2014-12-01, 15:40
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
Och det tror du seriöst hon skulle gå med på?

Jag tycker den här tråden är ovärdig. Catta är min bästa väninna!

Nu ska jag gå och spela golf med Dr Alban och Gunnar Nordahl.
Har fotbollslegendaren kommit åter från de döda?
2014-12-01, 15:41
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdbonde
Tyckte aldrig riktigt om Martin i TV, det låter verkligen som ett barnprogram där han pratar med 8-åringar om bygg.

Det förändrar dock inte faktum: 8 sidor och inte ett bevis eller underlag som stödjer annat än rykten att han är en skit att jobba med.. Detta trots att Aftonbladet postade Timell's "jag slår inte min fru"-scoop redan 2006. Hade det funnits eld hade vi nog sett rök vid detta laget.

Och till alla som tycker han eller hans fru borde gå ut i media och dememtera detta, ni är sjuka i huvudet.. Om Martin humör regleras av hans stress-nivå (som jag läser det mellan raderna i AB), varför lägga mer stress på hans (eller hennes, om detta mot all förmodan skulle vara sant) axlar?

Tycker denna tråden borde stängas.
Skulle nog säga att detta är röken. Eller vad tror du själv?
2014-12-01, 16:26
Bannlyst
Han kanske inte slagit henne men givit henne en örfil?
2014-12-01, 16:39
Medlem
Parallaxs avatar
Om man är gift/sambo med en kändis som misshandlar en. Då borde det vara grymt effektivt att starta en skvallertråd om just detta. Tänk på det
2014-12-01, 17:51
Bannlyst
Hur ser Timells fru ut?
2014-12-01, 18:25
Medlem
Costa Ricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Hur ser Timells fru ut?

Varför inte kolla i artikeln
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10806305.ab

Hon har inga solglasögon på sig och ser heller inte överpudrad ut, så han slår henne i alla fall inte för jämnan.
2014-12-01, 18:42
Medlem
Keith.Moons avatar
I en tråd på Familjeliv så ställer en användare frågan "Vilken är den otrevligaste kändisen du någonsin mött?" och tråden svämmar över av vittnesmål angående en viss jude (Timell).

Lite axplock (Detta bara på dom första sidorna, det finns över 1000 poster i tråden):

Martin Timell höll på att köra på mig i somras när jag gick över ett obevakat övergångsställe och han bestämde sig för att bara gasa på (mitt på ljusa dagen, inget mörker utan reflexer). Sen hade han mage att blänga surt på mig och sucka. Tack då...

Har även hört att Martin Timell var rikitigt otrevlig, iaf när han ledde småstjärnorna. Snäsig mot ungarna. Men kan ju bara va ett rykte...

Har också träffat Martin Timell i simhallen när jag var liten, och frågade vad han hette och han svarade: Bengt, lastbilschaufför, sen vände han ryggen åt och fortsatte med sitt :-P

Jag har stött på en del kändisar i jobbet.
Otrevligast:
Martin Timell (skrek till mig "vet du för fan inte vem jag är")

Min man har haft Martin Timell som konfirmationsledare och tyckte väl inte att han var vänligast i världen...

Martin Timell ska vara en riktigt otrevlig typ vad jag hört från en familjemedlem som träffat honom

Men, inte träffat själv, men hört många säga att MARTIN TIMELL är det mest vidriga som finns. Otroligt otrevlig och försöker... vad ska jag säga, "utnyttja" tjejer genom sitt kändisskap.

Otrevlig: Martin Timell. Inte alls lik "mysiga farbrorn" som han spelar framför kameran.

Mest otrevliga:
* Martin Timell ( vad tusan är det för fel på människan?? )

Ja, vad fan ska man säga...här är skiten för er som vill läsa vidare: http://www.familjeliv.se/forum/threa...s-du-traffat/1
2014-12-01, 18:54
Medlem
Keith.Moons avatar
Vad i helvete är nu detta?: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10785734.ab

Hans egen chef säger att "Martin Timell är fantamej det vidrigaste i människokropp jag träffat." Men visst, hans chef sysslar väl bara med skvaller.
2014-12-01, 19:08
Medlem
fdbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Skulle nog säga att detta är röken. Eller vad tror du själv?
Du kan ha rätt, eller så är detta kontentan av att under år varit ett svin mot mängder av människor som i sin tur lett till att dessa ryktena florerat, och att troll nu spär på med "jag såg henne med blåmärken"-historier i sann flashback-anda. Många har för mycket fritid.

Det är alltså ett gammla rykte, betvivlar vi kommer få se faktiska bevis som styrker detta om vi inte fått se dom redan. Frågan är om priset som Martin och hans familj får betala genom att ens behöva besvara dom här frågorna är värt detta om det nu handlar om år gamla rykte som aldrig fick skinn på benen?
2014-12-01, 19:20
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Hur ser Timells fru ut?
Jag såg henne under en period då hon var i 30-årsåldern och då var hon helt sjuk snygg, var för c.a 20 år sedan. Tror knappast Martin misshandlat henne. Källa på att Martin är ett svin är familjeliv...
2014-12-01, 19:29
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Jag såg henne under en period då hon var i 30-årsåldern och då var hon helt sjuk snygg, var för c.a 20 år sedan. Tror knappast Martin misshandlat henne. Källa på att Martin är ett svin är familjeliv...
Nej, du har rätt. Snygga kvinnor blir icke slagna. Det som skrivs på Familjeliv är per automatik inte sant.

Gå till baka till golfbanan Kalle Anka. Där kan du stå o vara sådär jävla falsk o inställsamt genomsnittlig med påklistrat humör, fan - man spyr ju på såna där jävla proxy sub-human people som du.
2014-12-01, 19:31
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygnus-X
Skönt att veta att anden från människorna som stod med högafflarna och jublade när häxorna brändes lever kvar i idioter som dig.

Från AB: -"Jag kan bara konstatera att han är elak, egofixerad, stargazing, okunnig, distanslös och värdelös."

Och:

Ingen rök utan eld. Som sagt, de som offentligt verkar trevligast är de mest manipulativa och otrevliga privat. Jag har jobbat med artister och kändisar och skulle kunna nämna många liknande människor. Vidriga jävlar som älskar att köra med folk och som njuter av att kränka andra människor. Alltid samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in