2017-10-20, 15:58
Medlem
Profanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-tv4-skandalen
Martin Timell ber även om ursäkt till den kvinnliga kollega som anklagat honom för sexuella trakasserier.
– Vad jag har läst där så är det att jag tydligen har tagit henne på rumpan i någon frukostkö. Det här är 11 år sedan. Jag har inga som helst minnen här, men det är hennes upplevelse som stämmer. Även om inte jag minns det. Det är klart som fan jag ber om ursäkt för det också. Jag har gjort saker som jag inte har menat något illa med.

Ångern är stor, alltså, verkligen

Chefer får gå på kurs för detta & lära sig att mottagaren dikterar utfallet. Exempel, Chef goes: Har du färgat håret? Jättefint. Anställd goes, Tackar . Men det är bara ytan.
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Du tror han är genuin i sin ånger också?

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Iskall beräknande narcissist, det är ju så synd om honom. Han har en oro i kroppen, han kan inte rå för att han tafsar och mobbar. Snyft 😭

Han är en snubbe som tillslut blivit outad och tagen med byxorna nere. Något som borde hänt för länge sedan. Det är en helt naturlig reaktion att först inte kommentera händelserna och sedan efter en stunds betänksamhet gråta ut sin ånger och börja slänga ur sig massa substanslös dynga om hur han "förmodligen är en sexist" och är jätteledsen och aldrig velat såra någon.
Medlem
Orkar inte läsa vad kräket Timell ber om ursäkt för.
Jag kan bara konstatera att om det är för våldtäkten i badtunnan,så lär han sitta i finkan inom inte alltför lång framtid.Tafsa och vara ett praktsvin i allmänhet är en sak..en våldtäkt i badtunna något helt annat.
2017-10-20, 15:59
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Du tror han är genuin i sin ånger också?
Tveksamt, mycket tveksamt. Det är svårt att lära gamla hundar sitta.

Jag tror att hela slembubblan i medievärlden lider av bristande självinsikt.
2017-10-20, 16:02
Medlem
Redas avatar
Det som nu pågår är rena häxprocesser mot män för skitsaker som hänt för tio år sedan. Feminismen och manshatet har nu nått sitt mål.
Martin Timell är en trevlig kille som säkert snart är tillbaka rentvådd från alla beskyllningar.
2017-10-20, 16:02
Medlem
svampssons avatar
Fyfan vad jag gottar mig åt sådana här scoops. När helyllepersonen blir så jävla busted för att vara ett jävla praktsvin och riktigt otäck. Samtidigt är det fan genuint obehagligt att tänka på hur många fler det antagligen finns av dom i det offentliga. Detta är bara början gott folk. Förvänta er betydligt fler tjejer som kommer våga träda fram om sina psykopatiska och genomvidriga manliga kollegor. Hoppas självklart på att liknande historier om kvinnor i maktposition kommer dyka upp. Det hade fan varit grädden på moset
2017-10-20, 16:03
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Precis, därför att folk är ryggradslösa svin till väldigt stor del. Finns inget värre än människor som gräver fram saker som »hänt« för flera år sedan. Tycka vad man vill om polis och rättsväsende, men sämre än godtyckliga folkdomstolar blir de aldrig.

Tycka vad man vill men så blir det. Nicolae Ceaușescu och hans fru tänkte nog som du när de blev summariskt avrättade på polisens bakgård. Men deras tro på polisen stoppade inte kulorna.
2017-10-20, 16:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Kanske är han polisanmäld och väljer att förekomma det hela med "sjukdoms- och behandlingsspåret"...?
2017-10-20, 16:05
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
När fok tar lagen i egnahänder kommer andra att ta lagen i egna händer gentemot dig. Är du beredd på den konsekvensen?

Ja det är jag, men den som redan är rättslös har ju inget att förlora, det är den som skyddats av lagen som förlorar vid laglöshet.
2017-10-20, 16:10
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Får alltid rysningar av obehag och äckelkänslor när han väser: "Om du tror att du ska komma undan med det här så kan jag bara säga till dig; då tror du fel. Du kommer ALDRIG komma undan med att ljuga om mig."

Som någon filmskurk.. usch. Hans ilska var i och för sig befogad.
Jag tycker nog "komikerna" var mer obehagliga i detta fall. Synd att MT inte bankade in deras töntskallar med en hammare.
2017-10-20, 16:13
Medlem
Profanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag tycker nog "komikerna" var mer obehagliga i detta fall. Synd att MT inte bankade in deras töntskallar med en hammare.

Hur tänker min herre då? Som offentlig figur så finns det både salt & sött. Jag gillar komikerna skarpt, kom igen
2017-10-20, 16:13
Medlem
swimp78s avatar
Jag hoppas verkligen inte det urgamla "göra en pudel" funkar för att komma undan med ett livslångt arbetsliv fyllt av svinighet och trakasserier. Isåfall visar verkligheten upp sig som alltför deprimerande plats att leva i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in