:34
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
jag ville egentligen inte förstöra era illusioner, men någon måtta får det vara.

jag känner Martin sedan många år, och trevligare peson får man leta efter. Enligt mig, ja emot mig, och mina vänner, så har han alltid framstått ungefär som i tv-rutan. Skämten lika torra, men det är bra driv i han. Han levererar det han lova helt enkelt, han är rak ärlig, och lätt att ha att göra med.
Du har hört inspelningen där han hotar någon komiker?

Jag ville egentligen inte förstöra din illusion men tvåsidighet och "dubbla" personligheter är ganska typiskt en asocial individ.
2017-10-18, 00:35
Medlem
Limhamns avatar
Nu har vi mer än tio års rök samlat. Vore konstigt om det inte var någon eld som låg till grund... eller?

Skall bli spännande att följa fortsättningen av denna såpa. Personligen hade jag mer än gärna sett någon annan vid rodret av TV4s långkörare Äntligen Hemma. Tillbaka med den riktiga snickaren, så kan väl låtsas-hantverkaren traska vidare....
2017-10-18, 00:43
Medlem
Snapple-s avatar
Snacka om att kunna smita undan, rampljuset strålar på någon annan person nu.
2017-10-18, 01:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Nu har vi mer än tio års rök samlat. Vore konstigt om det inte var någon eld som låg till grund... eller?

Skall bli spännande att följa fortsättningen av denna såpa. Personligen hade jag mer än gärna sett någon annan vid rodret av TV4s långkörare Äntligen Hemma. Tillbaka med den riktiga snickaren, så kan väl låtsas-hantverkaren traska vidare....

Det konstiga är ju att flera tjejer har berättat detaljerat att Virtanen är en omdömeslös slusk rätt omgående,
men än har ingen kommit fram och berättat om Martins eventuella eskapader.
Bara Lulu, som har ett stort horn i sidan på Martin, plus inget konkret på det.
Jag väntar fortfarande på att fler personer ska framträda och berätta detaljerat om Martin.
Börjar nästan bli fånigt nu, när folk försöker förstoppningsaktigt krysta fram skit.
Snål med dricks, "jag har hört x1000",han var missnöjd, han var sur, snäsig etc
Inget kriminellt beteende direkt.
2017-10-18, 01:36
Medlem
Limhamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det konstiga är ju att flera tjejer har berättat detaljerat att Virtanen är en omdömeslös slusk rätt omgående,
men än har ingen kommit fram och berättat om Martins eventuella eskapader.
Bara Lulu, som har ett stort horn i sidan på Martin, plus inget konkret på det.
Jag väntar fortfarande på att fler personer ska framträda och berätta detaljerat om Martin.
Börjar nästan bli fånigt nu, när folk försöker förstoppningsaktigt krysta fram skit.
Snål med dricks, "jag har hört x1000",han var missnöjd, han var sur, snäsig etc
Inget kriminellt beteende direkt.

Håller helt med. Därför det är så intressant att följa utvecklingen av den historien. Storm i ett vattenglas? Eller något med substans i? Time will tell.

Att vara full på firmafester och leva lite rövare (som någon skrev ett antal sidor tillbaka) är knappast något brott.
2017-10-18, 01:39
Medlem
bananajoe33s avatar
Han gillar att ge kvinnor stryk i sina förhållanden/förhållande
2017-10-18, 01:42
Medlem
https://www.instagram.com/p/BaXHIBpn...ken-by=fenjima
2017-10-18, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugi
Det är väl ganska välkänt inom mediasvängen att Martin Timell är en otrevlig typ att jobba med, känd för diverse härskartekniker och mobbing? Känns inte alls orimligt att en sån man även kan ha gjort sig skyldig till sexbrott.

En producent på produktionsbolaget Meter skriver bl.a. idag på Twitter om att TV4/Meter betalade en praktikant 250 000 kr för att hålla tyst om sextrakasserier från Timell för ett antal år sedan. Känns som att det är väldigt mycket att riskera att komma med en sådan falsk anklagelse.

Vad händer rättsligt om denna person tar bladet från munnen och berättar? Återbetalningsskyldig på 250 000 kr?

Skall vi crowdfunda?
2017-10-18, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
https://www.instagram.com/p/BaXHIBpn...ken-by=fenjima

Det är exakt modus operandi för en kändis att komma undan med och i vissa fall lyckas ragga upp ett ligg här och var.
2017-10-18, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Det är exakt modus operandi för en kändis att komma undan med och i vissa fall lyckas ragga upp ett ligg här och var.

Inget konstigt med det alls. Varför skulle man inte ta tillfället i akt att ragga på fina tjejer om man är intresserad och har möjligheten?
2017-10-18, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Inget konstigt med det alls. Varför skulle man inte ta tillfället i akt att ragga på fina tjejer om man är intresserad och har möjligheten?

Fast att tafsa är inte att ragga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in