2017-10-16, 11:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag tänkte mer på din antydan om att Bosse skulle kröka. Har du några belägg för det men än utsagor från "en bekant"? Kanske söp Bosse bort ångest över att behöva träffa Timell på säsongskickoffer eller så.

Jag skulle också vilja veta vilka i teamet/red. som tryckt Elsa B. och om hon i så fall behöll rockabilly-klänningen på för att dölja magfläsket. Vet din bekant inget om det?
Det hände "mer än en gång" om man säger så. Finns ingen som helst anledning att misstro min bekant. Har fått höra väldigt mycket roligt kändisskvaller från henne om man säger så....
På tal om kickoffer så var tydligen alltid Martin rejält i gasen. En gång när dom gästade Tylösand så blev han så full och odräglig och började ragga på betydligt yngre tjejer där. Helt öppet dessutom.
Bosse Rappne och den där andra snickaren ska tydligen ha varit så pass berusade att dom urinerade helt öppet bland gästerna... Säger en hel del om detta klientel.

Vem Elsa B är har jag tyvärr ingen aning om.
2017-10-16, 12:00
Medlem
Alla inom media tycks ju vara sexmissbrukare,så varför inte Martin...
Det löjliga är att Lulu och många andra kvinnor gärna suger kuk för att komma upp sig i karriären.Sedan när arbetet kräver kunskap som sträcker sig längre än så,blir dom bittra och börjar klaga.

Var glada för era 15 minuter i rampljuset,plus att ni fick knulla...
2017-10-16, 12:37
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Vem Elsa B är har jag tyvärr ingen aning om.
Men før helvede
https://sv.wikipedia.org/wiki/Elsa_Billgren

Ja, man kan ju ana att det går vilt till på dessa tillställningar. Något säger mig att Timells ölsinne inte är det bästa.
2017-10-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Finns det egentligen något mer än lösa rykten som stärker testen att Timell är en damboxare?

jag har hört direkt från en av hans frus vänninor att hon åker på stryk då och då.
det är inte direkt från källan men väldigt nära.
2017-10-16, 15:35
Medlem
papperskulas avatar
Såg bilden och texten Lulu lagt upp på sin instagram , tycker det är såå märkligt att detta inte tagits upp i media. Är inte direkt små anklagelser ifrån hennes sida "Timell = TV4's egna Harvey Weinstein" .

Oavsett sanningshalt så måste det väl anses som en stor "skvaller/nöjes" nyhet

Jag diggar Martin, mkt rykten florerar om den mannen , men jag köper dom inte fören motsatsen är bevisad.
2017-10-16, 15:36
Medlem
JBernards avatar
Det är nog så att Martin Timell inte är någon drömchef, han håller hårt i tyglarna, spelar huvudrollen och dom andra får foga sig vilket knappast är populärt hos en sådan primadonna som Lulu Carter. Dom fick väl mer eller mindre sparken, är jävligt sura och försöker sätta dit Timell när dom får chansen.

Att media inte har hakat på är väl för att dom är försiktigt skeptiska till Lulu Carters plötsliga utfall. Det går ju inte att skriva vad som helst eller börja dreva utan ett uns av bevis vilket Lulu nog hoppades på. Det är ingen slump att avslöjandet kom i samma veva som Weinstein-affären.
Senast redigerad av JBernard 2017-10-16 kl. 15:39.
2017-10-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det är nog så att Martin Timell inte är någon drömchef, han håller hårt i tyglarna, spelar huvudrollen och dom andra får foga sig vilket knappast är populärt hos en sådan primadonna som Lulu Carter. Dom fick väl mer eller mindre sparken, är jävligt sura och försöker sätta dit Timell när dom får chansen.

Att media inte har hakat på är väl för att dom är försiktigt skeptiska till Lulu Carters plötsliga utfall. Det går ju inte att skriva vad som helst eller börja dreva utan ett uns av bevis vilket Lulu nog hoppades på. Det är ingen slump att avslöjandet kom i samma veva som Weinstein-affären.

Verkar inte så tacksamt att dreva mot MT heller som inte verkar särskilt sugen på att hänga ut någon åt något håll offentligt. Kanske har fel men känns som att han håller låg profil.

Stämmer dessutom ryktena om att Lulu tömde hans kulsäck i sin mage i en bubbelpool under en fest så är det nog inte helt okänt inom kretsarna heller. Lulu framstår nog då som rätt hämndlysten helt enkelt. Räcker nog inte med att hon tycker att MT varit ett svin för att drevet ska starta. Krävs nog lite mer för att folk ska starta ett drev om det ligger en kraschad sexuell relation på bordet där de båda har skitit och ätit. Har de båda dock aldrig haft ihop det och MT kickat henne för att hon inte ställt upp så blir det knepigare... men verkar ju som Lulu med glädje sugit på MT:s chupa chups.
2017-10-16, 16:24
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Carter har inte gjort något plötsligt utfall eller nytt avslöjande, eller? Det är bara en instagrambild, ett upprepat statement. Åtminstone nån gång 2015 lättade hon, Rappne och någon tredje medarbetare på förlåten om Martin Timells osympatiska figur när kameran är släckt.
2017-10-16, 16:57
Medlem
När en höjdare som Bastin klumpar ihop Timell och Virtanen som Sveriges svar på Weinstein och säger att de som inte ger ord för sina kunskaper om herrarna gör sig medskyldiga till övergreppen har åtminstone jag svårt att se det hela som uppdiktade skrönor. Han får medhåll av Schulman dessutom.

https://twitter.com/HenrikBastin/sta...51446672330753

https://twitter.com/HenrikBastin/sta...28426297802753
Senast redigerad av Petronius 2017-10-16 kl. 17:04.
2017-10-16, 17:03
Medlem
Facebacks avatar
Tydligen ska Timells fru konfronterat Martin med dom florerande ryktena för att sedan fått känna på Snickarens temperament, "gått in i karmen" var tydligen förklaringen av fruns blåklocka efteråt.

Tydligen hade Martin fått feeling efter spelning i en marockansk kuddhörna i ett av Lulus rum och inte i en Jacuzzi, det är en lögn och ren jävla förtal.
Senast redigerad av Faceback 2017-10-16 kl. 17:43.
2017-10-16, 17:24
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Lyssnade på mix Megapol på jobbet och det kändes som brorsan Anders inte alls var sig lik, inte lika sprudlande glad som han brukar vara, kanske bara inbillning, men det kändes verkligen som det. Vi får väl se om det blir motattack ifrån bröderna Timell.
2017-10-16, 18:09
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Henrik‏ @HenrikBastin 2 minför 2 minuter sedan
Mer
Glöm nu inte att @TV4 & Meter Film betalade 250.000 kr till en praktikant som Martin Timell gav sig på sexuellt. Detta vet jag personligen.

https://twitter.com/HenrikBastin/sta...57630382088197

Tunga saker som nu kommer fram i ljuset om både Timell och Virtanen. Inga saker som kommer kunna sopas under mattan så enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in