Flashback bygger pepparkakshus!
2014-11-30, 13:33
Medlem
JustZlatans avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article10806305.ab

Vad då för rykten?
– De säger att jag har slagit min fru. Min fru ska vid flertal tillfällen ha åkt in på akuten för att hon blivit misshandlad av mig. Det är ren, hemsk lögn, naturligtvis. Det värsta är att det sitter en massa människor där ute som tror att det är sant. Men i samma sekund jag reagerar på det, så eskalerar det bara. Så jävligt är det.

Vilka sprider ryktena, tror du?
– Folk som sitter hemma och inte har nåt att göra. Vandringssägner uppstår blixtsnabbt på internet. Lars-Johan Jarnheimer (vd Tele2, reds anm) fick en fråga i London en gång om det stämde att han, jag och Magnus Uggla brukade åka en vecka till Bangkok varje år för att ligga med prostituerade. Det är så grovt kränkande.
2014-11-30, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Ni tror fan på allt ni ser på tv...

Martin Timell är högst otrevlig bakom kameran, det ni ser är hans äckliga rollfigur.

Martin har varit (är?) alkoholist och komlit redlöst full till arbetet när han jobbade som snickare förr i tiden på heltid.

Vad har du för belägg som understöd för detta påstående?
2014-11-30, 13:38
Medlem
kvertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Ni tror fan på allt ni ser på tv...

Martin Timell är högst otrevlig bakom kameran, det ni ser är hans äckliga rollfigur.

Martin har varit (är?) alkoholist och komlit redlöst full till arbetet när han jobbade som snickare förr i tiden på heltid.

Men anonyma användare på FB ska vi tro på...
2014-11-30, 13:41
Medlem
Med tanke på att Anders inte fick jobbet så finns det kanske en andledning till att martin piskar på sin fru då och då kanske rent av i synagogan....
2014-11-30, 13:46
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Njaaaaa, att han har lurat hela den svenska kvinnliga befolkningen att allt med renovering, reparation och nybyggen är skitenkelt och går på 45 minuter är en sak, att han spöar sin kärring vetefan om jag tror på förrän lite tyngre fakta kommer upp.

Tror ni min snickare älskar Martin? Av hela sitt hjärta, så djävla många skitprojekt som han först är tvungen att riva för de i sann Timellanda har tagit ett åt helvete för stort projekt som sitt eget hantverk.
Först får min snickare riva skiten och sedan bygga nytt. Många sköna slantar för honom.

Timell är bra för byggbranschen. Så mycket med byggmaterial han säljer och så många amatörsnickare som sedan får be proffs om hjälp som i sin tur får göra om allt. Dubbelt eller tredubbelt drag så att säga.
2014-11-30, 13:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
– Folk som sitter hemma och inte har nåt att göra. Vandringssägner uppstår blixtsnabbt på internet. Lars-Johan Jarnheimer (vd Tele2, reds anm) fick en fråga i London en gång om det stämde att han, jag och Magnus Uggla brukade åka en vecka till Bangkok varje år för att ligga med prostituerade. Det är så grovt kränkande.
Det där ryktet har jag helt missat. Det låter ju skitroligt.
2014-11-30, 14:23
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Vem som helst kan misshandla sin partner, det spelar ingen roll hur folklig man är.
Man måste vara jävligt patetisk som människa för att slå sin partner så vem som helst kan inte göra det.
2014-11-30, 14:27
Medlem
iKQQLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalkan
Jag tror på detta då jag alltid sett en liten djävul tindra i hans ögon i det där jävla programmet. Att han sedan hanterar hela arsenalen av redskap själv är ett starkt bevis på att han slår på frugan med och utan dessa.

Hahah dagens kommentar!!
2014-11-30, 14:33
Medlem
Hej Igen "AllwaysAllinn" Hahahhaa faan vad bra skrivet som alltid så "slår du huvudet på spiken"!
Martin Timell och: Ernst Kirst.. (kommer inte ihåg resten, elr hur det ev. stavas) är iaf. äkta fusk från början till slut. Tänk vad många de lurat att inhandla varor som de sedan inte kunde bygga ihop till nåt vettigt, "blod, svett, tårar" i mängder....
Hoppas verkligen att han kan hålla känslorna i styr när det gäller frun!
2014-11-30, 14:55
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Jag kommer osökt att tänka på ett talesätt: I de lugnaste vatten går de fulaste fiskarna.
Lex Cosby
2014-11-30, 14:56
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hej Igen "AllwaysAllinn" Hahahhaa faan vad bra skrivet som alltid så "slår du huvudet på spiken"!
Martin Timell och: Ernst Kirst.. (kommer inte ihåg resten, elr hur det ev. stavas) är iaf. äkta fusk från början till slut. Tänk vad många de lurat att inhandla varor som de sedan inte kunde bygga ihop till nåt vettigt, "blod, svett, tårar" i mängder....
Hoppas verkligen att han kan hålla känslorna i styr när det gäller frun!

Tjena Mannen!
Tror du jag själv har en tokig kärring hemma som efter att ha sett Timell tror att man renoverar ett hus på 45 minuter?
Hehehehehe! Det tog henne 40 TIMMAR att måla trappen och sedan dess så har hon en liten lägre profil angående hur lätt och snabbt man renoverar.

Martin Timell, kolla för djävulen hur mycket med verktyg de lastar ut. De Waltgrejor för 500 000 SEK. Det är lite mer än min skitsåg ifrån Bauhaus för 59 spänn.

Att han spöar sin kärring vill jag inte tro på men allt kan hända.
Att han och brorsan är extrema "attention whores" har väl ingen missat? Om det beror på någon defekt eller dåligt självförtroende som skapar andra friktioner i livet är väl inte omöjligt, eller?
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2014-11-30 kl. 14:59.
2014-11-30, 15:00
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Känns som ett rykte som spridits enbart pga att Martin Timell verkar vara en så jävla helylle karl som både är trevlig händig och saknar skandaler. Kom med någon form av bevis eller skräpa tråden och banna ts.
Håller med, blir så tacksamt att hoppa på någon som förefaller vara helylle. Lägg fram bevis!
Senast redigerad av apelsinhimlen 2014-11-30 kl. 15:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in