I en tråd på Familjeliv så ställer en användare frågan "Vilken är den otrevligaste kändisen du någonsin mött?" och tråden svämmar över av vittnesmål angående en viss jude (Timell).
Lite axplock (Detta bara på dom första sidorna, det finns över 1000 poster i tråden):
Martin Timell höll på att köra på mig i somras när jag gick över ett obevakat övergångsställe och han bestämde sig för att bara gasa på (mitt på ljusa dagen, inget mörker utan reflexer). Sen hade han mage att blänga surt på mig och sucka. Tack då...
Har även hört att Martin Timell var rikitigt otrevlig, iaf när han ledde småstjärnorna. Snäsig mot ungarna. Men kan ju bara va ett rykte...
Har också träffat Martin Timell i simhallen när jag var liten, och frågade vad han hette och han svarade: Bengt, lastbilschaufför, sen vände han ryggen åt och fortsatte med sitt :-P
Jag har stött på en del kändisar i jobbet.
Otrevligast:
Martin Timell (skrek till mig "vet du för fan inte vem jag är")
Min man har haft Martin Timell som konfirmationsledare och tyckte väl inte att han var vänligast i världen...
Martin Timell ska vara en riktigt otrevlig typ vad jag hört från en familjemedlem som träffat honom
Men, inte träffat själv, men hört många säga att MARTIN TIMELL är det mest vidriga som finns. Otroligt otrevlig och försöker... vad ska jag säga, "utnyttja" tjejer genom sitt kändisskap.
Otrevlig: Martin Timell. Inte alls lik "mysiga farbrorn" som han spelar framför kameran.
Mest otrevliga:
* Martin Timell ( vad tusan är det för fel på människan?? )
Ja, vad fan ska man säga...här är skiten för er som vill läsa vidare:
http://www.familjeliv.se/forum/threa...s-du-traffat/1