2014-12-01, 20:46
Medlem
pimmetjes avatar
Jag har en familjemedlem som har arbetat som snickare och då träffat Timell. Tydligen så stötte han ofta på mycket yngre tjejer. Om han hade fru eller ej vid den tiden, det vet jag inte. Kan iaf säga så mycket som att min släkting inte tyckte om honom.
2014-12-01, 21:19
Medlem
EricVikings avatar
Tråden är döfödd redan från börja då INGET fakta har redovisats...Syjunta i byn, då skvallerkärringarna träffades...är vad det liknar som:-)
2014-12-01, 22:31
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Vad i helvete är nu detta?: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10785734.ab

Hans egen chef säger att "Martin Timell är fantamej det vidrigaste i människokropp jag träffat." Men visst, hans chef sysslar väl bara med skvaller.

"Nu"?
Så länkar du en snart nio år gammal artikel.

//Brute
2014-12-01, 22:47
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Judar är ett folk med en stammreligion. Om en medlemm av det folket konverterar till kristendom så är han fortfarande jude i genetisk bemärkelse, dock ej i en religiös. Det är i den genetiska bemärkelsen judiskheten skall förstås.

Om en etnisk svensk flyttar till Japan och byter medborgarskap, är han då japan? Ja, i juridisk bemärkelse men ej i etnisk. Medborgarskap förstås dock bäst i en juridisk kontext så det är följaktligen just så det skall förstås.

Martin Timell är jude. Hans bror är jude. Du skulle aldrig ha hört talas om honom om han inte var jude.

DU är ju sjuk i huvudet. E det vad du sitter och funderar på om dagarna? Hur vida judiskt blod flyter i Martin Timells ådror? Snälla sjukhuvud, om du är så jävla störd över detta se då för fan till att göra något vettigt av det istället för att sitta och halvonanera till gamla nazimanifest.
Senast redigerad av Svenskare 2014-12-01 kl. 22:59.
2014-12-01, 23:15
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Sådana här trådar är ganska löjliga och ger bara fb dåligt rykte. Måhända är Timell en otrevlig typ (jag har ingen aning) men det finns inga indicier på att han skulle misshandla sin fru.

Mister Brown. Du har helt rätt.
2014-12-01, 23:21
Medlem
Lostworlds avatar
Varför är denna tråd kvar?
Det finns redan en tråd om Martin Timell där detta rykte har behandlats flera gånger.
2014-12-02, 06:11
Medlem
Public Enemys avatar
Det är väl ett ganska känt faktum att hantverkare ofta slår sina fruar. De är väl lite avtrubbade av alla lösningsmedel de håller på med.
2014-12-02, 10:55
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Enligt säkra källor har Martin Timell slagit sin fru(?) under flera års tid.
Detta har blivit värre med tiden, i November 2012 fick Martin reda på att ha inte skulle bli utsedd till Julvärd, som han tidigare blivit lovad. Efter det började Martin förändras, till det sämre.
Verkar otroligt att en TV4-profil skulle vara påtänkt som Julvärd i SVT.
Eller menar du fyrans alternativa sändning? Om de ens har någon längre?
2014-12-02, 16:08
Medlem
jugbandbluess avatar
timell är säkert ett stort svin. tillräckligt många vittnesuppgifter finns om detta för att det ska vara rimligt att det stämmer. och det är antagligen därför elaka rykten uppstår om kändisar. claes elfsberg sägs också vara otrevlig och uppblåst (bajsmannen enligt elaka tungor). pernilla wahlgren likaså (familjen incest). osv.
2014-12-02, 16:09
Medlem
andre_heter_jags avatar
Väldigt intressant att denna tråden kom upp, har nämligen själv hört att detta ska vara fallet. Jag var för ca 2 år sedan och byggde en altan till en man från Stockholm som har en sommarstuga i min kommun. Han hade tydligen en lägenhet som vart placerad vägg i vägg med Martin Timell och påstod redan då att han både hört själv och från andra att Martin skulle vara en kvinnomisshandlare.

Har alltid själv hatat den självbelåtne jäveln och kan mycket väl tänka mig att han skulle kunna vara ett as till mansgris!
2014-12-02, 18:53
Medlem
InnesIs avatar
Jag har inget att komma med vad gäller eventuellt våldsamt beteende. Däremot händer det att min far har mött Martin Timell i jobbet. Jag minns att han tidigt har sagt att han har agerat drygt och inte speciellt trevligt. Den observationen är dock gammal. Säkert från mitten eller slutet av 90-talet eller så. Det handlade alltså om en attityd som "vet ni inte vem jag är?" när han inte fick något han ville. Varken mer eller mindre.
2014-12-03, 00:25
Medlem
Han har även legat med L***a R**ing.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in