2005-03-24, 03:16
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steamboat
han har tre söner. Den ena är ca 16 och heter Viktor. Den andre heter Vincent och är idag 23 år ungefär. Den tredje heter Jimmy och är 29.

Jimmy? Du menar väl Vinny?

/CW
2005-03-24, 03:18
Medlem
M2ks avatar
Lämpligen dras en barmhärtighetens ridå över både Pontare och hans ev uppkäftiga ätteläggar.
Beklämmande norrlandspajas.
2005-03-24, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Jimmy? Du menar väl Vinny?

/CW

Vet inte. Allt jag vet stod i denna artikel: http://www.aftonbladet.se/noje/speci...tare_fest.html

fin familjebild...hehe... not
2005-10-28, 15:27
Medlem
Arne Bajses avatar
Martin Timell-tråden

Har läst mycket om hr Timell. Har själv träffat honom en gång utanför huset på djurgården. Timell väcker känslor..JA...varför? är han kontroversiell, nej men så förbannat självgod och självupptagen. Han är ju så duktig har haft byggfirma och allt.

Det går rykten om att han misshandlat sin fru också? nån som vet mer om det? Det är allmänt känt hos många att Timell inte är fullt så trevlig i verkligheten som han vill framställa sig i tv.
2005-10-28, 15:32
Medlem
Jag har träffat Martin Timell och han var precis lika trevlig "i verkligheten" som på tv. Ganska rolig också.
2005-10-28, 15:34
Bannlyst
Sådär ja, så fick vi med lite "skryt" oxå
2005-10-28, 15:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Har läst mycket om hr Timell. Har själv träffat honom en gång utanför huset på djurgården. Timell väcker känslor..JA...varför? är han kontroversiell, nej men så förbannat självgod och självupptagen. Han är ju så duktig har haft byggfirma och allt.

Det går rykten om att han misshandlat sin fru också? nån som vet mer om det? Det är allmänt känt hos många att Timell inte är fullt så trevlig i verkligheten som han vill framställa sig i tv.

Detta är det första jag läser om Timell som inte går i positiv anda. Han är väl som folk i allmänhet - har bra o dåliga dagar o kanske verkar sur nån gång ibland o utanför sitt hem så får han väl helt klart vara sig själv, det är ju ingen offentlig tillställning direkt då. Har för övrigt aldrig hört ett ont ord om honom så jag har svårt att tro att han misshandlat sin fru faktiskt. Jag gillar honom, han har lyckats på alla sätt o vis - bara att gratulera, unnar honom framgången!
.
2005-10-28, 15:47
Bannlyst
När jag var yngre sade min far att han kände honom, tyckte jag var coolt.
Ett antal år senare så visade det sig att farsan hade krockat Martins bil när han ägde en bilverkstad på östermalm i stockholm under 90-talet.

Timell fick inget raseri utbrott precis, men det kanske berodde på att farsan är en stor svartskalle med pondus.

Han var bra i bullen!
2005-10-28, 15:59
Medlem
Hörde en intervju med MT för länge sedan. Då berättade han den här historien.

MT kom körande på en gata i Stockholm där det var förbud att köra. Polisen stoppade honom och sa "Här får man inte köra". Då sa MT något som han hade längtat efter att få säga länge "Jag bestämmer var jag kör, du bestämmer vad det kostar".

Det hade kostat en hel del!

Kul tycker jag!
Om han är trevlig, ingen aning.
2005-10-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erland
// "Jag bestämmer var jag kör, du bestämmer vad det kostar".

Det var faktiskt en ganska cool kommentar.
2005-10-28, 16:18
Medlem
PeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erland
Hörde en intervju med MT för länge sedan. Då berättade han den här historien.

MT kom körande på en gata i Stockholm där det var förbud att köra. Polisen stoppade honom och sa "Här får man inte köra". Då sa MT något som han hade längtat efter att få säga länge "Jag bestämmer var jag kör, du bestämmer vad det kostar".

Det hade kostat en hel del!

Kul tycker jag!
Om han är trevlig, ingen aning.

mkt bra ...
2005-10-28, 17:25
Medlem
magpies avatar
Hans byggfirma gick i putten. Anledningen härtill har jag dock ingen aning om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in