2010-04-11, 19:05
Medlem
LorenzoLameasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Han är torsk på snus iallfall. Var med i CBS 60 minutes angående Svenskt "snooze" nyligen: http://www.cbsnews.com/video/watch/?...ain;contentAux

Lät ju som den svenska forskaren var sponsrad av Swedish Match
Det var inga bilder på folk med dåligt tandkött, eller det faktum att vissa snusare ser ut som när Biff Tannen tuggar hästskit i Tillbaka till framtiden II.
2010-05-23, 10:49
Medlem
k1ng3ns avatar
Nära källor till familjen säger att Martin är ett riktigt svin som slår sin fru.
2010-06-04, 11:16
Medlem
bläbläs avatar
Någon annan än jag som hört rykten om att han leukemi? Har fått höra det av en bekant till hans dryga brorsa. Jag hoppas som fan på att det är sant då jag hatar Martin Timell.
2010-10-13, 17:58
Bannlyst
Någon som vet detaljerna kring den misshandel Anders Timell utsattes för på 90-talet tror jag det var?
Han fick en smäll på en båt och flög baklänges över ett bord.
2010-10-14, 09:32
Medlem
EleanorRigbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Någon som vet detaljerna kring den misshandel Anders Timell utsattes för på 90-talet tror jag det var?
Han fick en smäll på en båt och flög baklänges över ett bord.

Jag har ingen info om det, men det var rätt åt honom. Jag pallar inte hans röst och dryga stil!

Han är ju med i något trams i radio på morgnarna och det verkar som han tror han är skitrolig, sexig, snygg och utrustad med en riktig dase!

Är det månne brorsan som fått in lillebror i branschen, gillar inte storebror heller, fy vilka muppar!
2010-10-14, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Jag har ingen info om det, men det var rätt åt honom. Jag pallar inte hans röst och dryga stil!

Han är ju med i något trams i radio på morgnarna och det verkar som han tror han är skitrolig, sexig, snygg och utrustad med en riktig dase!

Är det månne brorsan som fått in lillebror i branschen, gillar inte storebror heller, fy vilka muppar!
Jag skrev Anders när jag menade hans bror Martin. Det var Martin som blev svårt misshandlad på en båt.
2010-10-14, 13:23
Medlem
EleanorRigbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Jag skrev Anders när jag menade hans bror Martin. Det var Martin som blev svårt misshandlad på en båt.

Eftersom de är lika irriterande båda två så är det lätt gjort att förväxla dem!
2010-10-14, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Eftersom de är lika irriterande båda två så är det lätt gjort att förväxla dem!
Fattar ändå inte att jag förväxlade dom. Anders irriterade mig som fan 2008 men idag kan jag tycka att han är rätt kul och föredrar honom framför Martin. Martin verkar väldigt märkt av misshandeln och ser otroligt sårad ut när han möter folk som inte tycker som han som nu senast i Debatt när en erfaren snickare kallade hans byggprogram för fusk.
2010-10-21, 01:32
Medlem
Har inte läst igenom alla sidor i den här tråden, men har en del smaskiga saker att dela med mig av. Fick reda på allt detta under den senaste helgen, plus lite annat som dyker upp i trådar där dom här hemma.

Källan är pålitlig ska också tilläggas.

- Mar*in Ti*ell är sexmissbrukare. I skivande stund befinner han sig på behandlingshem. Han har bl a haft en trekant med L*lu Car*er och Ka*in Man*erstål. Trekanten ägde rum i en pool på en fest som Ti*ell själv anordnat, framför andra chockade gäster. Under samma fest sprang han omkring helt naken, med stånd och tryckte/juckade mot besvärade gäster. Sinnessjukt med andra ord.

- Han har blivit tagen på bar gärning när en 14-årig flicka sög av honom på Östermalm.

- Han, "knullar med allt och alla" helt enkelt, enligt min källa.
2010-11-02, 23:56
Bannlyst
"Novell":

Martins radiobråk med Fredrik Johnsson!
Senast redigerad av Bildad 2010-11-03 kl. 00:03.
2010-11-03, 00:37
Medlem
bosvens avatar
vet någon vem på TV4 Martin förstörde putsen hos
? Sedan vilka fick skadestånd för altanen dom byggde som behövdes pallas upp vid sista fotograferingen?
2010-11-03, 00:43
Medlem
Martin Timell är besatt av stora bröst iallafall var han det. Han dök på en bekants bröst och tafsade för en massa år sedan och sa att han inte kunde låta bli till henne.
Hon berättade att hon blivit helt chockad av denna ovälkomna uppvaktning från en s.k . kändis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in