Ah, inget speciellt egentligen. En toalett hade dom fixat till väldigt häftigt, men i övrigt ingenting som gav mig gåshud. För dom pengarna skulle man nog kunde få nått mycket bättre. Det dyra ligger väll i att det är just Timell och hans kumpaner som har fixat till huset.
Ah, inget speciellt egentligen. En toalett hade dom fixat till väldigt häftigt, men i övrigt ingenting som gav mig gåshud. För dom pengarna skulle man nog kunde få nått mycket bättre. Det dyra ligger väll i att det är just Timell och hans kumpaner som har fixat till huset.
Fullkomligt vidrig färgsättning på flertalet rum. Det skulle krävas ommålning för att jag skulle sätta min fot där.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!