2014-12-01, 05:07
Medlem
V-Villessons avatar
Har från 100 procent säker källa i Timells tv-redaktion hört att killen är ett tvättäkta svin. Dryg, nedlåtande, kaxig besserwisser som trycker till medarbetare så fort han får chansen.

Själv har jag bara sett honom live en gång, på en bomässa där han stod på scen och horade ut sig för nåt jävla kaminföretag. Ytterst ovärdigt och han sjönk verkligen i mina ögon.

Är man så vidrig som Timell i yrkeslivet så är man nog vidrig hemma också...
2014-12-01, 06:56
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Har hört från en säker källa att han slog ihjäl sin förra fru och gömde henne i cementgrunden till en träaltan som dom byggde i äntligen hemma med virke från Beijers Bygg.

Man ska nog inte tro på allting man hör
2014-12-01, 07:21
Medlem
JBernards avatar
Sådana här trådar är ganska löjliga och ger bara fb dåligt rykte. Måhända är Timell en otrevlig typ (jag har ingen aning) men det finns inga indicier på att han skulle misshandla sin fru.
2014-12-01, 10:47
Medlem
jugbandbluess avatar
vad jag hört är att claes elfsberg brukar bajsa på ett bord med glasskiva medan martin timell ligger under bordet och slår sin fru

seriöst, ta bort tråden. det finns en skvallertråd om honom och det här är helt ogrundat trams
2014-12-01, 10:51
Medlem
SandraPalenryds avatar
Minns ett tennisläger i början av 2000-talet där Ms båda sönder deltog. Sista dagen var det turnering, där äldsta sonen skulle spela final mot en tjej. M kunde inte behärska sig när sonen låg under efter något game utan står och vrålar som någon hockeyfarsa vid tv-pucksfinal. Ingen närvarande, inte ens frugan vågade påpeka hur urbota dum han framstod när han stod där och basunerade ut förolämpningar till bollen, sonen, planen, temperaturen, motståndarens kön och allt annat.

Har också i många år hört talas om hur M ska ha slagit sin fru hit och dit. Skvallerblaskor, aftonhoran och detta eminenta forum har alla skrivit om det tidigare. Sanningshalten i dessa påståenden är diskutabel.

För att återknyta till första stycket, den man jag såg stå och vråla okontrollerat, han kunde enligt min lekmansanalys utan tvivel tappa fattningen och ge sin kvinna en lavett, men detta är dock obekräftat.
2014-12-01, 11:08
Medlem
SnowInformers avatar
Har hört ifrån en säker källa att frun tänder på det. De ska visst ha ett BDSM förhållande.
Senast redigerad av SnowInformer 2014-12-01 kl. 11:27.
2014-12-01, 12:22
Medlem
uh-huhs avatar
Har hört från säkra källor att säkra källor oftast inte är säkra.
2014-12-01, 12:55
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
Tror inte hon skulle ställa upp på det... förresten hur skulle folk veta att det är hon och att det inte bara är jag som sitter och hittar på allt?
Ge henne en slatt Rosita så är hon nog på ska du se.

Det vet vi genom att hon postar en nakenbild på sig själv med en handskriven lapp där det står "Misshandlad" (hennes flashbacknick).
2014-12-01, 13:04
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Har hört från en säker källa att han slog ihjäl sin förra fru och gömde henne i cementgrunden till en träaltan som dom byggde i äntligen hemma med virke från Beijers Bygg.

Hörsägen återgivna av gamla Haschpundare är inte att lita på!
Virket var från säkra källor inhandlat på Cheapy Bygghandel!
2014-12-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Ge henne en slatt Rosita så är hon nog på ska du se.

Det vet vi genom att hon postar en nakenbild på sig själv med en handskriven lapp där det står "Misshandlad" (hennes flashbacknick).
Och det tror du seriöst hon skulle gå med på?

Jag tycker den här tråden är ovärdig. Catta är min bästa väninna!

Nu ska jag gå och spela golf med Dr Alban och Gunnar Nordahl.
2014-12-01, 14:50
Medlem
fdbondes avatar
Tyckte aldrig riktigt om Martin i TV, det låter verkligen som ett barnprogram där han pratar med 8-åringar om bygg.

Det förändrar dock inte faktum: 8 sidor och inte ett bevis eller underlag som stödjer annat än rykten att han är en skit att jobba med.. Detta trots att Aftonbladet postade Timell's "jag slår inte min fru"-scoop redan 2006. Hade det funnits eld hade vi nog sett rök vid detta laget.

Och till alla som tycker han eller hans fru borde gå ut i media och dememtera detta, ni är sjuka i huvudet.. Om Martin humör regleras av hans stress-nivå (som jag läser det mellan raderna i AB), varför lägga mer stress på hans (eller hennes, om detta mot all förmodan skulle vara sant) axlar?

Tycker denna tråden borde stängas.
2014-12-01, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
vad jag hört är att claes elfsberg brukar bajsa på ett bord med glasskiva medan martin timell ligger under bordet och slår sin fru

seriöst, ta bort tråden. det finns en skvallertråd om honom och det här är helt ogrundat trams

Kan bekräfta detta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in