2005-10-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erland
Hörde en intervju med MT för länge sedan. Då berättade han den här historien.

MT kom körande på en gata i Stockholm där det var förbud att köra. Polisen stoppade honom och sa "Här får man inte köra". Då sa MT något som han hade längtat efter att få säga länge "Jag bestämmer var jag kör, du bestämmer vad det kostar".

Det hade kostat en hel del!

Kul tycker jag!
Om han är trevlig, ingen aning.

Jag tycker att det var en jävligt dryg kommentar.
2005-10-28, 17:55
Bannlyst
Bara jag som stör mig på hans äckligt falska och tillgjorda skratt??
2005-10-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB
Bara jag som stör mig på hans äckligt falska och tillgjorda skratt??
Timell hör till en av de falska och onda människorna enligt min ödmjuka.
2005-10-28, 18:02
Medlem
chrilLs avatar
tycker timell är lite som Gunde.
2005-10-28, 18:03
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongobongo3
Timell hör till en av de falska och onda människorna enligt min ödmjuka.

Vad har han gjort som är falskt o ont? Motivera gärna, finns det inget konkret så är det hårda ord att bara för att man ogillar någon kalla dem falsk o ond...
.
2005-10-28, 18:13
Medlem
Flus avatar
En märklig sak med Timell är att han helt verkar sakna självdistans, vilket han bevisade när Praktikant-Fredrik på Pippirull drog ner brallorna på honom. Lyssna här för ett gott skratt.
http://www.sr.se/p3/pippirull/l_prakt.stm

Jag har också hört misshandelsryktena. Enligt en polare var hans fru kund hos den lokala kvinnojouren, men det är antagligen bara ett rykte.
Nån som har mer info om detta?
2005-10-28, 18:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
martin var konfrancier på en festival i stan några år, det betydde ju därmed att han kom dit och även rörde sig lite på gatorna, hade ju varit helt okej om han inte tagit med sej sin korkade jävla son som är det största praktarsel som finns. där snackar vi om att dra nytta av vem man har som farsa. han såg snabbt till att skaffa lite "kompisar" och sen åkte han på fest och jag har för mej att han satte på nån brud. detta var något som pappa timell inte var glad över sen...
2005-10-28, 18:49
Medlem
Barabbass avatar
Jag har hört att han var den otrevligaste kunden - alla kategorier - som handlat mattor på Asko.
2005-10-28, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
En märklig sak med Timell är att han helt verkar sakna självdistans, vilket han bevisade när Praktikant-Fredrik på Pippirull drog ner brallorna på honom. Lyssna här för ett gott skratt.
http://www.sr.se/p3/pippirull/l_prakt.stm

Jag har också hört misshandelsryktena. Enligt en polare var hans fru kund hos den lokala kvinnojouren, men det är antagligen bara ett rykte.
Nån som har mer info om detta?

Vad vill du ha för info? Jag vill inte "outa" nån... Men jag har också hört det där. Från två vitt skilda håll. Det gäller f.ö. hans FÖRSTA fru... Så det är gammalt kanske 7-8 år gammalt skvaller.
2005-10-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vad har han gjort som är falskt o ont? Motivera gärna, finns det inget konkret så är det hårda ord att bara för att man ogillar någon kalla dem falsk o ond...
.

Nja, det är bara ett intryck jag har haft i alla år (OK, jag tyckte han var bra i Bullen när jag var liten). Kristen hävdar han att han är dessutom.
2005-10-28, 19:28
Medlem
Har träffat honom ett par gånger genom ett jobb, och jag tyckte han var helt normal och trevlig. Skrattet var dock samma som på tv.
2005-10-28, 20:29
Medlem
vinbras avatar
En bilskolelärare på en trafikskola i Stockholm som jag gick på, berättade att Timell inte stod ut med att elever övningskörde i hans bostadsområde, så han förföljde dem aggressivt i sin bil. Det är nåt som är fel med snubben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in