2010-11-03, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bildad
"Novell":

Martins radiobråk med Fredrik Johnsson!

Haha har detta hänt irl?
2010-12-19, 02:42
Medlem
rex144s avatar
han låter som en eunuch...

avdankad pedo...

vad fan är det med den mannen? han vill vara som en liten pojke, lismande, barnslig,
när jag ser honom snickra...han passar inte till det,

han är den bögigaste tv-killen, sätt honom på pride festivalen, låt honom köra live som kommentator
2011-01-09, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Har inte läst igenom alla sidor i den här tråden, men har en del smaskiga saker att dela med mig av. Fick reda på allt detta under den senaste helgen, plus lite annat som dyker upp i trådar där dom här hemma.

Källan är pålitlig ska också tilläggas.

- Mar*in Ti*ell är sexmissbrukare. I skivande stund befinner han sig på behandlingshem. Han har bl a haft en trekant med L*lu Car*er och Ka*in Man*erstål. Trekanten ägde rum i en pool på en fest som Ti*ell själv anordnat, framför andra chockade gäster. Under samma fest sprang han omkring helt naken, med stånd och tryckte/juckade mot besvärade gäster. Sinnessjukt med andra ord.

- Han har blivit tagen på bar gärning när en 14-årig flicka sög av honom på Östermalm.

- Han, "knullar med allt och alla" helt enkelt, enligt min källa.

Jupp, har hört samma grej om MT och Carter i nån pool. Ska ha varit en del koks inblandat också tydligen...
2011-01-10, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bildad

Martins radiobråk med Fredrik Johnsson!

LOOOOL!!
2011-01-10, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steve1024
Jupp, har hört samma grej om MT och Carter i nån pool. Ska ha varit en del koks inblandat också tydligen...

Tror jag inte ett skit på.
2011-03-08, 10:59
Medlem
Mohaves avatar
Martin talar ut i Aftonbladet idag: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8678400.ab :

"Martin Timell om panikångesten och de elaka ryktena som sprids på internet

Han är TV4:s guldkalv och kommer in i våra vardagsrum flera gånger i veckan.

Men framgången har ett pris: på nätet sprids kränkande rykten om Martin Timell.

Hans röst är uppgiven.

– Vad fan ska jag göra åt det?
"

Syftar detta på den här tråden? Jag har inte Aftonbladet Plus så jag kan inte läsa intervjun. Någon som läst den?
2011-03-08, 12:38
Medlem
JizzieJinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steve1024

Har hört att han är glad i både sprit och koks
2011-03-08, 12:46
Medlem
TotenEngels avatar
Har alltid stört mig nåt enormt på honom. Kan inte sätta fingret på vad, men det är nog allt med honom.
2011-03-08, 12:55
Medlem
JizzieJinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Har alltid stört mig nåt enormt på honom. Kan inte sätta fingret på vad, men det är nog allt med honom.

Han leker så äckligt inställsam och sympatisk, medan han i själva verket gärna vill lyckas. Som någon sa så låter hans skratt sällan naturligt. Känns som att han has enorm hybris och ser resten av omvärlden som idioter
2011-03-08, 16:15
Medlem
Har hört (enbart ryktesvägen) att han både är glad i kola och i att spöa på sin fru...
2011-03-08, 16:23
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Martin talar ut i Aftonbladet idag: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8678400.ab :

"Martin Timell om panikångesten och de elaka ryktena som sprids på internet

Han är TV4:s guldkalv och kommer in i våra vardagsrum flera gånger i veckan.

Men framgången har ett pris: på nätet sprids kränkande rykten om Martin Timell.

Hans röst är uppgiven.

– Vad fan ska jag göra åt det?
"

Syftar detta på den här tråden? Jag har inte Aftonbladet Plus så jag kan inte läsa intervjun. Någon som läst den?

Här är den del av intervjun som handlar om ryktena.
Som så många andra, kör han med klyschan "avundsjuka" för att förklara varför han utsätts för kritik.

Det är svårt att inte reagera på alla rykten om dig på nätet. Mycket är grovt kränkande.

Nu händer något med Martin. Kroppsspråket förändras, ansiktet vitnar. Blicken går från jagad, till reserverad.

– Ja, och pratar jag om det här så blir det bara värre.

Men har du ingen teori om varför?

– För några år sedan figurerade jag på Elitlistan ...

Just det, medieprofilernas elaka mejllista. Det skrevs väldigt hårt om dig där.

– Nu råkade det vara så att personen som skrev om mig var en ny medarbetare i programmet vi gjorde just då. Så jag tog personen åt sidan och frågade ”Varför har du skrivit det här? Du känner ju inte mig”. Då berättade den personen att ”man måste skriva något mer spännande än den som skrev innan, annars får man inte vara med”.

Se där.

– Men vi gjorde upp om det där så att vi i dag har en god relation.

Vad beror det på, tror du?

– Det är avundsjuka. Det ringde en journalist och sa ”Vi har fått in ett tips om dig. Det är en vattenläcka i ditt hus, i våningen under. Enligt tipsaren får du kontraktet på den lägenheten svart, om du lagar läckan. Stämmer det?”. ”Nja”, sa jag, ”det läcker på vår altan, in i min sons rum, och jag hoppas verkligen att det kontraktet är vårt – för vi har bott där i tio år”. Och då bad journalisten om ursäkt och sa ”jag måste ju kolla”. Någon hade tipsat om en ren lögn.

Varför då, tror du?

– Helt plötsligt sitter det en arg fjortonåring i norra Jämtland och hittar på saker om mig. Vad fan ska jag göra åt det? Och tro mig, jag har polisanmält vissa saker, men det händer ingenting, det blir bara värre. Jag är maktlös.

Blir du ledsen?

– Klart som fan att jag blir ledsen. Det är vidrigt att folk får för sig att hitta på lögner. Ingen skulle någonsin våga framföra det där till mig ansikte mot ansikte. Det är den enda baksidan av mitt yrke, men jag vet vem jag är och vad jag gör. Och vad jag inte gör.
2011-03-08, 16:24
Medlem
Han ringer sin fru massor av gånger under dagen för han är ett kontrollfreak. Han säger ofta att han inte skulle överleva utan sin fru. Det tycker jag är ganska skrämmande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in