2005-02-15, 11:00
Medlem
Knullkungens avatar
Martin Timell, Dagens hjälte!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...603606,00.html

Kan man bli mer präktig än helylle-Martin?

Hans bok med roliga historier är dock helt annat än helylle! Fräckt vara bara förnamnet.
2005-02-15, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...603606,00.html

Kan man bli mer präktig än helylle-Martin?

Hans bok med roliga historier är dock helt annat än helylle! Fräckt vara bara förnamnet.

Kul bildtext: "Martin Timell tog mannens puls."

*haha* Hjärnslött på AB!
2005-02-16, 09:13
Bannlyst
hur får en journalist reda på detta?

det måste ju ha varit timell själv som ringde upp aftonbladet. "Nu ska ni höra, jag har en pangnyhet här"
2005-02-16, 10:03
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdamn
hur får en journalist reda på detta?

det måste ju ha varit timell själv som ringde upp aftonbladet. "Nu ska ni höra, jag har en pangnyhet här"

Hehe om så vore fallet vore det väl magstarkt. Även om jag inte är direkt storförtjust i denna pajas misstänker jag nog att det var någon av vittnena som rapporterade detta.
2005-02-17, 01:34
Medlem
L.Skugges avatar
Det var säkert hans ännu äckligare brorsa som ringde in.
2005-03-12, 10:44
Medlem
RoscoTanners avatar
En jäkla tur att Timell kom förbi i alla fall för killen. De övriga verkar ju bara ha stått i nån slags ring och väntat på att en superhjälte eller något skulle dyka upp. Tack och lov blev det bättre än så, vår tids svar på Stålmannen, "en TV-kändis" dök upp från ingenstans och tog med stadig hand pulsen...
2005-03-12, 11:49
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
En jäkla tur att Timell kom förbi i alla fall för killen. De övriga verkar ju bara ha stått i nån slags ring och väntat på att en superhjälte eller något skulle dyka upp. Tack och lov blev det bättre än så, vår tids svar på Stålmannen, "en TV-kändis" dök upp från ingenstans och tog med stadig hand pulsen...

Inte att förglömma; Mr Martin vakade ju även vid mannens sida tills det att ambulansen dök upp.
2005-03-18, 21:42
Medlem
Roger Pontares son var oförskämd mot Marin Timell?

Kommer någon ihåg ett program för en herrans massa år sedan då Roger Pontare var gäst och hans son skulle vara med i någon slags frågesport. Jag tror programmet var "Söndagsöppet" men programledaren var i alla fall Martin Timell och han intervjuade Pontares son. Sonen stirrade lite försynt på Timell och efter ett tag så sa Timell till sonen lite skämtsamt:

-"Du ser så full i faen ut"

Varpå sonen bitskt replikterade med:

-"Det ska du få fan för!"

En märkbart pinsam känsla infann sig genast i studion, och Roger Pontare såg ytterst skamsen ut.

Någon som minns detta program och kan berätta lite mer utförligt?
2005-03-19, 15:46
Medlem
Någon som vet vad som egentligen hände?
2005-03-22, 11:29
Medlem
Ingen aning vad som hände. Vet dock att sonen heter Vincent.
2005-03-24, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Ingen aning vad som hände. Vet dock att sonen heter Vincent.
Då har vi iaf en liten bekräftelse? Hur gammal är Vincent? för han var rätt liten (kanske 8-9 år) när detta inträffade.
2005-03-24, 03:13
Medlem
han har tre söner. Den ena är ca 16 och heter Viktor. Den andre heter Vincent och är idag 23 år ungefär. Den tredje heter Jimmy och är 29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in