2006-03-23, 10:44
Medlem
Har gjort ett jobb med honom och, ja trevligare har man väl träffat, fast å andra sidan värre oxå...så ja..

Det jobbet var iaf ett jippo för krögare där dan hade rundats av med gemensam middag och nu skulle det på nattklubb genomföras lite tävlingar.

MT var engagerad som konferencier och gick på med vanlig svada, dock skulle ett av momenten vara smörkärning!!
På något sätt var ett mejeri sponsor till jippot och hade väl kläckt denna lysande ide...
MT inleder starkt med att låta munlädret spotta ut "Hej och välkomna till SM i onani, ni vet väl alla hur vinnaren utses.."
Antar att den vinkeln kunde väl alla hitta när man ser fem karlar sittandes på en inplastad scen dragandes smörkärnan upp och ner, men det var väl kanske inte riktigt vad sponsorn hade tänkt sig, och stämningen blev väl lite dämpad sådär...
Så jag antar att det är en man som delar åsikterna ordentligt, att vara lite skenheligt prydlig, skylta med sin religion, agera bror duktig i tv mm å ena sidan. Att å andra sidan dra könsvitsar, vara besserwisser, ha ett häftigt humör...
/Primigenia
2006-03-23, 10:59
Medlem
Ajajajs avatar
En annan sak som den observant märker med Martin Timell är att han gillar att förolämpa folk. Lyssna på vad han säger och hur han säger det.

Martin är väldigt duktig på att förolämpa och komma undan med det.

Orden han säger är förolämpande, men sättet han säger det på är så där lagom skämtsamt, glatt och trevligt. Därför kommer han undan med det, folk tänker inte i första rummet på vad det var han sa, utan hur han sa det. Men det är ett jävligt fullt och svinigt sätt att bete sig på. Skulle gissa på att Martin Timell var en jäkligt duktig mobbare i sina yngre år, för han har den rätta begåvningen för det.
2006-03-23, 11:04
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag tycker det är lite jobbigt att prata skit om kända människor man inte känner. Men som alla andra har jag ju en åsikt. Jag har aldrig riktigt förstått alla de som hånat Timell eftersom jag upplevt honom som rätt sympatisk.
Tills....
Jag loggade in nånstans och hörde honom skrika i falcett när någon busringde. Då upplevde jag en annan Timell som sedan dess aldrig blir sig lik igen....
Har du länken? Eller kan någon ladda upp den här busringningen? Den vore jäkligt kul att höra.

Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Timell är defacto rätt vidrig, hans kokaintorskade bror är dock ännu vidrigare. Jag har vid ett flertal tillfällen haft lust att boxa honom på struphuvudet bara för att få tyst på honom, den karln kan verkligen förstöra en trevlig middag!

Vad kan göra den gode Xallo så upprörd?

Jag har också tyckt att bror Timell är en dryg jävel.

Vad har du för kul berättelser du sitter på? Låt höra!
2006-03-23, 11:18
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
En annan sak som den observant märker med Martin Timell är att han gillar att förolämpa folk. Lyssna på vad han säger och hur han säger det.

Martin är väldigt duktig på att förolämpa och komma undan med det.
Jupp. Det har oxå slagit mig.
Han kan förolämpa människorna han är hemma hos i sitt byggprogram med ett leende och avsluta med sitt tillgjorda garv, och de dumma jävla bönderna ler glatt och tycker att han är skojig.
2006-03-23, 11:43
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jupp. Det har oxå slagit mig.
Han kan förolämpa människorna han är hemma hos i sitt byggprogram med ett leende och avsluta med sitt tillgjorda garv, och de dumma jävla bönderna ler glatt och tycker att han är skojig.
Ja, det sjukaste av allt är att till och med dom som blir förolämpade skrattar med, dom kopplar oftast inte att dom faktiskt blir förolämpade, eller så förtränger dom det bara för att inte "förstöra den gemytliga stämningen".
2006-03-23, 13:57
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Har du länken? Eller kan någon ladda upp den här busringningen? Den vore jäkligt kul att höra.

Vad kan göra den gode Xallo så upprörd?

Jag har också tyckt att bror Timell är en dryg jävel.

Vad har du för kul berättelser du sitter på? Låt höra!

Här kommer länken med händige Martin Timell Skrilla ner när du är ine på sidan så ser du, Så rolig hejsan

http://www.sr.se/P3/pippirull/l_prakt.stm
2006-03-23, 17:12
Medlem
JackassTREs avatar
q

Det är stor skilnad på Martin och Anders! Den ena levererar den andra Havererar
2006-03-23, 19:48
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Här kommer länken med händige Martin Timell Skrilla ner när du är ine på sidan så ser du, Så rolig hejsan

http://www.sr.se/P3/pippirull/l_prakt.stm
Tack! Martin lät måttligt road.

Citat:
Det är stor skilnad på Martin och Anders! Den ena levererar den andra Havererar
Någon kul anekdot?
2006-03-23, 19:51
Medlem
cecels avatar
fan vad ni snackar skit alltså..
2006-03-23, 20:49
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Tack! Martin lät måttligt road.
Någon kul anekdot?

Nej tyvär // Anders är hovmästare på Rich och mycket trevlig mot alla, Visst är den bra praktikant Anders på pippirull
2006-03-23, 20:59
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Nej tyvär // Anders är hovmästare på Rich och mycket trevlig mot alla, Visst är den bra praktikant Anders på pippirull
Ja den var bra! Var det inte dom som gjorde något om Dr. Alban? Tyckte nästan lite synd om Alban när han satt och grät i rättsalen..
2006-03-23, 21:13
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ja den var bra! Var det inte dom som gjorde något om Dr. Alban? Tyckte nästan lite synd om Alban när han satt och grät i rättsalen..

Titta in på den här länken http://www.sr.se/P3/pippirull " till vänster"

Bobbo Krull som pratar är så jävla bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in