2013-03-20, 14:58
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highqualityplus
Så du menar att man inte klarar av kritik eftersom man tycker det är jobbigt att bli ständigt förföljd av en sjuk människa? Du hamnar högt upp på min lista om idioter på FB alltså...
Jag skrev generellt att han verkar ha svårt att ta kritik, inte att det berodde specifikt på stalkingsituationen.

I TV:n står han annars där med sitt fejksmile och är trevlig, men när han talade om bl a stalkningen så såg man hur han brusade upp på ett väldigt aggressivt sätt, t ex "jag ska för fan inte byta telefonnummer". Där kanske ligger en hund begraven och har inte Timell blivit anklagat för att själv stalkat kvinnor?
2013-03-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Jag skrev generellt att han verkar ha svårt att ta kritik, inte att det berodde specifikt på stalkingsituationen.

I TV:n står han annars där med sitt fejksmile och är trevlig, men när han talade om bl a stalkningen så såg man hur han brusade upp på ett väldigt aggressivt sätt, t ex "jag ska för fan inte byta telefonnummer". Där kanske ligger en hund begraven och har inte Timell blivit anklagat för att själv stalkat kvinnor?
Jajamänsan! Han bekräftar det själv!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj....ab?start=1053
2013-03-21, 23:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jajamänsan! Han bekräftar det själv!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj....ab?start=1053

Vad vidrigt! Man fattar ju att det inte alls var så att han "stalkade tillbaka" som han så fint uttrycker! Jag har aldrig hört talas om stalking i självförsvar! Det är ju solklart att han började förfölja någon som han inbillade sig gillade honom.
2013-03-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Läste i dagens Expressen att Martin Timell talar ut om sexryktena...

http://aftonbladet.se/vss/noje/story...813620,00.html

Jag tror fortfarande allting som skrivits om Martin Timell är helt sant. Han är enligt mig en ond och mycket elak människa.

märkligt med paus i 3 månader, är inte det en ganska vanlig paus för misshandel och lätta sexualbrott som ej går att bevisa.
2013-03-22, 01:07
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conyyy
märkligt med paus i 3 månader, är inte det en ganska vanlig paus för misshandel och lätta sexualbrott som ej går att bevisa.
Ha ha, 20 maj tar han timeout i tre månader och då kommer han inte ha kontakt med TV el tidningar... Lite lustigt att timeouten är så tidsbestämd...

Och att ryktena och timeouten tas upp tillsammans.
2013-03-22, 01:37
Medlem
inte det minsta märkligt bland företagare, kändisar, artister eller andra som har litet offentligt jobb ex krögare. antingen ska man till skärgården - norrland eller typ tailand för man behöver ta hand om sig själv, varva ner efter en tidspress eller ägna tid åt familjen. oftast ekobrott, droger, våld eller sexbrott med fritt boende och mat av statens hotellverksamhet. varför skulle annars "semestern" vara så tidsöverstämmande enl brottsbalken mot vad som framgår om artister, kändisar, finashajar mm....tänk på den!
2013-03-22, 09:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Ha ha, 20 maj tar han timeout i tre månader och då kommer han inte ha kontakt med TV el tidningar... Lite lustigt att timeouten är så tidsbestämd...

Och att ryktena och timeouten tas upp tillsammans.

Den där artikeln är skriven 2006-04-22, ser du inte det?
2013-03-26, 15:17
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Den där artikeln är skriven 2006-04-22, ser du inte det?

Kanske borde uppmärksammat att det inte gäller maj i år, sorry! Fast det ändrar inte poängen - att ryktena och den tidsbestämda timeouten nämns i samma artikel. Det bevisar ingenting men om man låter associationerna spela fritt kan man ju få för sig att journalisten vill säga oss någonting.
2013-03-26, 15:20
Bannlyst
Är han jude?
2013-04-17, 21:39
Medlem
Min brors kusins avatar
Tydligen törstig enl TV4 program just nu......
2013-04-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Är han jude?
Nej.
2013-04-18, 02:05
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Tydligen törstig enl TV4 program just nu......

Kan du utveckla det där lite mera....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in